Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problemy przy przeniesienu internetu pod nowy adres


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 6
  • 0

Problemy przy przeniesienu internetu pod nowy adres

W poniedziałek 27 lipca zgłosiłem w związku z przeprowadzką do Poznania wniosek o przeniesienie internetu domowego. Bardzo miła pani na infolinii poinformowała mnie, że nie ma z tym problemu - no może poza tym że nowa lokalizacja nie obsługuje już starych łączy telefonicznych i podłączony będzie światłowód. Specjalnie upewniłem się, że umowa terminowa którą mam z Orange pozostanie bez zmian. Zostałem o tym zapewniony. Przeniesienie miało nastąpić w ciągu kilku dni - maksymalnie tygodnia. Przeprowadziłem się i czekałem na swój internet, niestety nie doczekałem się. 6 sierpnia zadzwoniłem ponownie i dowiedziałem się, że technik po sprawdzeniu odnotował, że nie ma technicznych możliwości przeniesienia mojego łącza do KOŻUCHOWA. Na moje uprzejme pytanie gdzie do cholery jest Kożuchów i dlaczego chcą mnie tam przenosić zapadła krępująca nieco cisza. Podałem ponownie nowy poznański adres. Pani nieco zmieszana powtórzyła to co przedtem. Technik zgłosi się niezwłocznie i zainstaluje światłowód, bo pod wskazanym adresem nie ma możliwości świadczenia usługi starej Noeostrady. Prosiła aby przygotować sprzęt do wymiany, co uczyniłem. Byłem pewny że to koniec przygód. Ale przeliczyłem się. Wczoraj telefon z infolinii. Handlowiec dość obcesowo oznajmił mi, że skoro mam mieć światłowód w nowej lokalizacji to muszę podpisać z nim nową terminową umowę na 12 lub 24 miesiące. Poprzednie konsultantki miały być głupie i tego nie wiedzieć. Kiedy oznajmiłem, że nie chcę nowej umowy tylko wypełnić wpierw starą która trwa do grudnia, pan oznajmił, że w takim razie technik specjalnie dla mnie podłączy jednak miedziany kabel, ale mam się cudów nie spodziewać bo to będzie daleko od centralki. Olałem ten oczywisty szantaż i czekam na technika. 

 

Mam różne umowy z Orange od lat prywatnie i na firmę. Zdarzało mi się nawet polecać te usługi innym, bo do tej pory internet działał niezawodnie, a obsługa była rzeczowa i kompetentna. Ale po tej przygodzie, kiedy tak traktuje się stałego klienta nie mam ochoty na dalsze relacje z tą firmą. Na szczęście w nowej lokalizacji z łatwością znajdę konkurencyjne usługi. I nie winię tu konsultantów - którzy są zwyczajnie niedouczeni przez jakiegoś imbecyla wyżej. Ale takie traktowanie stałego klienta to zwyczajnie strzał w kolano. Orange tego jeszcze widać nie wie. 

 

 

 

________________

*Zmiana nazwy tematu zgodnie z netykietą - moderator Wojciech.

15 ODPOW. 15

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Bordello bum bum - czyli infolinia Orange.

Niestety promocje na łącze miedziowe i światłowodowe są różne a Orange nie może świadczyć usług stacjonarnych na warunkach innych niż w cenniku czy regulaminie promocji bo musi swoje oferty zgłaszać do UKE. 🤷

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 6
  • 0

Bordello bum bum - czyli infolinia Orange.

Ależ oczywiście. Tyle, że tu nie chodziło o żadną promocję ani o nic 🙂 Tu chodziło o prostą komunikację i panujący w Orange bałagan zupełny (próbę przeniesienia mojego łącza na nieznany mi adres w Kożuchowie), wprowadzanie mnie w błąd od początku przez konsultantów i szantaż handlowy na koniec. Tak zachowuje się normalna firma? 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Bordello bum bum - czyli infolinia Orange.

Ktoś powinien Cię przeprosić z Orange. Co to reszty - możesz to nazywać szantażem. Doradca na infolinii przyjmuje tylko zlecenie - powinien Cię poinformować, że ktoś inny będzie się kontaktować w sprawie szczegółów w technicznych i ofertowych. Operator nie ma obowiązku przenosić usług. Lepiej coś wybrać niż płacić za usługi pod starym adresem z których z tego co piszesz już nie korzystasz. 🤷

 

edit: ew. sprawdź karę za zerwanie umowy, może jest bardzo niska (mniej niż opłata miesięczna itp w niektórych promocjach).


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 6
  • 0

Bordello bum bum - czyli infolinia Orange.

I to jest rada 🙂 O tym nie pomyślałem. Masz rację spróbuję się dowiedzieć jaka byłaby kara za zerwanie tej umowy 🙂 

 

Co do przeniesienia - ponieważ wynajmowałem mieszkanie w starej lokalizacji i liczyłem się z możliwością zmiany miejsca zamieszkania, w momencie zamówienia usług sprawdziłem dokładnie jak wygląda kwestia ewentualnego przeniesienia usług i również byłem zapewniany, że nie będzie z tym problemu.  

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Bordello bum bum - czyli infolinia Orange.

@bufik można jeszcze skorzystać z oferty Internetu domowego LTE, ale nie wiem, czy po takich przejściach dalej chcesz ustalać jeszcze z Orange. 

W sprawie wcześniejszego zerwania umowy @Piotrekk85 dobrze podpowiada. Ja tak zrobiłem ze swoją neodtradą dwa lata temu. Dostałem podłączenie światłowodu od konkurencji, więc Neostrada była zbędna. Za Neostradę musiałbym płacić prawie 75 PLN miesięcznie, umowa jeszcze przez 3 miesiące, a karę naliczyli mi niecałe 100 PLN. Więc skorzystałem z promocji.


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2509
  • 9013
  • 45

Problemy przy przeniesienu internetu pod nowy adres


@bufiknapisał(-a)

Poprzednie konsultantki miały być głupie i tego nie wiedzieć. Kiedy oznajmiłem, że nie chcę nowej umowy tylko wypełnić wpierw starą która trwa do grudnia, pan oznajmił, że w takim razie technik specjalnie dla mnie podłączy jednak miedziany kabel, ale mam się cudów nie spodziewać bo to będzie daleko od centralki. Olałem ten oczywisty szantaż i czekam na technika. 

 

 


Masakra 🙂 Osobiście radziłbym Ci zrezygnować z Neostrady i wziąć światłowód jeśli faktycznie na nowym adresie jest taka możliwość. Cena chyba podobna a różnica w jakość i prędkości kolosalna. Sieć miedziana pewne już tam jest w opłakanym stanie a nie chciałbyś chyba za miesiąc znowu pisać tutaj na forum o problemach z Neo.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 6
  • 0

Problemy przy przeniesienu internetu pod nowy adres

Najczęściej wynajmuję lokale i liczę się z możliwością przeprowadzki stąd moja niechęć do umów długoterminowych. Orange jakoś tego nie ogarnia. A ja chcę wykorzystać najpierw moją umowę i zobaczyć jak jestem traktowany przez mojego providera. Póki co strzelają sobie w kolano. Z łuku. 

 

 Zerwanie obecnej umowy niestety nie wchodzi w grę - koszt jaki naliczył sobie Orange jest niemal równy kosztom utrzymania łącza do końca umowy. 

Porównam oferty innych dostawców i zdecyduję przed świętami co dalej - jakoś się przemęczę na tym miedzianym lub na firmowym LTE, które też posiadam, no chyba że jeszcze pozytywnie mnie zaskoczą. Z tego co wiem są tu poza Orange 3 światłowody w pionie 🙂 

 

BTW technik miał być o 12.00 nadal czekam i ani be ani me 🙂 na 14.00 mam lekarza 😄 Ciekawe czy się miniemy. I straszno i smieszno 😄 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36194
  • 1366

Problemy przy przeniesienu internetu pod nowy adres

Technik nie jest nigdy umawiany na godzinę a slot kilku godzinny w zależności od kategorii zlecenia.

Od kilku lat są dostępne oferty bez lojalki w Orange, do zamówienia tylko przez www.

Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2509
  • 9013
  • 45

Problemy przy przeniesienu internetu pod nowy adres

@bufik Usługę chyba można zawiesić wtedy opłaty są symboliczne.