Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

ROZWIĄZANE

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

A próbowałeś sprawdzić na innym urządzeniu? ew. wyczyścić ciasteczka?

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 108
  • 198
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

@Piotrekk85 jeśli mnie pytasz, to nie próbowałem na innym urządzeniu, tylko na swoim lapku. Ciasteczka wyczyściłem, próbowałem nawet w trybie incognito. Poza tym pisałem, że mogę się przelogowac na inne konto Orange, gdzie skrzynka jest minimalnie zapełniona, i tam widać wszytko raczej poprawnie - ten sam komputer, ta sama Opera.

Znalazłem prowizoryczne obejście braku stronicowania. Ustawiam liczbę wierszy w oknie wiadmości jakąś dużą, np. 100, wyświetlanie wiadomości w nowym oknie i można jakoś obejrzeć stare emaile. Ale i tak wyszukiwanie wzrokowe na stronach listy wiadomości jest wygodniejsze niż przewijanie aż się w końcu dotrze do porządanej daty.

Dodam do poprzedniego wpisu, że przycisk wł/wył okienka podglądu wiadmości nie działa...I przydałaby się możliwość regulacji wysokości okienka podglądu.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 16
  • 34
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Cieszę się że znalazłem ten wątek, choć może nieco późno. Pytanie do @Artur - niestety wraz z migracją orange zablokowało jedną bardzo ważną dla mnie funkcjonalność Multibox - a mianowicie wysyłanie maili wprost na porcie 25 bez AUTH. Cały czas podajesz że w ustawieniach SMTP należy używać portu 587, podczas gdy jeszcze 7 lipca wieczorem można było wysłać maila wprost na port 25 mx.orange.pl a potem zostało to zablokowane Czy jest jakakolwiek możliwość WYŁĄCZENIA całej ochrony antyspamowej związanej z nowym multibox-em (przynajmniej dla jednego konta)? Uprzedzając "życzliwe" pytania - otrzymuję dużo maili które są blokowane przez różne spam-listy i muszę mieć powiadomienia wpychane wprost do multiboxa z bardzo różnych systemów i nie naprawię tego na poziomie ISP lub serwera nadawcy

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

A próbowałaś wysłać zgłoszenie przez BOK? czat, mój Orange?

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Rozumiem o co cho, @euzebiusz, daj nam chwilę, sprawdzimy na początku tygodnia czy będzie można na życzenie puścić całość bez filtrowania i dam znać.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 108
  • 198
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Może jestem głupi ale nadal nie rozumiem komunikatu:

W przypadku problemów z archiwalną zawartością skrzynek e-mail dostęp do niej (w trybie "tylko do odczytu") możliwy jest także przez stary panel webowy poczty dostępny tutaj do 31 lipca.

Nie używałem żadnych wew opcji archiwizowania emaili. Nawet nie wiem czy była taka opcja i jak miałaby działać. Widzę wszystkie emaile od najstarszego na nowej poczcie. Rozumiem, że nic mi nie zniknie po 31 lipca? 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32783
  • 38802
  • 1388

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Jeśli w nowym interfejsie widzisz wszystko, to nic nie musisz robić.

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

No i pod warunkiem, że masz usługi w Orange, do których przypisane jest to konto Multi Box, @azertak.

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 16
  • 34
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Czekam cierpliwie, bo nie widzę żadnych zmian - nadal mx.orange.pl trafia przez jakiś load balancer do smpXX.internetdsl.pl a ten mnie odbija z

554  blocked using zen.spamhaus.org.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

@euzebiusz, koledzy opiekujący się Multi Boxem potwierdzili, że w chwili obecnej nie ma opcji wyłączenia autoryzacji dla pojedynczego konta. Dla wszystkich, ze względu na RBL - nie wyłączymy. Podpowiadają też, abyś sprawdził na www.anti-abuse.org adres IP, z którym jest problem i spróbował sprawić, aby nie był na RBL.