Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

ROZWIĄZANE

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

@Deathx, choć chciałbym to nie będę komentował tego, co "kolega opowiadał", bo to nie na temat i dostałbym słusznego bana. Z kolei co do "tak prostej czynności jak przeniesienie poczty" to domyślam się, że nie zajmujesz się branżą IT i dlatego nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo skomplikowane to przedsięwzięcie, JanQ pewnie mógłby trochę o tym powiedzieć, no ale od strony klienta to powinno po prostu działać i tu się z Tobą zgadzam i przepraszam, że jeszcze nie działa.

 

A właśnie, @JanQ tradycyjnie zrobił nam profesjonalne prześwietlenie 😉 Potwierdzam kwestie certyfikatu - obecnie jest office.orange.pl, ale tylko tymczasowo, lada moment będzie zatwierdzony mail.orange.pl i skończą się problemy z akceptacją certyfikatu.

 

Podobnie problemy z logowaniem przez POP3/SMTP - będą w pełni dostępne porty dla SSL. Przepraszam, że obecnie raz działają, raz nie. Robimy wszystko, co możliwe, aby te problemy jak najszybciej zostały rozwiązane.

 

@Nowalseb, @shocker, dzięki za informację o zmniejszonej pojemności skrzynki. Badamy już temat.

 

@humi_s, nie jest możliwy powrót do starego MultiBoxa, ale gdy skończymy konfiguracje (ja też już nie mogę się doczekać) to mam nadzieję, że po paru dniach przywykniesz i docenisz zmianę 🙂 Naprawiamy też problem na FF.

 

Co do wersji webowej, czyli https://webmail.orange.pl to na początku lipca będzie mieć stary adres, czyli https://poczta.orange.pl. Logowanie też zostanie poprawione, @Piotrekk85, znaczy aby można się było zalogować bezpośrednio w wersji webowej, nie przechodząc przez logowanie na portalu orange.pl.

 

@azertak, po zakończeniu prac będziesz mógł swobodnie korzystać z poczty zarówno na stronie jak i za pomocą klientów pocztowych.

 

@Kret_1, co do IMAP... rozważamy, sprawdzamy możliwości, ale jeszcze nie mogę obiecać 😉

 

Zdaję sobie sprawę, że utrudnione korzystanie z poczty, jeśli ktoś ma MBoxa jako główną skrzynkę - może wkurzać i przepraszam Was za to. Jak ktoś wcześniej zauważył, z Multi Boxem nigdy nie było problemów, od lat działał podobnie, musieliśmy już wymienić mu "bebechy", skończymy poprawki, a potem znowu przynajmniej kilka lat będzie spokój.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 9
  • 3
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Artur dziekuje za konkrety

 

na razie sprawdzam poczte przez WWW bo logowanie z FAQ (identyfikator@orange.pl jako nazwa uzytkownika) nie dziala ale wiem ze jeszcze walczycie (SMS raz dziala az nie ale to rozumiem ze sie za jakis czas uspokoi).

 

Moj przypadek z zaprzyjaznionej firmy

- serwer stary linux postfix/courier/roundcube

- serwer nowy Exchange

klienty poczty Microsoft Mail (no Panie jaki klient - ta ikona poczty na pulpicie 🙂

Outlook, kilka innych oraz rozwiazania mobilne (Win, Android itd)

- liczba skrzynek: az 75  (ciekawe ile macie aktywnych)

 

Czas na przeprowadzke - weekend

Czas realny (zamkniecie starego serwera) 14 miesiecy!

 

Ciekawostki:

- przeniesienie wiadomosci z planowanych 24 godzin rozciagnelo sie na 12 dni 

- wciaz (po 4 latach) - "tamte ikonki (webmail-a) byly ladniejsze i w innych miejscach"

- regulki poczty - walka twala z 6 miesiecy

- IMAP wlaczylismy po 2 miesiacach

- wylaczenie wyslania (SMTP) ze starego serwera z 1 miesiaca przesuniete na 3 miesiace

- rekordzist(k)a po 12 miesiacach zareagowal(a 🙂 "jak to nowa poczta?"  - nie przeszkadzalo, ze nie przychodza nowe maile i nie mozna wysylac

- (poza tematem) kalendarz dalej jest traktowany jako 'cuchnaca' ciekawostka

 

Podejrzewam ze Wasza skala jest wieksza ale zycze powodzenia

i czekam cierpliwie

JanQ


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Ha ha ha! Padłem... xD Nadawałoby się na scenariusz do kolejnego sezonu "IT Crowd" 😉 Trochę to pocieszające, dzięki, @JanQ.

Aktywnych użytkowników mamy rzeczywiście "trochę" więcej, nie wiem ile dokładnie i chyba nie mógłbym jeszcze publicznie napisać, ale wydaje mi się, że w milionach jednak jeszcze nie liczymy 😉

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Do @Piotrekk85. A jest możliwośc zapisania wszystkich maili na raz?Trochę dużo tego mam aby zapisywać każdego z osobna.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 108
  • 198
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Co z wyglądem listy wiadomości? Będzie możliwość stronicowania - bo to co jest teraz jest bez sensu.

Czy jest możiwość pobierania na pocztę orange wiadomości z innego konta pocztowego? Jest mi to bardzo potrzebne na chwilę.

A, i nagle na Operze przestały być widoczne wszystkie wiadomosci na skrzynce...


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 108
  • 198
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

@Deathx możesz sobie stworzyć backup np. na gmial Utwórz jakieś konto gmail i w ustawieniach dodaj konto pocztowe orange do sprawdzania. Gmail pościąga ci wszystkie wiadomości z orange - tylko z odebranych. Pamiętaj że jest tam opcja pozostaw wiadomości na serwerze, jesli jej nie zaznczysz, to usunie mejle z orange


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

Dodanie stronnicowania przyjmujemy jako sugestię i sprawdzimy możliwości, ale najpierw skończymy naprawianie występujących tu i tam błędów.

Co do możliwości pobierania na pocztę orange.pl wiadomości z innego konta pocztowego... Nie ma takiej możliwości. Niektóre skrzynki umożliwiają jednak automatyczne przesyłanie na inną skrzynkę wiadomości, np. w Gmail możesz ustawić przekierowanie wszystkich wiadomości na adres w domenie orange.pl - dzięki temu po zalogowaniu do orange.pl będziesz mieć w skrzynce też wiadomości z innego konta, ale jeśli odpowiesz na taką wiadomość to odpowiedź wyjdzie z adresu w orange.pl.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

@Piotrekk85

Wskaż mi drogę, bo nie widzę. (pomijam opcji pojedyńczych wiadomości, bo nie tędy droga, za dużo tego jest...)


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

UPDATE: Właśnie otrzymaliśmy informację, że zakończyło się przenoszenie wiadomości ze starej platformy na nową.

 

Jeśli zalogowaliście się do Multi Boxa i nie widzicie starych wiadomości to poprosimy o zgłoszenie do naszego doradcy, który zleci ręczne przeniesienie maili. Możecie to zrobić na czacie lub telefonicznie - bezpłatnie przez aplikację Mój Orange.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu

@Deathx: Backupu nie ma innego, jeśli nie widzisz w nowej poczcie starych wiadomości. Może warto skontaktować się z BOK i poprosić o przyjęcia zgłoszenia technicznego (co ważne nie reklamacji), może coś ręcznie się uda. Sugestia od @azertak jest dobra, ale musisz widzieć na nowym interfejsie stare maile i mieć dostęp do pop3 (ja go osobiście jeszcze nie mam).
Ew może poczekaj kilka dni i "modernizacje" zostaną zakończone.