30-12-2016
03:54
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-12-2016
03:54
Problem z dodzwonieniem się do mnie
Witam, mam problem. Gdyż od jakiegoś czasu nie można się do mnie dodzwonić. Zasięg mam pełny z internetu mogę normalnie korzystać a jednak połączenia i smsy nie dochodzą. Problem znika na jakiś czas gdy włączę i wyłączę tryb samolotowy jednak po jakimś czasie znowu wraca i nie ma ze mną żadnego kontaktu. Często jestem tego nieświadoma a problem jest bardzo męczący. Proszę o pomoc
Etykiety:
6 ODPOW. 6
30-12-2016
09:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-12-2016
09:09
Problem z dodzwonieniem się do mnie
Jaki telefon i czy masz włączone LTE?
30-12-2016
10:16
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-12-2016
10:16
Problem z dodzwonieniem się do mnie
HTC Desire 825, tak mam włączone LTE praktycznie całymi dniami
30-12-2016
11:52
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-12-2016
11:52
Problem z dodzwonieniem się do mnie
To kolejna rundka pytań:
1) czy problem występuję w jednym miejscu, czy miałaś okazję testować w różnych i jest to samo?
2) czy masz inny aparat z LTE (ew. Twoi znajomi w tym samym miejscu z urządzeniami z LTE w Orange)? czy są podobne problemy?
3) jaki masz tryb sieci ustawiony w aparacie?
4) jaką masz wersję Androida?
5) czy telefon masz brandowany na Orange/inną sieć/bez brandu?
6) czy problem jest od początku czy pojawił się po pewnym czasie? jeśli po czasie, czy pamiętasz czy było jakieś "działanie" po czym się zaczęło? np. aktualizacja Androida
1) czy problem występuję w jednym miejscu, czy miałaś okazję testować w różnych i jest to samo?
2) czy masz inny aparat z LTE (ew. Twoi znajomi w tym samym miejscu z urządzeniami z LTE w Orange)? czy są podobne problemy?
3) jaki masz tryb sieci ustawiony w aparacie?
4) jaką masz wersję Androida?
5) czy telefon masz brandowany na Orange/inną sieć/bez brandu?
6) czy problem jest od początku czy pojawił się po pewnym czasie? jeśli po czasie, czy pamiętasz czy było jakieś "działanie" po czym się zaczęło? np. aktualizacja Androida
30-12-2016
14:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-12-2016
14:43
Problem z dodzwonieniem się do mnie
1. Zauważyłam że w dwóch miejscach mi się tak dzieje ale w bliskiej okolicy od siebie.
2. Tylko mi się tak zdarza
3. Tryb sieci to LTE i nie moge tego zmienić
4. Wersja to zdaje się 6.0.1
5. Telefon jest z salonu Orange, dostałam go przy przedłużaniu umowy
6. Zaczęło się kilka dni po odebraniu telefonu z salonu, nie aktualizowalam nic ani do tamtego czasu nic mi się z nim nie działo. Ani nie upadł, nie zalał sie.
2. Tylko mi się tak zdarza
3. Tryb sieci to LTE i nie moge tego zmienić
4. Wersja to zdaje się 6.0.1
5. Telefon jest z salonu Orange, dostałam go przy przedłużaniu umowy
6. Zaczęło się kilka dni po odebraniu telefonu z salonu, nie aktualizowalam nic ani do tamtego czasu nic mi się z nim nie działo. Ani nie upadł, nie zalał sie.
30-12-2016
15:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-12-2016
15:18
Problem z dodzwonieniem się do mnie
A próbowałaś na chwilę rozłączyć internet i pozmieniać tryby pracy sieci?
30-12-2016
15:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-12-2016
15:18
Problem z dodzwonieniem się do mnie
Paulina2 napisał(-a):
1. Zauważyłam że w dwóch miejscach mi się tak dzieje ale w bliskiej okolicy od siebie.
2. Tylko mi się tak zdarza
3. Tryb sieci to LTE i nie moge tego zmienić
4. Wersja to zdaje się 6.0.1
5. Telefon jest z salonu Orange, dostałam go przy przedłużaniu umowy
6. Zaczęło się kilka dni po odebraniu telefonu z salonu, nie aktualizowalam nic ani do tamtego czasu nic mi się z nim nie działo. Ani nie upadł, nie zalał sie.
Przełóż SIM do innego aparatu i sprawdź. Jeśli będzie OK wykluczy to problem z kartą, a potwierdzi awarię telefonu.