Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak kontaktu ze strony techników. Orange nie pomogło.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Brak kontaktu ze strony techników. Orange nie pomogło.


@ketrasaArturnapisał(-a)

Możesz wykonać screen parametrów linii na routerze?


Co dokładnie masz na myśli? Nie jestem w stanie tego zrobić na zawołanie, gdyż jak wspomniałem nie ma mnie na miejscu, ale postaram się to załatwić.

 


@ketrasaArturnapisał(-a)

Jak daleko jesteś od centrali?


Od modemu do puchy jest jakieś ~30m.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Brak kontaktu ze strony techników. Orange nie pomogło.

@luknowak 

Chodzi mi od puchy do centrali Orange.

Jak będziesz przy routerze, to sprawdź i podaj parametry linii.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6514
  • 15891
  • 84

Brak kontaktu ze strony techników. Orange nie pomogło.

@luknowak Witaj zaczni złożenia reklamacji wyjaśnij wszystko co się dzieje i poproś w piśmie o szybką reakcję może też dopisać że chcesz rekompensatę za brak reakcji a reklamacjie możesz żlożyć w najbliższym salonie Orange na czacie lub infolinii 510100100 lub   na adres korespondencyj

Orange Polska S.A.

ul. Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice czas realizacji reklamacji to 30 dni od złożenia . A pamiętaj by żądać nr reklamacji to twój dowód