Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Bałagan w Multiboksie


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 10
  • 9
  • 0

Bałagan w Multiboksie

► Wątek został wyodrębniony z tematu Bramka do wysyłki SMS-ów z nru Orange - Moderator Wiktor ◄

 

Najstarsi górale chyba też nie wiedzą skąd bałagan w multiboxie i dlaczego po koniecznej zmianie loginu, a dokładniej ponownym założeniu konta w starym Orange celem przejścia do nowego Mój Orange, dane z multiboxa częściowo się wyeksportowały a częściowo zostały na starym loginie, który już nie umożliwia wysyłania smsów

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Bramka do wysyłki SMS-ów z nru Orange

To akurat wiadomo. Stare mój Orange tak naprawdę nie miało własnego logowania. Bo tak naprawdę rejestrowałeś konto na portalu orange.pl. A potem jeśli to konta była powiązana aktywna usługa, był dostęp do czegoś co dziś nazywa się "starym mój orange". Część obsługowa została przeniesiona u niektórych na nowe. Reszta jeszcze nie.

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 10
  • 9
  • 0

Bramka do wysyłki SMS-ów z nru Orange

Nie wiem mi stary Orange pasował, ale jeszcze wcześniejszy właściwie. W wyniku jakichś błędów związanych z brakiem możliwości przejścia na nowe Orange kolega z supportu zaproponował, żebym ponownie założył konto na stary wtedy migracja się udała na nowe MO natomiast w multiboxie zrobił się brzydko mówiąc "syf". Dodatkowo z multiboxem miałem, a właściwie mam problem dalej, który jest też nierozwiązywalny pomimo pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, ale to już inna kwestia


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Bałagan w Multiboksie

To trzeba zgłaszać do skutku.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 10
  • 9
  • 0

Bałagan w Multiboksie

To niestety przestało działać, uznano mi reklamację tzn konkretnie uaktywnienie ponownie multibox gold w kwietniu, po czym co i raz zgłaszałem a to w jednym salonie, a to w drugim, a to na infolinii w salonie kilkukrotnie na czacie. Raz nawet miły pan zadzwonił do mnie powiedział żebym się nie martwił pracują nad tym, ostatecznie 2x dostałem informacje, że na tą chwilę nic nie mogą zrobić. Co ciekawe prosiłem o rozmowę z kimś kompetentnym niestety nie udało się, na czacie tylko mogli przyjąć zgłoszenie zresztą jak gdzie indziej. Najgorzej było w salonie jak mówiłem o multiboxie to taj jakbym czary uprawiał nie bardzo wiedzieli o czym mówie, a jak przybliżyłem co to za usługa to 2x usłyszałem, że w moim planie niemożliwe jest jej uruchomienie, jakie było zdziwienie obsługi gdy mówiłem, że wcześniej korzystałem to raz regulamin mówi inaczej to dwa (na czacie też się z tym spotkałem) wtedy każdy z konsultanów siedział cicho i przyjmował zgłoszenie. Niestety ostatecznie nie pomogło, aha najlepsze jest to, że kilkukrotnie samoczynnie zgłoszenie było zamykane, co dla mnie nie było oczywiste dowiadywałem się o tym wyłącznie z aplikacji na telefon, bo na stronie oczywiście niema takich informacji, a zadzwonić nikt nie raczył