Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak złożyć reklamację na usługę elekroniczną?

ROZWIĄZANE

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Jak złożyć reklamację na usługę elekroniczną?

Nazwa tematu dostosowana do pytania - moderator Wojciech.

 

W jaki sposób mogę zgłosić reklamację gdyż trzy razy została mi naliczona kwota 3x11,97 za jakiś portal gamemine a napewno nie korzystałem z takich uslug

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2018
  • 5436
  • 183

Reklamacja

Uuuuu. Temat rzeka....
czytaj tu
https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/Abonament/thread-id/9845/page/16

Ale napewno załóż blokadę na usługi elektroniczne poprzez Mój Orange lub czat
https://www.orange.pl/view/kontakt

 

Edit

a) Wszelkie pytania i reklamacje na temat usługi GameMine proszę kierować na:
tel.: +48-222922724 NUMER BEZPŁATNY
e-mail: pl@gmhelp.cc

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2018
  • 5436
  • 183

Reklamacja

Uuuuu. Temat rzeka....
czytaj tu
https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/Abonament/thread-id/9845/page/16

Ale napewno załóż blokadę na usługi elektroniczne poprzez Mój Orange lub czat
https://www.orange.pl/view/kontakt

 

Edit

a) Wszelkie pytania i reklamacje na temat usługi GameMine proszę kierować na:
tel.: +48-222922724 NUMER BEZPŁATNY
e-mail: pl@gmhelp.cc


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Reklamacja

Blokady założone, reklamacja napisana zobaczymy co dalej


Zespół Nasz Orange
  • 2929
  • 10905
  • 64

Jak złożyć reklamację na usługę elekroniczną?

@fiszu86, czy sprawa została wyjaśniona? Jak zakończyła się reklamacja? Czy powyższa odpowiedź pomogła i oznaczamy ją jako rozwiązanie?


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 164
  • 75
  • 0

Jak złożyć reklamację na usługę elekroniczną?

W Orange obecnie trzeba nawet co miesiąc składać reklamację bo co chwilę coś źle naliczają na swoją korzyść.Jedno jest pewne , że 95% moich usług zniknie stąd pod koniec tego roku ponieważ nie podpisywałem umowy po to , żeby naliczać mi dodatkowe opłaty i co chwilę na nie składać reklamację a słowo przepraszam mogą sobie wcisnąć wiedzą gdzie.

Takie są teraz realia w tej firmie i dołożyli łyżki dziegciu po moich kolejnych problemach związanych z ciągłymi reklamacji.

Pozostaje zgłaszanie do Rzecznika Praw Obywatelskich i UOKiK ale tu też widać mają już dość bo a rękę rękę myje.Pozostaje wszystkie rozmowy nagrywać i tyle w temacie nawet jak jesteście w Punktach Obsługi Klienta.