- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Szanowni Państwo, Czy wiecie może jak aktywować multiboxa/ bramkę sms/MMS. Straciłem dostęp do skrzynki zaś zmiana hasła nie działa. Jak więc aktywować konto na nowo dla nowego numeru telefonu- który wcześniej nie był kontem multibox. Widziałem, że Pan @deton24 zaproponował sposób, jednak u mnie niestety już nie działa- Czy już całkowicie wyłączyli tą usługę? Czy nowe numery mogą się rejestrować ? Może znacie sposób na odzyskanie hasła?
Dziękuje za pomoc Wojtek
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ale czy kiedykolwiek korzystałeś ze starego założonego poprawnie konta Multibox i umiałeś się w ogóle poprawnie zalogować?
Jak otwierasz tę stronę, to pokazuje Ci się panel logowania?
https://www.orange.pl/portal/map/map/message_box?mbox_edit=new&stamp=1368457201113&mbox_view=newsms
Jeżeli masz poprawnie założone konto, po wejściu na tę stronę, powinieneś mieć panel logowania do Mój Orange. Tak tam jest napisane. Wszystko jest w tym względzie dobrze.
Tylko tutaj inaczej niż w instrukcji, powinieneś się zalogować wybranym wcześniej nickiem, zamiast mailem lub numerem (ale chyba numer potem też przechodzi).
Jednak żeby zarejestrować nowe konto Multibox, to chyba nie doczytałeś, bo trzeba najpierw zaznaczyć, że nie jesteś klientem Orange, inaczej nie przechodzi. Potem należy dodać numer telefonu w starym panelu Mój Orange po logowaniu wcześniej wybranym loginem.
https://www.orange.pl/ocp/gear/fastlink/fast_link?link=moj_orange
I dopiero potem w linku na samej górze odblokuje się MultiBox.
Tak przynajmniej kiedyś działała rejestracja ostatni raz w styczniu jak sprawdzałem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox- aktywacja/rejestracja Prośba o pomoc
@wojtek_88 próbowałeś po wejściu na stronę orange.pl wybrać link rejestracji, na kolejnej podać nr telefonu dla którego ma być konto?
Powinien przyjść SMS z hasłem, które wpisujesz na stronie i dalej zatwierdzasz. Powinno zadziałać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox- aktywacja/rejestracja Prośba o pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox- aktywacja/rejestracja Prośba o pomoc
@wojtek_88 postanowiłem sprawdzić możliwość założenia konta na nowym numerze telefonu. Przy rejestracji podałem, że jestem klientem Orange, ale przy następnym kroku wyskoczył błąd. Zarejestrowałem się natomiast bez problemu, jako nie klient Orange. Natomiast po ponownym wybraniu ze stopki MultiBox i próbie zalogowania, przerzuca mnie do strony logowania na konto Mój Orange.
Czyli tak jak wcześniej było podawane, Orange rezygnuje z MultiBox-a, dostęp tylko dla osób, które wcześniej były zarejestrowane. Dla nowo zarejestrowanych użytkowników MulktiBox nie jest dostępny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ale czy kiedykolwiek korzystałeś ze starego założonego poprawnie konta Multibox i umiałeś się w ogóle poprawnie zalogować?
Jak otwierasz tę stronę, to pokazuje Ci się panel logowania?
https://www.orange.pl/portal/map/map/message_box?mbox_edit=new&stamp=1368457201113&mbox_view=newsms
Jeżeli masz poprawnie założone konto, po wejściu na tę stronę, powinieneś mieć panel logowania do Mój Orange. Tak tam jest napisane. Wszystko jest w tym względzie dobrze.
Tylko tutaj inaczej niż w instrukcji, powinieneś się zalogować wybranym wcześniej nickiem, zamiast mailem lub numerem (ale chyba numer potem też przechodzi).
Jednak żeby zarejestrować nowe konto Multibox, to chyba nie doczytałeś, bo trzeba najpierw zaznaczyć, że nie jesteś klientem Orange, inaczej nie przechodzi. Potem należy dodać numer telefonu w starym panelu Mój Orange po logowaniu wcześniej wybranym loginem.
https://www.orange.pl/ocp/gear/fastlink/fast_link?link=moj_orange
I dopiero potem w linku na samej górze odblokuje się MultiBox.
Tak przynajmniej kiedyś działała rejestracja ostatni raz w styczniu jak sprawdzałem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox- aktywacja/rejestracja Prośba o pomoc
Multibox końcem stycznia 2026 zostaje zamknięty. Po tym okresie przez 6 miesięcy możecie jeszcze pobrać zawartość skrzynek.
https://nasz.orange.pl/t5/Og%C5%82oszenia/%EF%B8%8F-Wy%C5%82%C4%85czenie-Multiboxa/td-p/433841
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox- aktywacja/rejestracja Prośba o pomoc
@deton24napisał(-a)Multibox końcem stycznia 2026 zostaje zamknięty. Po tym okresie przez 6 miesięcy możecie jeszcze pobrać zawartość skrzynek.
...
Nie wydaje mi się. Okres wypowiedzenia już minął, usługa została wyłączona 28.07.2025 r. i od tego momentu jeszcze przez 6 miesięcy można się zalogować. Z końcem stycznia przestanie istnieć jakakolwiek możliwość pobierania czegokolwiek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox- aktywacja/rejestracja Prośba o pomoc
Ponieważ wysyłanie SMSów nadal działa, wygląda na to, że albo usługa zostanie wyłączona nagle bez ostrzeżenia, albo pod koniec stycznia.