- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
łącze adsl większy ping
@jaryn nic to nie da, problem jest taki sam jak podałem w listopadzie, z jedną różnicą, że nie ma restartów łącza jak wtedy i nie poprawia się na jeden dzień jak to opisywałem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
łącze adsl większy ping
@agat13 zwrócę a to uwagę, ale dziś po reboocie routera niestety nic się nie poprawiło, dodam, że jak ktoś mi tu pomógł z oranga, od listopada 2020 do teraz było wszystko ok, codziennie widzę jaki mam ping więc od razu rzuciło mi się to w oczy, że jest o ok 17ms wyższy
dlatego nadałem temat tu, może jakiś dobry duch z orange znowu mi to poprawi, jak wcześniej 🙂
____________
* Scalenie wpisów - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
łącze adsl większy ping
Odgrzewam kotleta.
Oczywiście Orange nic nie pomógł na poprzedni problem. 27 stycznia, znowu przyszły jakieś komunikaty na router i kolejne zwolnienie pingu o kolejne 10ms. W tej chwili jest 42ms z onet.pl. Za chwilę do warszawy będę miał ping jak do Chin, w tej chwili 55ms. Pierwszy kontakt z infolinia, jakiś młody chłopaczek sądząc po głosie stwierdził, że zrestartuje porty mojego połączenia, nie wiem czy to zrobił, bo żadnego restartu łącza nie było. Nic się nie zmieniło. Drugi kontakt, zdaje się, że ktoś bardziej "kumaty" przyjął zlecenia, ale na drugi dzień otrzymałem sms, że zlecenie zostało zakończone. Sprawdziłem przeplot na innym routerze i jest strata około 15ms. Co dalej z tym zrobić? Może ktoś z techników wchodzi na to forum i coś poradzi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
łącze adsl większy ping
@dexterlab opóźnienie to jest około 15ms + około 14ms. Normalnie to powinno być 8ms + 8ms. A jak dłużej postoi pod linią ten sagemcom to błędy się pojawiają?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
łącze adsl większy ping
po 2 godzinach z odtwarzanym z netu filmem w fullhd taki log:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
łącze adsl większy ping
No słabe masz to łącze i będzie pewnie coraz gorzej. Współczuję. Pomóc nic nie mogę bo i niby jak. Skoro tak śledzisz czasy odpowiedzi (ping), to zakładam że chodzi ci o gry online? Jeśli tak, to raczej stawia Cię to w roli don Kichota. Chyba że chodzi C o coś innego niż gry, wtedy może dałoby się jakoś to skompensować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Żeby DLM zareagował to musi minąć przynajmniej parę dni. Taki profil może być na stałe ustawiony i opóźnienie się nie zmniejszy. Tylko osoba na centrali może coś zrobić. Sprawdzać ping do DNS-a Orange
Linia zakfalifikowana pod taki profil, błędów będzie mało, tylko spokojnie może być mniejsze opóźnienie. Chyba, że nagle linia dostaje "uderzenia hałasu", ES i SES rosną. Trzeba dłużej obserwować czyli nie resetować, nie odłączać, tylko sobie wejść i zobaczyć tabelkę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
łącze adsl większy ping
tak chodzi o gry online, inaczej by mi to nie przeszkadzało, miałem pingi koło 40ms, a teraz mam prawie 70ms, jakiś czas temu coś tam poprawili i bytło ok, dodam, że parametry łącza mi się praktycznie nie zmieniły, na co dzień używam tego routera tplink i chodzi on bardzo stabilnie
niby dostałem sms, że zlecenie zamknięte, poczekam parę dni i znowu się odezwę do nich
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
łącze adsl większy ping
Bądź dobrej myśli.. ktoś w końcu zrobi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
łącze adsl większy ping
Jak zamknęli Ci zgłoszenie i nie masz mniejszego przeplotu, to nic nie zrobili. DLM albo samo odda, albo masz ustawione na sztywno. Żeby ci to zresetować, to musi technik podjechać pod centralne i to wykonać. Możesz inaczej to ująć w słowa, np. by włączyli ci ponownie stabilizację linii.