- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
w komórkach z systemem Windows Phone przy konfiguracji konta pocztowego podajesz tylko login/adres email i hasło, całą konfigurację system pobiera sam i nie ma opcji zatwierdzenia lub odrzucenia certyfikatu. Podobnie jest w systemie Windows 10, podajesz tylko adres email i hasło a program pocztowy sam konfiguruje się do usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Czy ktoś z Orange może sie odnieść do zadanych wcześniej pytań?
Chciałbym wiedzieć, jak to będzie docelowo - czy będzie można się logować do poczty przez orange.pl, jak dotychczas, czy tylko przez https://webmail.orange.pl, czy przez oba?
I nie rozumiem, co ze starymi mejlami. Czy będzie dostęp do wszystkich - od początku używania poczty orange, czy jakieś ograniczenie? Jak na razie wszystkie mejle są widoczne. Ale żeby dotrzeć do starszych mejli trzeba przewijać okno wiadomości i one się stopniowo pojawiają, a po każdej operacji trzeba to robić od nowa. Przydałoby się zwyczajowe stronicowane okno z predefinowaną ilością wiadomości, czyli po prostu widzę np. 50 mejli, klikam następną stronę i widzę następne 50 itd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
W nowym interfejsie masz opcję:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Dalej nie dziala POP3 (niewazne co sie wpisze)
a i przestaly dzialac powiadomienia SMS
JanQ
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
jeszcze jedno
jesli sie wpisze bleadno nazwe to komunikat jest inny
-ERR Invalid login or password
czyli jesli podajemy poprawnie - to nie moze uwierzyc ze my to my: [AUTH] Invalid...
podamy zle - od razu krzyczy ze cos jest nie tak: Invalid..
JanQ
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FAQ: Multi Box - przeniesienie poczty e-mail oraz zmiana regulaminu
Czy migracja zawartości poczty się już zakończyła? Ponieważ nowe wiadomości ładnie przychodza już na nową skrzynkę, natomiast stare dalej nie zostały przeniesione.