28-10-2018
17:41
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2018
17:41
EMAIL SANDBOX
<Wpis przeniesiony do kategorii z odpowiednią etykietą - moderator Mikołaj>
EMAIL PRACUJE ONLINE W SANDBOXED, KTOŚ WIE DLACZEGO ?
JAK MOŻNA ZWERYFIKOWAC NAGŁÓWKI? BO STRONA ORANGE POKAZUJE ZUPELNIE INNE REKORDY NIŻ MOJE
Etykiety:
3 ODPOW. 3
28-10-2018
19:35
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2018
19:35
EMAIL SANDBOX
A ten problem pojawił się nagle? Tak było od ostatniej migracji poczty. Przeszkadza Ci to w czymś?
28-10-2018
19:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2018
19:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2018
19:42
EMAIL SANDBOX
To zgłoś pomysł https://nasz.orange.pl/t5/forums/postpage/board-id/Nasz-Orange-Pomysly
Choć wątpię by coś szybko się zmieniło. Zeszłoroczna migracja była związana ze zmianą polityki bezpieczeństwa dot danych przechowywanych w domenie orange.pl. Dlatego poczta ma inne nagłówki.
A od kiedy masz problemy? i jak chciałbyś aby to wyglądało? (tylko nie pisz jak na normalnej poczcie, tylko podaj konkretny przykład na pop3/smtp)
Choć wątpię by coś szybko się zmieniło. Zeszłoroczna migracja była związana ze zmianą polityki bezpieczeństwa dot danych przechowywanych w domenie orange.pl. Dlatego poczta ma inne nagłówki.
A od kiedy masz problemy? i jak chciałbyś aby to wyglądało? (tylko nie pisz jak na normalnej poczcie, tylko podaj konkretny przykład na pop3/smtp)