- Historia artykułu
- Subskrybuj źródło RSS
- Dodaj do zakładek
- Obserwuj
- Strona dopasowana do drukarki
- Zgłoś
Korzystając z konta Multi Box masz możliwość sprawdzenia poczty na dwa sposoby: logując się bezpośrednio na stronie https://poczta.orange.pl/ (po wpisaniu adresu mailowego i hasła) lub korzystając z odpowiedniego oprogramowania na swoim komputerze. Drugie rozwiązanie daje możliwość zestawienia połączenia z internetem tylko w celu odebrania/wysłania poczty, a następnie przeglądania jej w tak zwanym trybie offline (bez połączenia z internetem), ponieważ została zapisana na dysku lokalnym komputera.
Aby skonfigurować program pocztowy do odbierania poczty ze skrzynki elektronicznej Multi Box należy ustawić parametry:
- Nazwa wyświetlana: nazwa opisująca nadawcę poczty; po wysłaniu e-mail’a taka nazwa pojawi się u odbiorcy wiadomości w polu: Od:
- Adres e-mail: login[nazwa], pod którą zarejestrowałeś się w Multi Box np. login@orange.pl
- Serwer poczty przychodzącej: poczta.orange.pl
- Port POP3: 995
- Port IMAP: 993
- Szyfrowanie: SSL
- Serwer poczty wychodzącej (SMTP): poczta.orange.pl
- Port SSL: 465
- Port TLS: 587
- Nazwa konta: login[nazwa], pod którą zarejestrowałeś się w Multi Box
- hasło: hasło, jakie ustaliłeś rejestrując się w Multi Box
- Należy zaznaczyć: Serwer wymaga uwierzytelnienia
- Rodzaj serwera poczty przychodzącej (protokół używany do odczytu poczty): należy ustawić na POP3 lub IMAP
- Autoryzacja SMTP: TAK
Powyższe musisz wprowadzić w swoim programie pocztowym. Zazwyczaj jest to łatwe do znalezienia w ustawieniach, jak i bardzo często przy pierwszym uruchomieniu programu. W linku poniżej znajdziesz jak skonfigurować kilka z programów: https://poczta.orange.pl/konfiguracja/
Jednocześnie informujemy że przygotowaliśmy dodatkową dwuetapową weryfikację dostępu do kont e-mail przez WWW. Jest to opcja dodatkowa, która znacząco wpływa na poziom zabezpieczeń przed niepowołanym dostępem do Państwa kont. Pozwoli to zabezpieczyć logowanie do poczty (poprzez przeglądarkę internetową) za pomocą unikalnego kodu przysyłanego jako SMS lub wygenerowanego za pomocą odpowiedniej aplikacji na smartfonie.
Szczegóły znajdują się w instrukcji (ta widoczna po zalogowaniu do swojego konta pocztowego)
Jeśli przeczytaliście informacje powyżej i macie pytania dot. tej usługi, to załóżcie nowy temat w kategorii Moje usługi - Inna oferta. Podczas tworzenia tematu wybierzcie etykietę "Multi Box".