Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 29
  • 14
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Panie Arturze

 

Niestety wciąż nie działa poczta POP3/SMTP. Nie ma znaczenia czy tożsamość, czy alias.

Błąd autoryzacji.

Jakie w ogóle są serwery?

Zostały mail.orange.pl

SSL 995?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 7
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

U mnie działa POP3. Zmieniłem tylko login do konta na podstawowy (wcześniej logowałem się aliasem)


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

U mnie też właśnie zadziałało, ale w wersji bez certyfikatu.
Ustawienia jakby ktoś chciał:
login: pełny podstawowy adres np. login@orange.pl
serwer pop3,smtp: mail.orange.pl
port 110
zabezpieczenia brak

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Dodam również że jest już pełny interfejs na https://webmail.orange.pl
Logowanie do pełny adres email + hasło jak dotychczas.
Nie działa logowanie poprzez numer telefonu/usługi - ale domyślam się, że tak już ma być.

Dodatkowo zauważyłem, że można już zapisać zmianę w powiadomieniach sms.

Jedyne czego mi brak to szyfrowania w poczcie na pop3 + zakładki na webmail do zarządzania aliasami/wersjami Multiboxa (to jest możliwe przez "stare" zakładki).

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Ustawienia powiadomień oraz zarządzanie aliasami (w tym wybór aliasu podczas tworzenia wiadomości) powinny już działać. Potwierdzacie? 🙂


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 29
  • 14
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

No to powodzenia w urzywaniu maila na porcie 110 🙂

Bez SSL nie ma nawet co tego ruszać.

Wciąż poczta nie działa.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 29
  • 14
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Nie działa. Na porcie 995 nic nie działa.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32319
  • 36186
  • 1366

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Webowy interfejs też wysyła bez certyfikatu...

2017.07.10_15h20m29s_001_.png

Ale pewnie na to jeszcze przyjdzie nam trochę poczekać.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 10
  • 1
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

 


Artur napisał(-a):

Ustawienia powiadomień oraz zarządzanie aliasami (w tym wybór aliasu podczas tworzenia wiadomości) powinny już działać. Potwierdzacie? 🙂


Niestety nadal nie można wysłać maila z adresu alias. 

Nie ma go naliście wyboru, nie da się go dodać przez tożamości. 

Ponowne zapisanie go jako domyslny przez "stare" zakładki nie daje rezultatu.


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

ustawienia poczty wychodzącej

port: 587, serwer: mail.orange.pl, bezpieczeństwo połączenia: starttls, metoda uwierzytelniania: normalne hasło, użytkownik ...@orange.pl 

 

poczta przchodząca: port 995, bezpieczeństwo połączenia: ssl/tls, metoda uwierzytelniania: normalne haslo, użytkownik ...@orange.pl