- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
@Piotrekk85, a tego to nie wiedziałem, że miałem konto MO od zawsze podpięte pod stacjonarny i tutaj migracja nie zadziała? To w takim razie będę miał dwa MultiBoxy i każdy inny? Jak @Misiek62 swój MB?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
Rodzi się pytanie czy @Anonim zakładał konto w starym MO dla numeru komórkowego i czy jest w stanie tam się zalogować... Bo chyba teraz już nie założy, więc pewnie do odrębnego Multiboxa dostępu nie uzyska. Natomiast wracając do zgłaszającego problem z wysłanie SMSa @Michał_Mi też jest konieczne sprawdzenie dla jakiej usługi konto Multibox posiada...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
@Misiek62, musiałem wyłączyć MB opartego na stacjonarce i powiem Ci, nie było mi łatwo "oszukać" na tej samej przeglądarce, dlatego po wyczyszczeniu kompa w panelu, z IE startnąłem z tą komórką, którą znasz. Z pomyślnością, jak wiesz, ale coś jeszcze "zgrzyta", prawda?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
@Anonim do mnie Twoje SMSy docierają, nie wiem jak moje odpowiedzi... W mojej pamięci jest czas, że gdy wysyłałem do kogoś z nr w Orange wiadomość przez Multiboxa, to szła ona z innym numerem niż mój komórkowy i taka osoba mogła mi odpowiedzieć do skrzynki w MB... widać to zresztą na pokazanym wcześniej zrzucie, że mam 4 wiadomości otrzymane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
@Misiek62, tylko na telefon docierają, a do skrzynki nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
@Anonimnapisał(-a)@Misiek62, tylko na telefon docierają, a do skrzynki nie.
@Anonim ja też już dawno tam nic nie odebrałem, te skrzynki miały swój numer, z jakiejś sieciowej puli.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
W tym starym MB miałem nr. tego telefonu i coś tam, coś tam w książce adresowej po prawej stronie w ikonce. Może to było to? Ja spadam, bo mnie cosik w kościach strzyka.