Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku

Anonim

Nie dotyczy

Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku

Ja też nie przymuje naprawy w swoim przypadku, a im to dynda.

Anonim

Nie dotyczy

Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku

@Anonim Jaki ty masz problem ze swoim internetem ?

Anonim

Nie dotyczy

Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku

Wyżej wstawiłem wynik z testu samo mówi za siebie jak było i jak mi ustawili, a to o co klient prosi mają w głębokim poważaniu i podobno są rozmowy nagrywane z infolinii technicznej tylko jakoś w reklamacji nikt tego nie uwzględniła, a ten co ostatnio dzwonił to jeszcze mi mówił, że i tak mam za szybki internet bo według nich to powinno być 6Mb/s. To co mnie straszą, że mi jeszcze bardziej obetną? Człowiek siedzi z nimi i im płaci za linię i abonament i co było ustawione tak jak linia pozwalała to sobie przestawili. Szkoda, że mnie tak nie potraktowali przed przedłużeniem umowy to by mnie już tu dawno nie było. Każdy kto ma z nimi jakiś kłopot to niech sam rozmowy nagrywa bo później to się może przydać.

Regulamin jak wiadomo tak jest napisany, że od nich nic nie można wyegzekwować, jak im się podoba tak sobie ustawią.

Jeszcze mógłym napisać jak wogóle do tej sytuacji doszło to byłby dłuższy poemat, ale to i tak nic nie zmieni obecnej sytuacji. 

Zabawna sytuacja jest jeszcze z możliwością napisania reklamacji z portalu ja nie mogę wysłać, a oni twierdzą jest dobrze i tyle. Gorąco polecam tą firmę mogą naprawdę rozpalić emocję w kliencie, słabsi zdrowiem niech tylko te emocje przeżywają pod kontrolą dobrego lekarza ha, ha !

 

 

Anonim

Nie dotyczy

Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku

@Anonim Taka jest prawda zobacz UKE-zbadal-ceny-stacjonarnego-Internetu-w-Polsce

Anonim

Nie dotyczy

Jeszcze raz pikselizacja i zacinanie dźwięku

Ja mam alternatywę w postaci mobilnego miałem w domu testowałem na pewno będzie minumum dwa, trzy razy szybciej od tego co mam z neostrady jeśli chodzi o ściąganie nie mówiąc o wychodzących po co ja mam się prosić, dzwonić, pisać wezmę sobie co innego i będzie dobrze. Powinni mi w reklamacji odpowiedzieć, że to co było to było i można sobie powspominać, a to co klient chce i jak miał ustawione to nas wogóle nie obchodzi. Sprawa jasna.