do góry
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Aktywacja karty SIM

Autor: POZIOM 37, Zespół Nasz Orange ‎17-07-2016 20:15 — edytowano ‎17-07-2016 20:17

Każda nowa karta SIM musi być aktywowana po zakupie, aby można było z niej korzystać bez przeszkód. Sama aktywacja jest bardzo prosta - możesz ją zrobić samodzielnie albo poczekać aż Orange aktywuje ją automatycznie.

 

Aktywacja karty SIM będzie potrzebna, jeśli:

  • kupiłeś abonament komórkowy lub internet mobilny przez internet  i chcesz od razu zacząć z niego korzystać
  • przedłużyłeś umowę i przy okazji wymieniłeś kartę sim, bo ta poprzednia nie pasowała do nowego modelu telefonu (np. miałeś telefon na micro a wymieniłeś na Nano-sim)

Aktywacja nowej karty SIM

 

Jeśli zamówiłeś abonament komórkowy lub internet mobilny w sklepie internetowym, karta SIM, którą przywiózł Ci kurier może jeszcze nie być aktywna. Jeśli chcesz od razu zacząć korzystać z numeru, nie czekaj aż Orange aktywuje Ci kartę automatycznie, gdy kurier dostarczy podpisane przez Ciebie dokumenty. Po prostu zrób to sam.

 

  1. Wejdź na stronę www.orange.pl/aktywacja i wpisz kod aktywacyjny
  2. Karta zostanie aktywowana, a ty możesz korzystać z usług
Wskazówka: kod aktywacyjny to numer, który dostałeś na potwierdzeniu zamówienia. 
Jeśli nie możesz go znaleźć, na stronie www.orange.pl/aktywacja
masz opcję przypomnij kod – wpisz numer  telefonu,
a na maila jeszcze raz zostanie wysłany kod aktywacyjny.

 

Aktywacja karty SIM po wymianie

 

Trochę inaczej to wygląda, jeśli np. przedłużyłeś umowę i przy okazji wymieniłeś kartę SIM, bo ta poprzednia nie pasowała do Twojego modelu telefonu (np. miałeś telefon na micro a wymieniłeś na Nano-sim) 

  1. Po otrzymaniu swojej przesyłki z nową kartą SIM, dostaniesz SMS z numeru 80008
  2. Odpowiedz na niego wysyłając SMS o treści TAK. SMS jest bezpłatny.
  3. Nowa karta zostanie aktywowana. Starą kartę możesz już wyjąć, a do telefonu czy modemu włóż nową.

Problem z aktywacją po wymianie

 

Jeśli nie dostałeś SMS z 80008 albo przez przypadek go skasowałeś:

  • Wyślij SMS pod numer 80001 o treści TAK. Dostaniesz SMS zwrotny, w którym będzie  podany termin, kiedy Twoja karta zostanie aktywowana.
Wskazówka: Kartę najlepiej aktywować w ciągu 14 dni 
od momentu, kiedy ją dostałeś. Jeśli przegapisz ten termin,
nie będziesz mógł samodzielnie jej włączyć.
Konieczny będzie kontakt z BOK.

 

Komentarze
POZIOM 37, Zespół Nasz Orange
POZIOM 37, Zespół Nasz Orange

Emotikon: Szczęśliwy

konto usunięte

Bardzo przydatne informacje dl apoczątkujących i nie tylko. Nowe zmiany w rejestracji kard prepaid pewnie nie jednym osobą przystworzą problemów, ale służymy pomocą Emotikon: Szczęśliwy 

anrok
POZIOM 3, OBSERWATOR

A jeżeli otrzymuje taki status, to co wtedy?

Niepoprawny status zamówienia - aktywacja możliwa w statusie "wysłane"

a na stronie zamówienia:

Status zamówienia:
Zamknięte nieaktywne
Piotrekk85
POZIOM 34, EKSPERT

a to nowa umowa czy przedłużenie?