Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Odzyskiwanie hasła - usługi stacjonarne

Za każdym razem, kiedy logujesz się do swojego konta w Mój Orange, podajesz login i hasło. Wybierasz je przy zakładaniu konta w Mój Orange.

Nawet jeśli zapomnisz jakimi danymi się logowałeś, możesz je łatwo odzyskać.

Zapomniałem loginu:

Podczas logowania, w polu login możesz wpisać:

  • numer ewidencyjny usługi, dla której założyłeś konto
  • adres e-mail, który wybrałeś podczas zakładania konta
  • wybraną przez Ciebie nazwę, którą podałeś przy rejestracji

Zapomniałem hasła:

Jeśli nie pamiętasz hasła, za pomocą którego logowałeś się do swojego konta w Mój Orange, skorzystaj z opcji odzyskiwania hasła.

 

Metody odzyskiwania hasła:

  • SMS z hasłem jednorazowym - jeśli przy zakładaniu konta dla Neostrady podałeś też numer komórkowy, otrzymasz na niego SMS z jednorazowym kodem. Wpisz go w odpowiednie pole i ustaw nowe hasło

Przechwytywanie1.PNG

  •  PIN abonenta - wpisz 6-cyfrowy kod PIN dla usługi stacjonarnej, który ustaliłeś na infolinii

pin abo.png

 

  • e-mail z linkiem odblokowującym - na adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji otrzymasz mail z linkiem, który umożliwi Ci zmianę hasła 

 

Jeśli przeczytaliście informacje powyżej i macie pytania dotyczące odzyskiwania hasła do Mój Orange, to załóżcie nowy temat w kategorii Mój Orange.

Historia wersji
Nr wersji
3 z 3
Ostatnia aktualizacja:
‎12-03-2018 19:35
Zaktualizowano przez:
 
Etykiety (1)