Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Połączenie z doradcą przez aplikację Mój Orange

Autor: lipca 2016 – ostatnio edytowany miesiąc temu

Skoro smartfon to Twoje centrum dowodzenia, dobrze jest, kiedy możesz korzystać z niego do załatwiania wszystkich spraw związanych z Twoim kontem.

Aplikacja Mój Orange pozwala nie tylko na bieżąco sprawdzać stan konta, ale też umożliwia szybkie połączenie z doradcą Orange przez 24h/dobę.

Wskazówka: jeśli zamiast rozmowy telefonicznej wolisz czat, to możesz 
porozmawiać z naszymi doradcami na stronie internetowej lub przez
aplikację Mój Orange (szczegóły).

Jak to zrobić?

  1. Zaloguj się do aplikacji Mój Orange za pomocą loginu i hasła do swojego konta.
  2. Użyj przycisku ze słuchawką, który znajdziesz w prawym dolnym rogu.11.jpg
  3. Po dotknięciu przycisku wybierz Szybkie połączenie z doradcą.22.jpg
  4. Wybierz temat rozmowy i zaczekaj na połączenie.

 

To wszystko! Emotikon: Szczęśliwy

 

Wskazówka: Gdy dzwonisz z aplikacji, nie odsłuchujesz 
automatycznego menu, więc z doradcą łączysz się szybciej.

Dodatkowo, jeśli zalogowałeś się do aplikacji to
jesteś już zweryfikowanym użytkownikiem, więc w przypadku
większości tematów nie musisz odpowiadać na pytania
dodatkowe i sprawa może być sprawniej załatwiana przez doradcę.

Masz pytania? Zadaj je na naszym forum Emotikon: Szczęśliwy

Komentarze
Poziom 11, Recenzent

Już nie tylko Android - inni tez już mogą cieszyć się tą fukncją Emotikon: Szczęśliwy No i koniecznie trzeba się zalogować loginem i hasłem żeby było bezpłatnie.

Poziom 37, Zespół Nasz Orange

@sosen już dopisane.

Poziom 11, Recenzent

@Agnieszka super :-)

 

Warto jeszcze poprawić ścieżkę bo teraz jest inna. W sensie kontakt z BOK to taki przycisk okrągły który jest cały czas prawym dolnym rogu.

 

Pod tą ścieżką nie ma kontaktu z BOK.

 

Ja bym jeszcze chętnie widzial tutaj kilka zrzutów ekranu Emotikon: Szczęśliwy

Poziom 37, Zespół Nasz Orange

@sosen, jest, tylko w starszej wersji.

Aby nikt nie przegapił szybkiego kontaktu z doradcą dodałam sposoby dla starszej i nowszej wersji. Pojawiły się też screeny - jak widzisz staram się reagować szybko na każdą sugestię Emotikon: Szczęśliwy

 

 

Poziom 11, Recenzent

O właśnie tak Emotikon: Szczęśliwy Powiedział bym nawet, że idealnie teraz jest Emotikon: Szczęśliwy Lubię to! Emotikon: Szczęśliwy

Poziom 18, Komentator

Niestety to nie działa... próbuję się połączyć.., witaj w Orange ... aby bezpłatnie połączyć się z bok skorzystaj z aplikacji Mój Orange i rozłącza się i tak już kilka dni...

Poziom 37, Zespół Nasz Orange

@Astis, taki komunikat pojawia się jeśli wybierany jest numer z historii połączeń, a nie z aplikacji. Dziwne to, ale na pewno coś poradzimy Emotikon: Szczęśliwy

 

Logujesz się przez autologowanie czy wpisujesz login i hasło? Jakiego telefonu używasz?

Pracuję w Orange

Witajcie. Mam pewien problem. W naszej aplikacji Mój Orange mam zalogowane dwa numery. Jeden na kartę drugi stacjonarny na koncie numeru prepaid mogę bezpłatnie się połączyć z doradcą a z konta stacjonarnego nie. Aplikacje mam zaktualizowaną do najnowszej wersji. Jak potrzeba podeślę zrzuty ekranu 😊. Pozdrawiam wszystkich 😊

Poziom 37, Zespół Nasz Orange

Cześć @lukasz! Wszystko jest w porządku, bo na dzień dzisiejszy funkcja bezpłatnego połączenia jest dostępna po zalogowaniu do usług mobilnych, czyli właśnie telefonu komórkowego, także na kartę lub internetu mobilnego. Planujemy dodanie analogicznej funkcji dla usług stacjonarnych, ale jeszcze nie wiemy, kiedy będzie dostępna.

Poziom 37, Zespół Nasz Orange
@lukasz jeśli nawet będziesz chciał sie połączyć w sprawach usług stacjonarnych zrób to poprzez zalogawanie na karcie prepaid. Nasz doradca w razie czego przełączy Cię do osoby która rozwiąże Twoje problemy z usługą. To przynajmniej do czasu kiedy dla usług stacjonarnych również dodamy taką opcję Emotikon: Szczęśliwy
Poziom 37, Zespół Nasz Orange

A jakby coś to lista tematów rozmowy zależy od oferty, z której korzystamy i jeśli np. mamy numer na kartę to nie zobaczymy tematu "Przedłużenie umowy" Emotikon: Szczęśliwy

Konto usunięte

Fajna opcja, obym nie musiał korzystać, ale....czasem połączenia na BOK słono kosztowały, a teraz ten problem został zażegnany. 

seginus
Poziom 19, Pasjonat

Bezpłatne połączenia to na pewno ruch w dobrym kierunku. Na razie co prawda tylko dla tych co mają usługę mobilną - ale nie ma co wybrzydzać.

 

Przyznam się, że zrobiłem z czystej ciekawości pewien mały test Robot pokazuje język. Na komórce z kartą SIM innego operatora zainstalowałem apkę 'Mój Orange', a następnie zalogowałem się w niej na konto 'Mój Orange' (loginem i hasłem). Zainicjowałem połączenie i... Połączyłem się szybko z dedykowanym doradcą od przedłużeń. Za połączenie naliczono mi opłatę, czyli - zgodnie z komunikatem w dymku: "Połączenie bezpłatne dla Klientów Orange przebywających w Polsce" - ważne jest z jakiej karty SIM korzystamy w telefonie przy jego inicjowaniu.

Poziom 37, Zespół Nasz Orange
To akurat logiczne bo za rating połączeń odpowiada dany operator Emotikon: Szczęśliwy. Jeszcze nie mamy szansy wpływania na to jak np. Play rozlicza koszty połączeń swoich kart Emotikon: Szczęśliwy. Możemy ich poprosić aby były darmowe ale raczej z marnym skutkiem Emotikon: Szczęśliwy Emotikon: Szczęśliwy Emotikon: Szczęśliwy. Dla nich to zwykły numer Emotikon: Szczęśliwy.
Poziom 18, Komentator

Teraz bedzie wszystko tylko dobrze Emotikon: Szczęśliwy BOK działa tylko ludzie tam oporni . 5/6 reklamacji uznanych a ta oczywista nie, ale pewnie to agorytm Emotikon: Szczęśliwy Brawo za nasz.orange.pl . Emotikon: Szczęśliwy

robroy
Poziom 2, Obserwator
czekam już 15 minut na połączenie i nic. Czy długo mam jeszcze czekać ?
Poziom 37, Zespół Nasz Orange
Czasami o tej porze przy dużym ruchu przychodzacym ciężko jest nam obsłużyć na raz wszytskie połączenia Emotikon: Smutny. Przepraszamy. Jest to niezależne czy dzwonisz z aplikacji czy bez.
rav
Poziom 6, Poszukiwacz

Niestety nie zawsze da się połączyć, fabryczny dialer w telefonie xiaomi nie przyjmuje tokenu i po próbie połączenia automat mówi że aby wykonać darmowe połączenie należy skorzystać z aplikacji. Może da się to jakoś naprawić z kolejnymi wersjami.

Poziom 37, Zespół Nasz Orange
Ciekawe rav. Za każdym razem masz taką sytuacje? Podaj model telefonu.
rav
Poziom 6, Poszukiwacz

redmi note 2. Za każdym razem, ale co ciekawe udało suę połaczeyć jak zainstalowałem dialer + (za waszą sugestią). Niestety korzystając z fabrycznego nie da się skutecznie połączyć. Wysyłałem wam link do youtuba z filmwem nagranym z próbą połączenia, Wasza sugestia była właśnie taka, żeby zmienić dialer. O dziwo się udało. Jakbyście tylko tak sprawnie i skutecznie rozwiązali mój problem w moim temacie Emotikon: Mrugający

sebmatyja
Poziom 1, Nowicjusz

HA HA HA, po zalogowaniu i naciśnięciu słuchawki otrzymuję listę płatnych numerów.

bezpłatne połączenie, ciekwe jak?

4 miesiąc w orange - komórki działają, ale neostrada, porażka, a jak chce złożyć reklamacje, to płać. podobno jest nowa forma - logujesz się do mój orange i już możesz bezpłatnie rozmawiać z konsultantem

niestety u mnie to NIE DZIAŁA. tak jak neostrada 

Poziom 37, Zespół Nasz Orange

@sebmatyja

 

Cześć, rozumiem że jesteś zalogowany na numer (konto) mobilny  a nie na konto od usług stacjonarnych?

Konto usunięte

@sebmatyjadarmowe połączenia z Mój Orange dotyczą tylko usłyg mobilnych.

JacekN
Poziom 2, Obserwator

bezpłatny jest tylko chat

Poziom 37, Zespół Nasz Orange

@JacekN, skąd taki wniosek? Jesli jesteś zalogowany do usług mobilnych to nie płacisz też za rozmowę telefoniczną z infolinią.

leksia_sreksia
Poziom 1, Nowicjusz

Witam, czy w trakcie rozmowy z doradcą, będę mogła porozmawiać o umowie, która zaraz mi się kończy?

Pozdrawiam

Poziom 36, Guru

Tak.

JuFi1990
Poziom 4, Obserwator

Jak dla mnie. Opcja jest swietna

vdsl2
Poziom 34, Ekspert

@AgnieszkaTrzeba uzupełnić że polaczenie przez aplikacje jest płatne zgodnie z cennikiem 

Areckin1
Poziom 5, Obserwator

Witam Proszę o wskazanie w regulaminie korzystania z serwisu Mój Orange gdzie są podane informacje o płatności za połączenia z konsultantem i jej wysokości?  Dzięki i pozdrawiam Arek

Areckin1
Poziom 5, Obserwator

I jeszcze jedno - czy 22 minuty na udzielenie odpowiedzi na proste pytanie to teraz norma wg Orange? (6,64 zarobione)

Poziom 37, Zespół Nasz Orange

@Areckin1 Aplikacja sama z siebie nie wykonuje połączenia tylko je inicjuje. Zgodę na płatne połączenie z standardowym numerem infolinii daje użytkownik (otrzymuje informacje ze będzie płatne). Cennik kosztu połączenia jest taki sam jakby połączenia nie było wykonywane z aplikacji mobilnej.

 

zaleta jest automatyczna identyfikacja i autoryzacja plus brak drzewa wyboru po połączeniu 

Poziom 37, Zespół Nasz Orange

22 minuty to był czas połączenia z doradca? 

Poziom 36, Guru

@Areckin1: regulamin mój Orange nic nie mówi na ten temat http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1978292/regulaminserwisuorange_4002392365.pdf

 

BTW: sprawdź cennik swojej oferty. Może czasem taniej jest zadzwonić na obsługę firm 510600600 (kosztujące 1,50 zł za całość), niż przez apkę lub na 510100100 gdzie płatne jest 29 gr/min (tak jest w nowych planach abonamentowych od sierpnia 2017 https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006110/4108513415.pdf tabela na stronie 4). Opłaca się przy dłuższych połączeniach. Ew. bezpłatnym rozwiązaniem jest czat http://orange.pl/kontakt

Poziom 37, Zespół Nasz Orange

Przypominam ze darmowy chat jest również dostępny bezpośrednio z aplikacji. Co więcej również użytkownik jest automatycznie zautoryzowany.

Areckin1
Poziom 5, Obserwator

 poprawiony SMP.png

 

 

 

Poziom 36, Guru

@Areckin1: ukryj swój numer na zdjęciu.

Areckin1
Poziom 5, Obserwator

poszło w świat a jakoś nie mogę tego poprawić jakoś to przeżyję 😁 po 22 nie dzwonić! 

Poziom 36, Guru

Zgłoszę to do modów by schowali Emotikon: Szczęśliwy 

Areckin1
Poziom 5, Obserwator

Piotrekk85 dziękuję! 

Teraz pan smartfon odpoczywa, pan smartfon się ładuje (ja tylko odpoczywam)😁

Pozdrawiam Wszystkich i jakby co to szczęśliwego Nowego! 

Poziom 37, Zespół Nasz Orange

Jak naciśniesz połączenie z doradca to po wyborze tematu masz okienko w którym jest informacja ze połączenie jest płatne.

ada4
Poziom 2, Obserwator

podobno polaczenia  z moj orange jest darmowe to czemu kasuje

Pracuję w Orange

Od 20.12.2017, od wersji aplikacji 4.1., połączenia z BOK przez aplikację są płatne.

Bezpłatny kontakt umożliwia wybranie rozmowy z Doradcą na czacie.

Dodatkowo, wiele spraw można rozwiązać samodzielnie online lub w aplikacji Mój Orange.

Areckin1
Poziom 5, Obserwator

Prawie 25 minut stracone na czacie - i nic z tego pewnie nie wyniknie - widocznie teraz tak się dba o klienta

Poziom 37, Zespół Nasz Orange

Nie lubię ogólnikow więc może napisz jakiego typu jest twoja sprawa i Czego dotyczy ( bez podawania danych osobowych). 

 

Jeśli naruszyliśmy Twoje prawa wynikajace z zawartej umowy to chciałbym się dowiedzieć o co chodzi.

 

Z góry dziękuję.

Areckin1
Poziom 5, Obserwator
Pokaż szczegóły
Ok. Podczas trwającej( jak już wiadomo) prawie 23 minuty "rozmowy"  zadałem pytanie dlaczego moje statusy zgłoszeń dotyczące przedłużenia przeze mnie umowy wyglądają następująco (od góry)
1.anulowane
2.w trakcie i czy zamówienie do mnie dotrze uzyskałem odpowiedź że tak tylko trzeba je ponowić i będzie wszystko ok - to dzisiaj miałem już tak:
1.anulowano
2.anulowano
2.w trakcie,  a po rozmowie na czacie mam jeszcze 3.zgłoszenie techniczne chociaż napisałem że składam reklamację!  I teraz nie wiem w jakiej sprawie ktoś do mnie może zadzwoni, wyśle maila bądź napisze list bo takie są dostępne opcje. No i albo tak sobie będziemy pisać (właściwie to nie wiem o czym)zamiast załatwić to już dawno w trakcie rozmowy telefonicznej w kilka minut Ja nie muszę przedłużać tej umowy skoro waszej firmie nie zależy Pozdrawiam
Pokaż szczegóły
 
Areckin1
Poziom 5, Obserwator

Takie coś w aplikacji Screenshot_20180104-163525.png

 Screenshot_20180104-163525.png

 

Areckin1
Poziom 5, Obserwator

Teraz mam tak 😁Screenshot_20180104-190036.png

 

Poziom 37, Zespół Nasz Orange

Jeśli Twój problem związany jest z tym, że dane w systemie i aplikacji są nieczytelne i nie wiadomo dlaczego coś się anuluje czy jest w trakcie lub jest nowe to w pełni się z Tobą zgadzam oraz dziękuję za informację.

 

Dlatego też właśnie migrujemy do Nowego Mój Orange i jesteśmy w trakcie budowy rozwiązania prawie od zera aby takich sytuacji nie było. Rozumiem że w Twoim przypadku coś było nie tak z zamówieniem i trzeba było je ponowić. Przykro mi że tak się stało i dążymy do tego aby takich przypadków było jak najmniej.

 

Jeśli jest jeszcze jakiś inny konkretny merytoryczny problem to daj znać.

Areckin1
Poziom 5, Obserwator

Dzięki

Jednak mimo wszystko złożę wypowiedzenie - z doświadczenia wiem że to przyspieszy sprawę 😁

A jeśli nie to skorzysta konkurencja.

Pozdrawiam