Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

błędne rozliczenie pakietu


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

błędne rozliczenie pakietu

Witam, od samego początku korzystania z usług Orange abonament mam problem z zawyżonym zużyciem danych komórkowych. Korzystam z telefonu na oprogramowaniu IOS. Mam duży pakiet internetu LTE (45GB), który wyłączyłam dla takich aplikacji jak np Youtube, gdzie zużycie danych faktycznie może być wysokie. Wraz z początkiem nowego miesiąca wyzerowalam statystyki i po dwóch dniach użytkowania telefon pokazuje zużycie na poziomie około 3 GB, tak samo twierdzi aplikacja. Nie jest jednak to możliwe przy moim oszczędnym użytkowaniu.

3 ODPOW. 3

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

błędne rozliczenie pakietu

@okwiatkowska02 zerowanie najlepiej wykonać z początkiem okresu rozliczeniowego, wtedy dokładnie będzie widać zużycie danych i porównać z ubywaniem pakietu.

Dla przykładu podam zużycie danych, słuchając radia internetowego, to około 1-2 GB na dobę, nawigacja pobiera około 10-80 MB na kilometr (zależy od trasy), aplikacja telewizyjna PlayNow 0,5-1 GB na godzinę.

Nie podajesz, jak długo korzystasz z yt, ale taki pobór danych na dwa dni wygląda mi na realny  przy niewielkim korzystaniu z yt.

Anonim

Nie dotyczy

błędne rozliczenie pakietu

@okwiatkowska02  iPhone sam z siebie zużywa sporo danych, więc albo się z niego normalnie korzysta i nie liczy zużytych gb, albo mocno ogranicza, co do liczników dawnych w Mój Orange, zestawienia miesięcznie są raczej prawdziwe, wybiórcze mogą być zawyżone, przy takim pakiecie jaki masz iPhone chyba da rade 😃


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

błędne rozliczenie pakietu

Dzisiaj zaobserwowałem błędne rozliczenie GB w aplikacji z powiadomieniem SMS. 

Screenshot_2022-10-13-10-31-44-185_pl.orange.mojeorange.jpg

 

Screenshot_20221013-103157_Messages.jpg