Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny

@Piotrekk85

 

Generalnie masz trochę racji ale jest kilka "szczegółów" . Oferty "utrzymaniowe" w aktualnych planach są mi znane i faktycznie jest tak jak piszesz, ale jak pisałem parę postów wyżej w KDR mam :

- internet współdzielony co jest wygodne w sytuacji gdzie np. 2 numery w zasadzie nie korzystają z transferu

- więcej transferu danych w roamingu - też współdzielone 

- bez limitu danych do 5 Mbit za free

- dodatkowe karty do transmisji danych których używam w modemie i tablecie , w nowej ofercie musiałbym dokupić dodatkowo internet mobilny wraz z dodatkową kartą sim + koszty aktywacji

 

Analizowałem ofertę "utrzymaniową" w nowych planach 3 x Plan Std + 1 x Plan Optymalny + 1 Plan Wzbogacony + internet mobilny optymalny + dodatkowa sim + aktywacja internetu mobilnego i już tak fajnie to nie wychodzi. 

 

Dodam jeszcze że trochę kłopotliwy jest fakt że ofertę "utrzymaniową" mam z działu utrzymania klienta przez telefon, po szczegóły dotyczące KDR musiałem jeździć po salonach Orange, a jak już akurat byłem w salonie i pytałem o szczegóły oferty "utrzymaniowej" to słyszałem że takiej oferty jak z działu utrzymania klienta to w salonie firmowym Orange nie otrzymam.   

 

Może Ja za bardzo wymagający klient jestem Emotikon: Mrugający?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny

Oczekujesz normalności w firmach telekomunikacyjnych. To rzadko się udaje.

Orange chciało popisać się ofertą z KDR i jest i była wg mnie byle jaka (no może roaming bo był stały a nie na 4 miesiące ale to inne czasy były). Reszta była dostępna nawet przy nowej umowie u sprzedawców u których szło coś negocjować (tych jest niewielu). Dziś to (wybacz za sformułowanie) kula u nogi. Nie ma telefonów - bo są w nim stare telefony których w salonach już nie ma (nikt nie kupuje dwuletniego telefonu). Może gdybyś uderzył z tematem do kogoś wysoko z marketingu - może coś się zmieni (od strony technicznej zaplecza było to mega tanie wdrożenie - bo sporo rzeczy robiło się ręcznie). Dziś wystarczy by zniżka ileś zł na konto - załatwiła by sprawę dla sporej liczby osób.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny

 

jestem uzytkownikiem planu Smart LTE, zalozoonego w roku 2017 jako umowa dla posiadacza Karty Duzej Rodziny. W polowie marca umowa sie konczy i chce ja przedluzyc na tych samych zasadach, czyli oferta dla posiadacza ww. karty. Na stronie Orange pod adresem https://www.orange.pl/lp/karta-duzej-rodziny nadal widnieje stosowna informacja, ze Orange oferuje takie uslugi. Niestety w zadnym salonie nie potrafi mi nikt pomoc, czyli przeduzyc tej umowy, na infolinii stale slysze pokretne informacje typu "my nie mozemy, juz nie istnieje, nie da sie, tylko w salonie itp". W salonie to samo.

Prosze mi wiec wyjasnic, jesli Orange nadal reklamuje sie jako partner programu Karta Duzej Rodziny, podajac w szczegolach warunki i ceny takiej oferty, to dlaczego nikt nie jest w stanie takiej umowy ani zalozyc ani przedluzyc?

Mam nadzieje, ze otrzymam odpowiedz niezwlocznie i o tresci pozwalajacej zalatwic ten od tygodni ciagnacy sie problem ze skutkiem pozytywnym.

 

Anonim

Nie dotyczy

Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny

@Monika7703 , jeżeli masz w umowie APU, czyli automatyczne przedłużenie umowy, to nigdzie nie chodź i nie pytaj. To jest jedyna fajna rzecz, kiedy oferta nam spasowała Emotikon: Szczęśliwy


Zespół Nasz Orange
  • 2906
  • 10831
  • 64

Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny

@Monika7703, wybacz trudności jakie doświadczyłaś. Oferta jest dalej dostępna. Niestety mało osób z niej korzysta, przez co czasem może się zdarzyć trudność z samym zamówieniem, gdyż oferta nie jest standardowa. Tutaj rzeczywiście umowa dostępna jest tylko w salonach. Przy wizycie w salonie pokaż tą stronę i jak są trudności, to Doradca może się skontaktować się ze wsparciem, które to mu doradzi jak sobie poradzić z tym przypadkiem.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny

@Monika7703 Ja w listopadzie także zgłębiałem temat przedłużenia umowy z KDR. Po konkretnych wizytach w salonach firmowych Orange (Warszawa) , telefonach do BOK moje wnioski są następujące:

- przez telefon nie załatwisz NIC !, ta oferta jest dostępna tylko w salonie 

- w salonie partnerskim nie załatwisz NIC !, brak wiedzy i kompetencji

- salony firmowe Orange (Warszawa) - tylko salon firmowy w Al. Jerozolimskich (główna siedziba Orange) miał wiedzę i kompetencje w temacie przedłużenia KDR - reszta salonów firmowych (na Pańskiej, Plac Konstytucji, Al. Niepodległosci totalna porażka, konsultanci upierali się że oferta jest nie aktualna)   

- jeżeli jesteś z Warszawy lub okolic to udaj się od razu do salonu firmowego Orange - w tzw. miasteczku Orange, Al. Jerozolimskie.

- jeżeli do Warszawy masz zbyt daleko to nie wróżę sukcesu Smutny mężczyzna 

 

Ja po wielu tygodniach jeżdżenia od salonu firmowego do salonu firmowego, telefonach do BOK, pisania na tym forum, koniec końców zostawiłem umowę ( pięć numerów) na czas nieokreślony i kosztowo jest OK. 

 

Diabeł zawsze tkwi w szczegółach, pytanie co dla ciebie jest priorytetem, internet współdzielony, dodatkowe karty do transmisji danych, ilość transferu danych, minuty na stacjonarne itd.  ?  Jeżeli nic z tych elementów to JA w ofercie przedłużeniowej bez KDR miałem propozycje np. 9.99 zł za numer no limit i 5+5 GB danych, 10+5 GB danych chyba za ok. 17-18 zł i jeszcze jakiś większy pakiet 20+5 ale nie pamiętam dokładnie , może 34 - 35 zł 

 

Oferta na przedłużenie z KDR była identyczna jak dla nowych klientów, nic mniej ,nic wiecej, a nowy klient przy przeniesieniu dostaje jeszcze 6 msc free. Ceny na telefony z oferty KDR były słabe i wybór dużo mniejszy od oferty aktualnej.

 

Przemyśl dokładnie temat bo może okazać się że przedłużenie z KDR nie będzie uzasadnione ekonomicznie.    

 

 

 

 

 

      


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 30
  • 0

Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny

@WojciechJa ostatnio przedłużyłem umowę z KDR i nie polecam. Umowę przedłużyłem w Warszawa na Marszałkowskiej 126/134. Ogólnie o promocji nikt nic nie wiedział, ale dzięki informacjom ze strony i zaangażowaniu Pracownika dało radę.  Były spore problemy, ale w końcu podpisałem umowę. Na początku ucieszyłem się, ponieważ dostałem dodatkowy rabat na abonament i dodatkową paczkę internetu. Po kilku dniach już nie byłem taki zadowolony ponieważ dostałem dużo większą fakturę. Próbowałem dowiedzieć się jak jest wyliczony mój abonament na chacie, na infolinii, ale nikt nie powiedział mi tego. To napisałem reklamację na wysokość faktury powołując się na podpisane umowy (mam jeszcze umowę na internet domowy) i widniejące w nich zapisy (rabaty). Dostałem lakoniczną odpowiedź, że abonament jest prawidłowo naliczony zgodnie z umowami i pani jest przykro jeżeli tego nie rozumiem !

Zastanawiam się czy pisać pismo do Rzecznika konsumentów czy coś jeszcze w Orange zdziałam.

Dodam jeszcze, że mój pakiet internetu również jest niezgodny z umową!


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny

A mógłbyś przepisać z faktury dokładne nazwy abonamentów które masz na komórkach wszystkich?

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 19
  • 30
  • 0

Proszę o pomoc zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny

@Piotrekk85mogę, poniżej podaję nazwy moich planów z umów:

1. Internet LTE dla domu

2. Smart Plan LTE Główny KDR Prop.

3. Smart Plan LTE Dodatkowy x 4

 

Na fakturze: 1 i 3 są tak samo natomiast 2 jest SMART PLAN LTE WSPÓLNY