Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0 na Macbook

ROZWIĄZANE

Poziom 31, Ekspert
  • 1750
  • 1955
  • 101

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0 na Macbook

@miketadnowak123 w takim razie proponuję wykluczyć problem z Twoim sprzętem i wgrać na nowo system, a jak to nie pomoże to zgłosić uszkodzenie funboxa.


Poziom 13, Recenzent
  • 4
  • 5
  • 1

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0 na Macbook

Mam też laptopa Lenovo. Wszystko działa dobrze z tym.


Poziom 31, Ekspert
  • 1750
  • 1955
  • 101

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0 na Macbook

@Serhii w takim razie przywróć system do ustawień fabrycznych. Mój Macbook bardzo dobrze radzi sobie z IPv6.


Zespół Nasz Orange
  • 874
  • 3304
  • 48

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0 na Macbook

@miketadnowak czy udało się problem rozwiązać i czy któraś z powyższych odpowiedzi okazała się pomocna? Jeżeli tak, to prośba o oznaczenie jednej - najbardziej pomocnej, jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemuEmotikon: Szczęśliwy


Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 1
  • 0

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0 na Macbook

Niestety nie znalazłem rozwiązania na zgłoszony problem. Wręcz z czasem jest gorzej. Mimo, ze mój MacBook jest połączony z routerem to regularnie po ok 10-15min zrywa połączenie z internetem. Dodatkowo zostałem poinformowany przez obsługę Orange, że firma nie wspiera rozwiązywania problemów na komputerach Apple (jedynie PC). 

Problem ten nie występuje jak używam PC do połączenia - w związku z tym, co już wcześniej planowałem, przesiadłem sie na komputer PC. 

 

 


Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 1
  • 0

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0 na Macbook

Dziękuje za poradę. Niestety to tez nie rozwiązało problemu. 


Poziom 13, Recenzent
  • 4
  • 5
  • 1

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0 na Macbook

Zmieniłem nazwę (na krótsze i angielskie znaki), hasło i typ zabezpieczenia (na WPA2-PSK).
Jakoś to pomogło i teraz działa.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 1
  • 0

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0 na Macbook

Wow! Zadziałało 🙂 A juz stracilem nadzieję. Wielkie dzięki. Poradziłeś sobie z problemem którego całe Orange nie mogło rozwiązać 🙂 Szacun. 


Poziom 9, Poszukiwacz
  • 11
  • 4
  • 0

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0 na Macbook

Mam 2 macbooki pro a także macbooka air. Przez 3 lata korzystałem z Funbox 2.0. Nie było żadnych problemów z rozłączaniem sieci. I nagle od 2 dni mam Funbox 3.0 i na jednym macbooku pro tracę sygnał co jakiś czas - ikona sieci jest aktywna jako połączenie. Odlegość od modemu nie ma znaczenia. Próbowałem już różnych sztuczek z protokołami, z rozdzielaniem sieci i łączeniem. Nic, nadal rozłącza, nawet jak nic nie robię. Teraz sprawdzę jeszcze z tym szyfrowaniem i zmianą nazwy.

 

Miałem też domyślnie WPA/WPA2 Mixed a teraz dałem WPA2-PSK (AES). Co ciekawe - na biurko stoją 2 macbooki pro retina (jeden z 2013 drugi z 2015), mają identyczne konfiguracje sieciowe, wszystko na 2.0 pracowało identycznie, bez rozłączania. Wraz ze zmianą Funbox 2.0 na 3.0 zmieniłem prędkość z 300Mb na 1Gb.


Poziom 36, Guru *
  • 5452
  • 8862
  • 173

Brak połączenia z internetem FunBox 3.0 na Macbook


@Hofikomnapisał(-a)

Mam 2 macbooki pro a także macbooka air. Od 2 lat pracowałem na Funbox 2.0. Nie było żadnych problemów z rozłączaniem sieci. I nagle dd 2 dni mam Funbox 3.0 i na jeden macbooku pro tracę sygnał co jakiś czas a ikona sieci jest aktywna jako połączenie. Odlegość od modemu nie ma znaczenia. Próbowałem już różnych sztuczek z protokołami, z rozdzielaniem sieci i łączeniem. Nic, nadal rozłącza, nawet jak nic nie robię. Teraz sprawdzę jeszcze z tym szyfrowaniem i zmianą nazwy. Miałem domyślnie WPA/WPA2 Mixed a teraz dałem WPA2-PSK (AES). Co ciekawe - na biurko stoją 2 macbooki pro retina (jeden z 2013 drugi z 2015), mają identyczne konfiguracje sieciowe, wszystko na 2.0 pracowało identycznie, bez rozłączania.


WPA2-PSK (AES) powinno być, co do utraty połączenia na jednym z twoich sprzętów, może karta sieciowa ma usterkę, w ustawieniach karty sieciowej, jak są ustawienia, daj max sygnał odbioru i zarządzanie energią jak się da bez usypiania czy innych takich, bo bywa że na magistrali masz oszczędzanie pomimo że Laptop z gniazdka prąd bierze.