- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bałagan w Multiboksie
► Wątek został wyodrębniony z tematu Bramka do wysyłki SMS-ów z nru Orange - Moderator Wiktor ◄
Najstarsi górale chyba też nie wiedzą skąd bałagan w multiboxie i dlaczego po koniecznej zmianie loginu, a dokładniej ponownym założeniu konta w starym Orange celem przejścia do nowego Mój Orange, dane z multiboxa częściowo się wyeksportowały a częściowo zostały na starym loginie, który już nie umożliwia wysyłania smsów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bramka do wysyłki SMS-ów z nru Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bramka do wysyłki SMS-ów z nru Orange
Nie wiem mi stary Orange pasował, ale jeszcze wcześniejszy właściwie. W wyniku jakichś błędów związanych z brakiem możliwości przejścia na nowe Orange kolega z supportu zaproponował, żebym ponownie założył konto na stary wtedy migracja się udała na nowe MO natomiast w multiboxie zrobił się brzydko mówiąc "syf". Dodatkowo z multiboxem miałem, a właściwie mam problem dalej, który jest też nierozwiązywalny pomimo pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, ale to już inna kwestia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bałagan w Multiboksie
To niestety przestało działać, uznano mi reklamację tzn konkretnie uaktywnienie ponownie multibox gold w kwietniu, po czym co i raz zgłaszałem a to w jednym salonie, a to w drugim, a to na infolinii w salonie kilkukrotnie na czacie. Raz nawet miły pan zadzwonił do mnie powiedział żebym się nie martwił pracują nad tym, ostatecznie 2x dostałem informacje, że na tą chwilę nic nie mogą zrobić. Co ciekawe prosiłem o rozmowę z kimś kompetentnym niestety nie udało się, na czacie tylko mogli przyjąć zgłoszenie zresztą jak gdzie indziej. Najgorzej było w salonie jak mówiłem o multiboxie to taj jakbym czary uprawiał nie bardzo wiedzieli o czym mówie, a jak przybliżyłem co to za usługa to 2x usłyszałem, że w moim planie niemożliwe jest jej uruchomienie, jakie było zdziwienie obsługi gdy mówiłem, że wcześniej korzystałem to raz regulamin mówi inaczej to dwa (na czacie też się z tym spotkałem) wtedy każdy z konsultanów siedział cicho i przyjmował zgłoszenie. Niestety ostatecznie nie pomogło, aha najlepsze jest to, że kilkukrotnie samoczynnie zgłoszenie było zamykane, co dla mnie nie było oczywiste dowiadywałem się o tym wyłącznie z aplikacji na telefon, bo na stronie oczywiście niema takich informacji, a zadzwonić nikt nie raczył