- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox - loguję się przy pomocy @, ale nie moge aktywować poczty
Po zalogowaniu do multibox mam z lewej strony informację:
"Obecnie nie jesteś Użytkownikiem usługi MultiBox."
Próbując włączyć usługe Multibox, akceptuję regulamin, klikam "zamawiam i płacę" i pojawia się:
"Zmiana usługi Multi Box nie jest możliwa."
dlaczego? jak moge aktywować pocztę w multibox?
z góry dziekuje za informacje
Eryk
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox - loguję się przy pomocy @, ale nie moge aktywować poczty
@erykoles na czat to wyjaśnić 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox - loguję się przy pomocy @, ale nie moge aktywować poczty
Konsultant z infolinii odesłał mnie tutaj...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox - loguję się przy pomocy @, ale nie moge aktywować poczty
@erykoles jeśli dobrze pamiętam to "usługa" multibox została "zachowana" dla klientów, którzy mieli ją aktywowaną wcześniej (przed migracją do Nowego Mój Orange)... Co oznaczałoby, że "nowy klient nie może jej włączyć ani zmienić opcji na Gold bądź Platinum.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox - loguję się przy pomocy @, ale nie moge aktywować poczty
@erykoles zaloguj się do MultiBox-a numerem telefonu bądź loginem:
https://www.orange.pl/zalogowanie.phtml?redirect=true
Jeżeli nie jesteś klientem Orange, to z poczty nie będziesz mógł skorzystać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox - loguję się przy pomocy @, ale nie moge aktywować poczty
@ketrasaArtur logowałem się zarowno na numer, login, uzytkownika, zawsze te same komunikaty co w poście.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox - loguję się przy pomocy @, ale nie moge aktywować poczty
@Misiek62 na to wygląda. dzieki na info.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox - loguję się przy pomocy @, ale nie moge aktywować poczty
@erykoles sprawdź w regulaminie, czy spełniasz warunki korzystania z usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox - loguję się przy pomocy @, ale nie moge aktywować poczty
@erykoles przed chwilą zarejestrowałem nowy numer i aktywowałem pocztę w ustawieniach wybierając MultiBox usługa bezpłatna. Wszystko działa prawidłowo, poczta aktywowana.
Czy masz numer na abonament, czy na kartę?
Ja aktywowałem na numerze na kartę.
Musisz mieć zarejestrowana usługę w Orange i na tą usługę zakładasz konto w MultiBox-ie, inaczej nie będzie możliwości aktywowania poczty w Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox - loguję się przy pomocy @, ale nie moge aktywować poczty
@erykoles zarejestrowałem też konto, że nie jestem użytkownikiem Orange. Wtedy nie mam możliwości aktywowania poczty. Z zarejestrowanym kontem i usługą np. numerem telefonu pocztę można aktywować w ustawieniach. Tak więc dla nowo zarejestrowanych użytkowników poczta dalej jest dostępna i można ja aktywować w MultiBoxie.
Do logowania bezpośrednio do poczty polecam link:
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »