Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Neostrada do 10mb leci w dół


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Neostrada do 10mb leci w dół

Witam!
Kochani mam do Was prośbę ponieważ nie znam się biegle na temat neostrady. Mam opcje Neostrady do 10mb/s.Natomiast obecnie jest 1 Mb/s, przy czym właściwie nie mogę otworzyć żadnej strony. Internet wgl nie chcę ładować stron, lepiej chodził już 15 lat temu kiedy podłączono mi neostradę i było 512 Kb/s. Proszę doradzcie co mogę zrobić, jeśli wgl mogę coś zrobić. Codziennie mam obcinaną prędkość. Przesyłam wam dwa screeny jak neostrada wyglądała wczoraj a jak dzisiaj. Pozdrawiam

04 lipiec.jpg05 lipiec.jpg

 


05 lipiec.jpg
9 ODPOW. 9
Anonim

Nie dotyczy

Neostrada do 10mb leci w dół

Ta linia to się chyba zamieniła w przecierający się sznurek.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Neostrada do 10mb leci w dół

Dzisiaj jest jeszcze gorzej z 1919 zeszło na 1500. Cudów się nie spodziewam, ale da radę coś wyciąnać lepszego?06 lipiec.png


06 lipiec.png
Anonim

Nie dotyczy

Neostrada do 10mb leci w dół

@milassio Od kiedy masz ten internet ?


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Neostrada do 10mb leci w dół

Coś koło 13 lat. Pomimo długiego stażu nigdy tak źle nie było. Co prawda internet nie był zadowalającej prędkości, ale filmy czy video na stronach otwierały się normalnie. Teraz coś czuje, że nawet 1Mb/s może nie być.

Anonim

Nie dotyczy

Neostrada do 10mb leci w dół

@milassio Pokaż test speed?


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 11
  • 2

Neostrada do 10mb leci w dół

Tu nie ma nad czym dyskutować, musisz zgłosić awarię. Tłumienie linii masz ogromne.

Anonim

Nie dotyczy

Neostrada do 10mb leci w dół

Tłumienie to skacze z resztą wszystko skacze, żadnej stabilności


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Neostrada do 10mb leci w dół