Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Konfiguracja programu pocztowego - skrzynka Multibox / Multi Box

Autor: kwiecień – ostatnio edytowany lipiec

Korzystając z konta Multi Box masz możliwość sprawdzenia poczty na dwa sposoby: logując się bezpośrednio na stronie https://www.orange.pl/zaloguj.phtml?redirect=true (jest też możliwość przejść do poczty przez adres https://poczta.orange.pl/, po wpisaniu adresu mailowego i hasła) lub korzystając z odpowiedniego oprogramowania na swoim komputerze. Drugie rozwiązanie daje możliwość zestawienia połączenia z internetem tylko w celu odebrania/wysłania poczty, a następnie przeglądania jej w tak zwanym trybie offline (bez połączenia z internetem), ponieważ została zapisana na dysku lokalnym komputera.

 

Aby skonfigurować program pocztowy do odbierania poczty ze skrzynki elektronicznej Multi Box należy ustawić parametry:

  1. Nazwa wyświetlana: nazwa opisująca nadawcę poczty; po wysłaniu e-mail’a taka nazwa pojawi się u odbiorcy wiadomości w polu: Od:
  2. Adres e-mail: login[nazwa], pod którą zarejestrowałeś się w Multi Box np. login@orange.pl
  3. Serwer poczty przychodzącej (POP3): mail.orange.pl
  4. Port POP3: 110 
  5. Serwer poczty wychodzącej (SMTP): mail.orange.pl
  6. Port SMTP: 587
  7. Nazwa konta: login[nazwa], pod którą zarejestrowałeś się w Multi Box
  8. hasło: hasło, jakie ustaliłeś rejestrując się w Multi Box
  9. Należy zaznaczyć: Serwer wymaga uwierzytelnienia
  10. Rodzaj serwera poczty przychodzącej (protokół używany do odczytu poczty): należy ustawić na POP3 (nie udostępniamy protokołu IMAP)
  11. Autoryzacja SMTP: TAK

 

Powyższe musisz wprowadzić w swoim programie pocztowym. Zazwyczaj jest to łatwe do znalezienia w ustawieniach, jak i bardzo często przy pierwszym uruchomieniu programu. Niżej znajdziesz wskazówki do kilku Klientów:

 

  1. Mozilla Thunderbird
  2. Outlook
  3. Aplikacja "Poczta" w systemie Windows 10
  4. Aplikacja "Mail" w systemie Mac
  5. Aplikacja Gmail

 

 

Jeśli przeczytaliście informacje powyżej i macie pytania dot. tej usługi, to załóżcie nowy temat w kategorii Moje usługi - Inna oferta. Podczas tworzenia tematu wybierzcie etykietę "Multi Box".