Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z transmisją danych po aktualizacji Androida

Wskazówki do artykułu podsunął Martin,

 

Czasem po aktualizacji oprogramowania mogą zdarzyć się na przykład problemy z korzystaniem z internetu w telefonie.

Poniżej znajdziesz kilka sposobów, które pozwolą rozwiązać Twój problem:

 

Konfiguracja przez ustaw.orange.pl

  1. Wejdź na stronę ustaw.orange.pl
  2. Odszukaj producenta i model Twojego telefonu
  3. Wybierz z listy konfiguracja internet i postępuj zgodnie ze wskazówkami
  4. Po zakończeniu konfiguracji, wyłącz telefon i włącz go ponownie

Możesz też skorzystać z pomocy Orange Eksperta - zobacz film.

Zmiana APN

 

  1. Wejdź w ustawienia i wybierz więcej
  2. Odszukaj opcję Sieci komórkowe, a następnie Punkty dostępowe
  3. Zmień APN z internetipv6 na internet
  4. Zmień protokół apn na ipv4/ipv6
  5. Zapisz ustawienia

Reset do ustawień fabrycznych

Jeśli żaden z powyższych sposobów nie pomógł, spróbuj zresetować swój telefon do ustawień fabrycznych. Odszukaj w ustawieniach swojego telefonu opcję Ustawienia fabryczne

 

Wskazówka: zanim zrobisz reset do ustawień fabrycznych, 
skopiuj dane i kontakty. W przeciwnym razie je stracisz.
Jeśli nie wiesz jak skopiować kontakty, zajrzyj tutaj.

 

Historia wersji
Nr wersji
4 z 4
Ostatnia aktualizacja:
sierpnia 2019
Zaktualizowano przez:
 
Etykiety (3)