Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pakiet 120 minut do wszystkich

Autor: luty – ostatnio edytowany sierpień

Artykuł powstał dzięki użytkownikowi: @Piotrekk85

 

"Pakiet 120 minut do wszystkich” i "Cykliczny pakiet 120 minut do wszystkich" to pakiety dostępne w Orange na kartę, dzięki którym za niecałe 10 zł możesz zyskać minuty do sieci komórkowych w Polsce. 

 

Dla kogo?

Usługę włączysz we wszystkich taryfach w Orange na kartę, poza Zawsze bez limitu.

 

Co zyskujesz?

120 minut do wykorzystania na połączenia do sieci komórkowych w Polsce (z wyłączeniem numerów specjalnych).

 

Opłaty

Usługa kosztuje 9 zł na 31 dni (zarówno w wersji jednorazowej, jak i cyklicznej).

 

Jak włączyć?

Wersja jednorazowa:

  • SMS o treści MINUTY pod numer 676 (koszt smsa zgodny z cennikiem taryfy),
  • krótki kod: wpisz *110*26# i wciśnij przycisk połączenia (bezpłatnie).

Wersja cykliczna:

  • SMS o treści MINUTY CYKL pod numer 676 (koszt smsa zgodny z cennikiem taryfy),
  • krótki kod: wpisz *110*27# i wciśnij przycisk połączenia (bezpłatnie).

 

Sprawdzanie ważności usługi

Wersja jednorazowa i cykliczna:

  • SMS o treści ILE pod numer 676 (koszt smsa zgodny z cennikiem taryfy),
  • krótki kod: wpisz *110*26*1# lub *110*27*1# i wciśnij przycisk połączenia (bezpłatnie).

 

Szczegóły o wersji cyklicznej

W przypadku gdy dostępne w pakiecie minuty skończą się przed końcem cyklu, wówczas odnowienie usługi nastąpi od razu – w ciągu 15 minut po zużyciu ostatniej minuty w pakiecie. Nowy cykl liczy się od dnia odnowienia. O odnowieniu pakietu zostaniesz poinformowany SMS-em. Kwota 9 zł zostanie automatycznie pobrana z konta głównego.

W okresie pomiędzy końcem minut w pakiecie, a odnowieniem pakietu opłata za minutę połączenia jest zgodna z obowiązującym cennikiem.
Warunkiem odnowienia pakietu jest zapewnienie na koncie głównym środków potrzebnych do pokrycia kosztu pakietu tj. 9 zł. O konieczności zapewnienia środków na koncie Abonent jest informowany kilkukrotnie:
- gdy pozostało 3 dni i 1 dzień do zakończenia cyklu
- gdy w pakiecie zostało odpowiednio 50 minut i 20 minut
W przypadku braku środków na koncie głównym pakiet cykliczny nie zostanie automatycznie odnowiony. Przez 5 dni będzie weryfikowany stan konta głównego i ponawiana próba odnowienia pakietu. Po tym okresie opcja automatycznego odnawiania pakietu zostanie wyłączona a ty zostaniesz o tym poinformowany SMS-em.
Jeżeli odnowienie pakietu cyklicznego nastąpi w związku z końcem cyklu, a w ramach Usługi będziesz posiadał niewykorzystane minuty to przejdą one na następny cykl i będą wykorzystywane w pierwszej kolejności.
W przypadku minut nie objętych Usługą, opłata za minutę połączenia jest zgodna z obowiązującym cennikiem.

 

Wyłączenie usługi

Wersja jednorazowa i cykliczna:

  • SMS o treści NIE pod numer 676 (koszt SMS-a zgodny z cennikiem taryfy),
  • krótki kod: wpisz *110*26*00# lub *110*27*00# i wciśnij przycisk połączenia (bezpłatnie).

 

Pakiet 60 minut na numery stacjonarne

Z tym pakietem inni Klienci często zakupują pakiet 60 minut na stacjonarne. Więcej przeczytasz klikając tutaj.

 

Regulaminy

 

Pakiet 200

Ciekawą alternatywą może być Pakiet 200. Gdzie zyskujesz:

  • 200 minut do wykorzystania na krajowe rozmowy do sieci komórkowych i stacjonarnych
  • 200 SMS-ów do wykorzystania na krajowe SMS-y do wszystkich sieci komórkowych

 

Pakiet kosztuje 14 złotych i jest ważny 31 dni.

 

Zalety:

  • Pakiet zawiera minuty jednocześnie na stacjonarne i komórki
  • Możliwość zarządzania pakietem jednym kodem
  • Pakiet dostępny w Nowym Mój Orange

Wady:

  • Pakiet nie odnawia się w przypadku wcześniejszego wykorzystania jednostek z pakietu
  • Minuty ani SMS-y z pakietu nie kumulują się - w przypadku odnowienia lub ponownego włączenia usługi, niewykorzystane jednostki przepadają, a użytkownik otrzymuje nową pulę jednostek (200 minut i 200 SMS-ów) ważnych 31 dni od daty aktywacji/odnowienia.

 

Więcej informacji znajdziesz na swoim koncie po zalogowaniu na www.orange.pl

 

 

 

Jeśli przeczytaliście informacje powyżej i macie pytania dot. tej usługi, to załóżcie nowy temat w kategorii Moje usługi - Na kartę. Podczas tworzenia tematu wybierzcie etykietę "promocje".