Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z pocztą Orange w Outlook


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Problem z pocztą Orange w Outlook

Wątek przeniesiony z działu Konto Mój Orange, oraz zmiana etykiety - Moderator Wojciech.

 

Od paru dni mam problem z pocztą w Outlook-u. Przy próbie pobrania wiadomości pojawia się komunikat:

 

"Zadanie xxx.xxx@orange.pl - Odbieranie" zgłosiło błąd (0x800CCC1A): "Serwer nie obsługuje określonego typu szyfrowania połączenia. Spróbuj zmienić metodę szyfrowania..."

 

Nie robiłam żadnym zmian w ustawieniach. Po prostu z dnia na dzień przestało działać. Czy macie pomysł co może być przyczyną tego problemu i jak go rozwiązać?

 

Z góry dziękuję za pomoc 🙂

13 ODPOW. 13

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32784
  • 38809
  • 1388

Problem z pocztą Orange w Outlook

A poczta działa jak zalogujesz się na stronie www?


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Problem z pocztą Orange w Outlook

Przez stronę www działa


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32784
  • 38809
  • 1388

Problem z pocztą Orange w Outlook

A jakie masz ustawienia smtp?

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Problem z pocztą Orange w Outlook

oraz zaznaczona opcja "Serwer wychodziący (smtp) wymaga uwierzytelnienia"


ustawienia poczty.JPG

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32784
  • 38809
  • 1388

Problem z pocztą Orange w Outlook

Port 587 nie działa bez szyfrowania. Spróbuj wybrać jakiś rodzaj.


Jeśli nie zmienialaś sama nic, radzę przeskanować czy nie masz robaka czy wirusa.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Problem z pocztą Orange w Outlook

Wybierałam różne rodzaje i niestety nie działa. W takim razie przeskanuje komputer.

 

Dzięki 🙂


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32784
  • 38809
  • 1388

Problem z pocztą Orange w Outlook

U mnie tak działa.

outlook.PNG


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Problem z pocztą Orange w Outlook

Witam

Od kilku dni mam ten sam problem i również nic nie zmieniałem. Zgłosiłem cztery dni temu do konsultanta i cisza. Dziś się dowiedziałem że mogę tylko czekać. Ustawienia mam dokładnie takie same i próbowałem różnych zmian. Bez skutku


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 2086
  • 6566
  • 70

Problem z pocztą Orange w Outlook

Może zmiana hasła pomoże?