Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Budowa nowego nadajnika - Jak to zlecić?

Autor: czerwiec – ostatnio edytowany czerwiec

W tym artykule będziecie mogli przeczytać o tym, co zrobić, żeby przekazać nam informacje o słabym zasięgu w miejscu zamieszkania (a także miejscu pracy czy innych ważnych dla Was lokalizacjach). Inwestycja w nowy nadajnik to jest niestety długi proces (o czym więcej tutaj i tutaj). Dlatego najpierw zachęcam do przeczytania artykułu co można zrobić na własną rękę tutaj.

 

Zacznijmy od najprostszego....

 

Poglądową mapę zasięgu możesz sprawdzić tutaj. Zauważyłeś problemy z działaniem sieci? Zobacz czy inny telefon ma ten sam problem. Więcej rzeczy które możesz zrobić sam znajdziesz tutaj. Jak już wyeliminowany problem ze strony telefonu, to warto zrobić zgłoszenie. Przekaż informacje naszemu pracownikowi, że z zasięgiem jest coś nie tak, a zrobisz to tutaj: https://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml

 

Co z tym zrobi Doradca?

 

Najpierw sprawdza czy są jakieś trwające awarie lub pogorszenia. Jeżeli nie widać utrudnień, wtedy Doradca może zapisać zgłoszenie, żeby lokalizacja została wzięta pod uwagę co do planów rozbudowy sieci. Jeżeli taki plan już istnieje, to Doradca Cię od razu o nim poinformuje.

 

Co jeszcze mogę zrobić?

 

Nie jest tajemnicą, że im większe zainteresowanie, tym prędzej może pojawić się nowy nadajnik. Przykład tutaj: https://biuroprasowe.orange.pl/blog/stacja-bazowa-potrzebna-od-zaraz/

Dlatego warto zainteresować problemem lokalną społeczność. Najważniejsze są samorządy lokalne. Jeżeli widzą zainteresowanie mieszkańców, wtedy mogą się do nas zgłosić korespondencyjnie (adres podany tutaj: https://www.orange.pl/esupport_b2c_contact_client.phtml). Chęć ze strony samorządowców pozwala zdecydowanie przyśpieszyć budowę.

 

Czy wysłać do Orange pismo z podpisami mieszkańców?

 

Każdy głos jest dla nas cenny. Jednakże każda osoba - która ma te problemy - powinna się do nas zgłosić z osobna. Jest to ze względu na obowiązujące przepisy ochrony danych osobowych (inaczej chodzi o to, żeby poprawnie zweryfikować Klienta, sam podpis taką daną nie jest). Polecamy wykorzystać wyżej wymienione metody.