Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

Dodatkowo wgrałem oficjalny soft od TP-Linka do mojego routera. Nie było problemów, router połączył się z internetem. Pobawię się jeszcze ze zmianą modulacji z ADSL2+ na ADSL2 / G.DMT i enkapsulacją z PPPoE LLC na PPPoA VC-Mux.

 

Oczywiście jak coś podałem odpowiednie parametry

VPI 0

VCI 35

Enkapsulację narazie zostawiłem na standardowym PPPoE LLC

Login neostrady bez dopisku /ipv6

Nazwa usługi PPP: Internet_Orange

MTU: 1492

Anonim

Nie dotyczy

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

Dobra, posprawdzałem modulacje.

G.DMT - brak zmiany prędkości w downloadzie, tłumienie spadło do 56dB, SNR Margin podskoczył aż do 17dB, upload wynosi 856 kbps

ADSL2 - tłumienie spadło do 56dB, bez zmian prędkości download/upload, SNR Margin bez zmian.

ADSL2+ - tłumienie tak jak kiedyś mówiłem, 58.5-60.5dB, 1531 kbps download/1020-1120 kbps upload

Zmiana enkapsulacji nie zmieniła nic.

Ostatecznie zostawiam modulację G.DMT ze względu na wysoki SNR Margin.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 180
  • 293
  • 2

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

No to czyli raczej na tym łączu nic już lepiej działać nie będzie, więc zostaje się przejście na LTE w ramach tej samej umowy. Kary dać Ci nie mogą ze względu na zerwanie umowy, z tego względu, że w umowie jest podane 70 % maksymalnej prędkości a Ty średnio masz tylko 15%.

Anonim

Nie dotyczy

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

@gilban Tylko wiesz, ja mam w umowie, że prędkość zwykle dostępna powinna wynosić wynosi 70%. Oto cytat prosto z umowy:
"2) ze zwykle dostępną prędkością stanowiącą 70% prędkości maksymanych od komputera i od komputera"
Ale czytając dalej umowę, na dział odnoszący się do rozwiązania umowy, jest punkt:
"Mogą Państwo rozwiązać Umowę:
1) ze skutkiem natychmiastowym - jeśli będziemy świadczyć Usługę niezgodnie z warunkami umownymi lub z przepisami prawa". 

A można by było podpisać aneks, w którym wywaliłbym Neostradę i wziął LTE? Bo do tej samej umowy mam jeszcze 2 telefony.
 
Ja się jakoś bardzo na umowach nie znam jak coś.

A to są parametry po 10h pracy na G.DMT (SNR lubi spadać do 11dB, [najniżej 11dB, najwyżej 20dB] ale to i tak lepiej niż 0.5-10dB [średnio 6dB] na ADSL2+)

ADSL.G.DMT.PNG


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 180
  • 293
  • 2

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

Zadzwoń do nich i im powiedz o tym. To Ci powiedzą Co dalej zrobić. Za sam telefon do nich kary nie zapłacisz. A tak tu na forum to tylko gdybać możemy co by było gdyby ...


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

@Anonim: brak prędkości zwykle umownej nie uprawnia do zerwania umowy. Musisz ją poza tym potwierdzić speedtestem pro. Otrzymasz jedynie bonifikatę na opłaty miesięczne.
Anonim

Nie dotyczy

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

Mam jeszcze pytanie: Czemu jak mi prędkość magicznie podskakiwała do > 3 Mbps, to mi opóźnienie na porcie też spada?


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 180
  • 293
  • 2

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

Bo w jakiś magiczny sposób parametry łącza się poprawiały.

 

Z drugiej strony może faktycznie do Orange zadzwonić. Udowodnić im też że prędkość masz słabą) i np. uciachali by Ci abonament o połowę. To by wystarczyło do obsługi obu linii telefonicznych a do Internetu byś wziął LTE.

Anonim

Nie dotyczy

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

Wykonałem test speedtestem pro w razie czego.pro speed test.PNG


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Neostrada do 10 Mb/s - niska prędkość

To pobierz raport z całego cyklu i złóż reklamację