- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Obecnie sytuacja wygląda tak, że do mojego mejla X przypisanych jest kilka numerów telefonów.
Wśród tych numerów jest jeden, który używa mejla Y (jeszcze ze "starych dobrych czasów, gdy nie trzeba było rejestrować numerów). Niestety, jak to bywa, hasło zostało zapomniane.
Reset hasła poprzez stronę www nie działa (link nie przychodzi).
W czacie zaproponowano logowanie numerem telefonu, jednakże po zalogowaniu się nim nie widzę powiązania z mejlem, a tym bardziej opcji zmiany hasła.
Nie interesuje przepisanie konta na mejl Y (ma zostać X), tylko na odzyskanie dostępu de mejla Y.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tu problem jest to, że logowanie do mój orange i multiboxa to oddzielne różne mechanizmy logowania.
Często hasło do mój Orange spełnia bardziej rygorystyczne zabezpieczenia.
Na początek trzeba ustalić z jaką usługą powiazany jest email w domenie @orange.pl
- jeśli to komórka - reset można wykonać https://www.orange.pl/password_recovery.phtml
- jeśli to usługa stacjonarna do której nadano starodawny PIN, to można też tym pinem
- jeśli nie pamiętasz PIN lub to inna usługa, która nie umożliwa otrzymania sms lub nie ma metody odzyskiwania hasła - trzeba w "roboczych" godzinach zadzwonić na 510800800 i wybrać pomoc z usługą Multibox.
I najważniejsze - obie usługi mają inne loginy i inne hasła (!!!!).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przypomnienie (reset) hasła do poczty
Konto mój orange możesz mieć tylko na jeden adres mailowy dla wszystkich numerów na Ciebie, czyli załóżmy ten X.
Zatem nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym Y? Pytasz o reset hasła do poczty w znaczeniu odzyskania dostępu do konta pocztowego gmail/o2/wp/etc?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przypomnienie (reset) hasła do poczty
@imjaw czym problem. Podałeś, że temat dotyczy multiboxa. Wchodzisz na stronę logowania., najlepiej w trybie prywatnym, na dole wybierasz multibox i wtedy próbujesz zalogować się numerem telefonu. Następnie postępujesz zgodnie z zaleceniami.
Czasami zdarza się , że sprawdzam jakieś wiadomości multimedialne na multiboxie, które nie wchodzą na router.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przypomnienie (reset) hasła do poczty
@imja jeżeli od dawna nie było korzystanie z konta MultiBox, trzeba się liczyć, że mogło zostać usunięte. W pewnym momencie Orange usuwał konta od dawna nieużywane. Obecnie jedyne konta, które są powiązane z e-mailem to Mój Orange. Konto musi być założone na aktywny adres e-mail.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tu problem jest to, że logowanie do mój orange i multiboxa to oddzielne różne mechanizmy logowania.
Często hasło do mój Orange spełnia bardziej rygorystyczne zabezpieczenia.
Na początek trzeba ustalić z jaką usługą powiazany jest email w domenie @orange.pl
- jeśli to komórka - reset można wykonać https://www.orange.pl/password_recovery.phtml
- jeśli to usługa stacjonarna do której nadano starodawny PIN, to można też tym pinem
- jeśli nie pamiętasz PIN lub to inna usługa, która nie umożliwa otrzymania sms lub nie ma metody odzyskiwania hasła - trzeba w "roboczych" godzinach zadzwonić na 510800800 i wybrać pomoc z usługą Multibox.
I najważniejsze - obie usługi mają inne loginy i inne hasła (!!!!).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przypomnienie (reset) hasła do poczty
@Piotrekk85: udało się zresetować poprzez "password recovery".
Nie znałem strony (dotychczas nie było problemów tego typu), a na czacie nie podali tego rozwiązania.
Dzięki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przypomnienie (reset) hasła do poczty
@imjanapisał(-a)@Piotrekk85: udało się zresetować poprzez "password recovery".
Nie znałem strony (dotychczas nie było problemów tego typu), a na czacie nie podali tego rozwiązania.
Dzięki.
Ale pewnie odesłali cię na forum NO?😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś