Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Praktyczne porady dotyczące iPhone'a XS/XS Max

Autor: marzec – ostatnio edytowany marzec

Problem z ładowaniem telefonów iPhone Xs w trybie uśpienia.
Niektóre telefony iPhone XS i iPhone XS Max mogą się nie ładować lub ładować się z opóźnieniem, gdy znajdują się w trybie uśpienia i zostaną podłączone do zasilania za pomocą przewodu Lightning.
Rozwiązaniem jest aktualizacja telefonu iPhone do systemu iOS 12.0.1. Gdy rozwiązanie nie było skutecznie, skontaktuj się ze wsparciem Apple.

 

iPhone przestaje się ładować po osiągnięciu 80% naładowania baterii.
Telefon iPhone może się trochę nagrzewać podczas ładowania. W celu zwiększenia żywotności baterii oprogramowanie może ograniczać ładowanie powyżej 80 procent, gdy bateria staje się zbyt ciepła. Po obniżeniu się temperatury, ładowanie telefonu iPhone będzie kontynuowane.
Rozwiązaniem jest przeniesienie telefonu  i ładowarki w chłodniejsze miejsce. Gdy rozwiązanie nie było skutecznie, skontaktuj się ze wsparciem Apple.

 

W iPhone nie można nawiązać połączenia FaceTime
Upewnij się, że urządzenie jest połączone z Internetem za pomocą połączenia Wi-Fi lub ma połączenie z siecią komórkową danych.
Zapoznaj się z dodatkowymi informacjami, jeśli korzystasz z routera, zapory lub oprogramowania zabezpieczającego ograniczającymi dostęp do Internetu. 

  1. Jeśli próbujesz korzystać z funkcji FaceTime w sieci komórkowej, upewnij się, że dla aplikacji FaceTime jest włączona opcja Używaj sieci komórkowej. Przejdź do Ustawień i stuknij opcję Sieć komórkowa lub Mobile Data (Dane mobilne), a następnie włącz funkcję FaceTime. Jeśli używasz iPada, możesz zobaczyć opcje Ustawienia > Dane komórkowe.
  2. Wybierz kolejno opcje Ustawienia > FaceTime i upewnij się, że funkcja FaceTime jest włączona. 
    • Jeśli zobaczysz komunikat „Czekam na aktywację”, wyłącz i ponownie włącz funkcję FaceTime. Dowiedz się, co zrobić, gdy nie można aktywować funkcji FaceTime.
    • Jeśli ustawienie funkcji FaceTime nie jest widoczne, upewnij się, że aplikacje Aparat i FaceTime nie są wyłączone na ekranie Ustawienia > Czas przed ekranem > Ograniczaj treść i prywatność > Dozwolone aplikacje.
    • Upewnij się, że dysponujesz poprawnym numerem telefonu lub adresem e-mail. 
  3. Wybierz kolejno opcje Ustawienia > Ogólne > Data i czas, a następnie włącz opcję Ustaw automatycznie.
  4. Uruchom urządzenie ponownie.
  5. Uaktualnij urządzenie do najnowszej wersji systemu iOS.