- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Czy za pisanie tutaj jest jakaś kara? Wczoraj sytuacja wyglądała mw. stabilnie - kluczowa funkcjonalność poczty była zachowana. Dlatego wstrzymałem się przed jakimś awaryjnym przenoszeniem poczty. Dziś - bach! Na Operze mam pustą skrzynkę - wszystko zniknęło. Na IE widać wszystkie. Majle dochodzą i przychodzą jak chcą.
Jestem ciekaw, ile dostałem mejli, o których mogę się nigdy nie dowiedzieć...
Nie da się ukryć, operacja Orange Market Garden wygląda na niezaplanowaną i nieprzygotowaną - porażka.
Może już nie kombinujcie i dajcie ludziom tydzień na wyjście z waszej poczty - przeniesienie emaili, zmiana zarejstrowanych emaili orange na inne - a potem eksperymentujcie do woli.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Artur napisał(-a):
Problemy z certyfikatami, przez które na klientach POP3/SMTP dzieją się dziwne rzeczy - do jutra do końca dnia powinny zniknąć 🙂
A co z brakiem mozliwosci zalogowania (moj post chwile wczesniej
JanQ
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Czy dalej pracujecie nad przenoszeniem Aliasów? U mnie już alias działa (w obie strony - na zwykłych portach), ale sąsiadowi od piątku dalej nie (jest troszkę zirytowany), nie można nawet do niego wysłać nic z żadnej skrzynki pocztowej:
!12.07.2017, 15:55:58: SEND - Wiadomość nie została wysłana Odpowiedź serwera - 5.1.1 <aliasx@orange.pl>: Recipient address rejected: User unknown in relay recipient table.
Dołączam się też do pytania kolegów w sprawie wielkości skrzynki. Jeśli przedtem miałem 1 GB (które wykorzystywałem intensywnie), a teraz już tylko 512 MB, to rozumiem, że migracja wiąże się z nowym regulaminem = mniejszą pojemnością skrzynki?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
W 100% sie zgadzam z powyższym. Dadtkowo zasłanianie sie w każdej kwestii nowym regulaminem jest dość śmieszne. Wygląda na partyzankę jakich mało. Dajcie użytkownikom możliwość zrobienia backupu poczty (zreszta zgodnie z regulaminem powinna być taka możliwość do końca lipca), a większość przeniesie się gdzie indziej i problem sie sam rozwiąże = mało użytkowników, znikome problemy z przenosinami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Witam
NIe będę komentował ani sposobu przenosin, ani terminu...
Szkoda mojej klawiatury. Kolejna wtopa... Szkoda, bo była to jedna z usług, co do których nie można było mieć wiekszych uwag.
Mam tylko pytanie:
Wpisuję użytkownika i z xxxx@orange.pl i bez @orange.pl i z aliasami i bez
Czy tylko mi nie działa POP3 - ani na porie 110 (Android po komunikacie o "Sprawdzanie ustawień serwera dla połączeń przychodzących") - komunikat "Nie można skonfigurować konta", ani na 995 (w ogóle serwer nie odpowiada)
I może jeszcze jedno, kosmetyczne - może mi ktoś powiedzieć jak posortować wiadomości po dacie, tak żeby najowsze były na górze i nie trzeba było pobierać wszystkich i przewijać paska (kolejna porażka)
Pewnie to niemożliwe - ale wróćcie do porzedniego interfejsu i wersji!!!!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
@humi_s: a dwa razy kliknięcie na to nie daje efektu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Dzięki, tak działa... ale tylko pod IE.
Sprawdziłem dopiero jak mi pokaałeś - Dzięki!
Niestety pod Firefoxem nie działa takie sortowanie!
PS: Jeszcze raz - Błągam o powrót do starej wesji MultiBoxa.
Tam wszystko działało!