- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co stanie się z pocztą Multibox po zmianie abonenta numeru do którego poczta jest przypisana? Zmiana oferty z Orange służbowego na flex.
________________
* Przeniesiono z działu Konto Mój Orange– moderator Michał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@L2023 od tamtej czasu sytuacja z MultiBox-em się zmienia. Obecnie nie można już zakładać nowych kont jak i przeprowadzać konfiguracji. Można korzystać jeszcze do czasu dezaktywacji usługi, ale obecnie nie ma informacji o całkowitym wyłączeniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox a zmiana abonenta na Flex
@L2023 Po cesji numeru konto Multibox zostanie skasowane.
Zapewne to wynika z ochrony danych osobowych i zawartości skrzynki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox a zmiana abonenta na Flex
Hej @L2023
tak jak pisze @agat13 konto w Orange po przeniesieniu numeru do FLEX-a zostanie zamknięte wraz z usługą MultiBox i już nie będzie dostępu. Odzyskać też się już nie da.
Można spróbować założyć nowe konto bez numeru i aktywować MultiBox-a tworząc e-maila z tą samą nazwą co skasowany,nawet na obecnym koncie, bo przechodziłeś rejestrację aby założyć konto do kontaktu na forum. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox a zmiana abonenta na Flex
@L2023 przepisałem numer telefonu na córkę. MultiBox dalej działa, dalej, z tą różnica, że jeśli jest przypisany numer, to mam 30 SMS-ów, bez numeru jest 10 SMS-ów. Zmian w MultiBox-ie nie można już dokonać, bo ta usługa jest wygaszania. Z czasem będzie dezaktywowana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox a zmiana abonenta na Flex
@ketrasaArtur Rozumiem że numer został przepisany na abonament w Orange, nie na Flexa?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox a zmiana abonenta na Flex
@Pablo5 Chcę się upewnić czy dobrze rozumiem. Po migracji do Flexa i wyłączeniu skrzynki spróbować na stronie Orange założyć nowe konto bez numeru telefonu z tym samym adresem? Czy dalej można zakładać nowe skrzynki?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox a zmiana abonenta na Flex
@L2023tak. Kiedyś @ketrasaArtur o tym pisał na Forum Nasz Orange bo było kiedyś takie pytanie na forum podsyłam linka: https://nasz.orange.pl/t5/Orange-Flex/Flex-a-Multibox/m-p/256831
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox a zmiana abonenta na Flex
@L2023 numer był i jest w ofercie na kartę. Nastąpiło zmiana właściciela.
Co do nowego konta, to już od kilku miesięcy nie można założyć nowego MultiBox-a. Usługa jest na etapie likwidacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Multibox a zmiana abonenta na Flex
@ketrasaArtur dziękuję za odpowiedź.
Czyli rozwiązanie o którym pisałeś tu
https://nasz.orange.pl/t5/Orange-Flex/Flex-a-Multibox/m-p/256831 już się nie sprawdzi:(
A czy jest jakaś chiciaż tymczasowa opcja przekierowywania wiadomość na innego maila?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@L2023 od tamtej czasu sytuacja z MultiBox-em się zmienia. Obecnie nie można już zakładać nowych kont jak i przeprowadzać konfiguracji. Można korzystać jeszcze do czasu dezaktywacji usługi, ale obecnie nie ma informacji o całkowitym wyłączeniu.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »