Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

[archiwum] Skarbonka

Skarbonka to usługa archiwalna, która zostanie całkowicie wyłączona z dniem 13 maja 2020. Zgromadzone w niej środki możesz wykorzystać do 31 grudnia 2020 r, jeżeli posiadasz min. 5 zł.

 

🔔 Jak przelać środki?

  • Na konto główne - wyślij bezpłatnego SMS-a o treści GLOWNE X pod numer 8048 (X oznacza pełną kwotę, jaką chcesz przelać, np. 7 zł. Musisz posiadać min. 5 zł w Skarbonce)
  • Na konto promocyjne – wyślij bezpłatnego SMS-a o treści PROMO X pod numer 8048 (X to pełna kwota, jaką chcesz przelać, np. 7 zł. Musisz posiadać min. 5 zł w Skarbonce)

Za przelanie środków na konto promocyjne dostaniesz dodatkowy bonus - 50% od przelewanej kwoty.

 

Wskazówka: każdy przelew przedłuża ważność konta głównego
o 7 dni (tzn. posiadając aktywne konto o ważności 2 dni
po przelaniu środków ze Skarbonki nowa ważność konta wyniesie 7 dni, natomiast
posiadając aktywne konto z ważnością 20 dni po przelaniu
środków ze Skarbonki data ważności konta się nie zmieni).
  • Możesz je przelać na specjalne konto promocyjne na rozmowy/SMSy do wszystkich sieci lub na Internet - wystarczy, że wyślesz SMS-a pod bezpłatny numer 8048 o treści ROZMOWY X, gdzie X stanowi kwotę, którą chcesz przelać na konto promocyjne do wszystkich wyrażoną w wartości zaokrąglonej do pełnych złotówek, np. ROZMOWY 10 (min. 5 zł). Za przelanie na konto z Rozmowami i SMS-ami otrzymasz dodatkowe 20% kwoty, którą przelewasz.

 

Wskazówka: jak przelejesz 10zł, to otrzymasz w sumie 12 zł
na Rozmowy i SMS-y do wszystkich oraz na korzystanie z Internetu.
Koszt połączeń, SMS-ów i internetu taki sam jak płacisz normalnie,
czyli jak w cenniku.

 

🔍 Sprawdzenie stanu konta

W Skarbonce w każdej chwili możesz sprawdzić sobie stan zebranych złotówek:

  • Wyślij SMS-a pod numer 848 (koszt: 20 groszy brutto), w treści wpisując ILE.
  • Wpisz kod *110*06# i zatwierdź przyciskiem połączenia.
  • Korzystając z aplikacji Mój Orange

 

 

Dlaczego nie zostałem powiadomiony o wyłączeniu Skarbonki z wyprzedzeniem?

     Skarbonka to usługa dodatkowa, bezpłatna, elektroniczna, a nie telekomunikacyjna w związku z tym w jej przypadku prawo telekomunikacyjne nie obowiązuje i nie ma obowiązku stosowania "okresu wypowiedzenia".

 

 

 Na jakiej podstawie usługa została wyłączona i co z jej datą ważności?

     Zgodnie z regulaminem usługi okres ważności środków w Skarbonce jest równy okresowi ważności samej Skarbonki, a zatem nie skracamy okresu ważności środków, a nawet idziemy klientowi na rękę dając mu czas aż do końca grudnia na ich wykorzystanie. Regulamin usługi Skarbonka przewidywał prawo Orange do zakończenia usługi w każdym momencie: „Operator zastrzega sobie prawo do zakończenia świadczenia Usługi w każdym czasie bez podania przyczyny. Abonenci, którzy aktywowali Usługę przed jej odwołaniem mogą z niej korzystać do ostatniego dnia ważności Usługi.” A zatem czas aż kilku miesięcy na wykorzystanie środków zgromadzonych w Skarbonce jest tylko dobrą wolą operatora.
Komunikat o zamknięciu usługi ➡ https://www.orange.pl/omnibook/zamkniecie-uslugi-skarbonka-w-orange-na-karte#

 

 

Czy mogę przelać środki, jeśli mam mniej niż 5 zł w Skarbonce?

     Zasady wypłacania środków z konta Skarbonka nie zostały zmienione, czyli wypłacać można kwotę od 5zł, tak jak stanowił to regulamin.

 

 

 

🆕 Zachęcamy do sprawdzania nowych promocji. Możesz je podejrzeć 🔎  tutaj.

 

Jeśli zapoznaliście się z powyższymi informacjami i macie pytania dot. usługi Skarbonka, to załóżcie nowy temat w kategorii Moje usługi - Na kartę. A jeżeli macie same uwagi do treści czy zawartości artykułu, to zapraszamy do komentarzy TUTAJ.

Historia wersji
Nr wersji
34 z 34
Ostatnia aktualizacja:
czerwiec
Zaktualizowano przez:
 
Etykiety (2)