Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Obsługa klientow

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 4
  • 1

Obsługa klientow

Byłem klientem firmy Orange od września 2020 roku. Mój kontrakt to XXXXXXXXXXX. Od 23 marca 2021 roku przestał działać Internet. Potwierdzili mi, że to nie mój problem. Były 2 wizyty technika, nie wiem co robili, nikt nawet nie dzwonił przede mną. Po 2 wizytach zadzwonili do mnie z biura i powiedzieli, że moje połączenie nie będzie działać. Jedyną opcją jest połączenie przez mobilny internet. Ta opcja mi nie odpowiadała. Nie mogłem złożyć zamówienia na kontynuację zamówienia przez stronę internetową. Operator czatu poinformował mnie, że jest możliwość przedłużenia umowy i nie muszę płacić za nowe połączenie.

Będę zadowolony z łącza światłowodowego 300 mb. Przez czat otrzymałem nowe zamówienie na takie połączenie, ale na 24 miesiące i potrzebuję go na czas nieokreślony. Mam nadzieję, że jest tutaj odpowiednia osoba, która może rozwiązać ten problem? Chcę tylko kontynuować stary kontrakt i sprawić, by internet działał, to wszystko!

_____________

Wpis poddany edycji - zakrycie danych - Rafał

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 4
  • 1

Obsługa klientow

Sytuacja została rozwiązana. Niestety za ułożenie kabla optycznego do biura trzeba będzie zapłacić 50 zł. Ale umowa będzie nowa na czas nieokreślony.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12923
  • 53103
  • 613

Obsługa klientow

@ Z tego co wiem, to z usługi ADSL czy VDSL można przejść na FTTH ( 300Mb/ sek), aneksem do umowy, ale na czas określony. Ciekawi mnie dlaczego nie możesz używać nadal starego typu łącza? Jakie były powody przytaczane przez operatora?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18405
  • 52632
  • 708

Obsługa klientow

@Ilia skoro internet na poprzednim łączu nie może działać, to pewnie zmieniła się techniczna możliwość świadczenia usługi. Stare łącza miedziane nie są już modernizowane, dlatego została zaproponowana oferta internetu światłowodowego. Podejżewam, że jeśli nie zaakceptujesz otrzymanej propozycji na internet światłowodowy, to z powodu braku możliwości świadczenia usługi na starym łączu, umowa zostanie rozwiązana.

Po upływue 24 miesięcy można przejść na umowę na czas nieokreślony.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 4
  • 1

Obsługa klientow

Operator poinformował mnie, że moje połączenie już nigdy nie będzie działać. To jest dosłowne. Wszystkie inne biura mają połączenia, a nawet nowe otwory światłowodowe. A w moim biurze to niemożliwe)


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5472
  • 22034
  • 179

Obsługa klientow


@Ilianapisał(-a)

Będę zadowolony z łącza światłowodowego 300 mb. Przez czat otrzymałem nowe zamówienie na takie połączenie, ale na 24 miesiące i potrzebuję go na czas nieokreślony. Mam nadzieję, że jest tutaj odpowiednia osoba, która może rozwiązać ten problem? Chcę tylko kontynuować stary kontrakt i sprawić, by internet działał, to wszystko!


Tu najwyżej znajdziesz osoby które Ci coś doradzą. Nikt tu nie ma dostępu do Twojej umowy/oferty.

Ale w sumie to w czym problem? Skoro akceptujesz wszystko byle internet działał no to przecież jak weźmiesz światłowód to internet będzie działał... Że 24 miesiące to za krótko czy za długo? Jeśli za długo to obawiam się wiele nie da się zrobić - możesz próbować negocjować inne warunki (np. 12 miesięcy) ale obawiam się że bezterminowej umowy możesz nie uzyskać. Chociaż z drugiej strony jeśli już masz umowę terminową to może coś Ci się uda wynegocjować. Po upływie umowy terminowej przechodzi ona na bezterminową automatycznie więc jeśli 24 miesiące to za krótko to nie powinieneś się martwić...


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 4
  • 1

Obsługa klientow

Sytuacja została rozwiązana. Niestety za ułożenie kabla optycznego do biura trzeba będzie zapłacić 50 zł. Ale umowa będzie nowa na czas nieokreślony.