Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Netflix

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 2
  • 0

Netflix

Temat przeniesiony z działu Telewizja - moderator Kinga

 

 

Mam Orange światłowód, z poziomu dekodera włączyłem usługę natflix, po miesiącu przyszła faktura do opłacenia ok. Próbowałem anulować członkostwo na stronie netflixa, żeby to zrobić muszę dokończyć rejestrację i podać numer karty kredytowej, bo inaczej nie mogę przejść dalej. Kiedy dzwoniłem do obsługi klienta Orange, pani nie potrafiła mi pomóc i twierdzi że Orange tylko pośredniczy i mam się kontaktować z netflixem.

Faktura za netflix jest wystawiona przez Orange Brawo. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Zespół Nasz Orange
  • 202
  • 1284
  • 16

Netflix

Cześć @Brawonetfllx niestety nie można zrezygnować z usługi z poziomu dekodera. Orange również nie może zrobić tego w Twoim imieniu.

Ale możesz zrobić to samodzielnie wchodząc na stronę Netflix, a następnie klikając w przycisk Anuluj członkostwo w sekcji Konto.

 

Netflix - anulacja subskrypcji.jpg

 

Anulowanie członkostwa oznacza rezygnacje z dalszych opłat za konto. Oznacza to, że jeśli okres rozliczeniowy kończy się wraz z końcem danego miesiąca kalendarzowego, a anulowanie członkostwa nastąpiło w połowie tego miesiąca, to można jeszcze korzystać z Netflixa do końca tego okresu rozliczeniowego (opłata za usługę jest z góry). Opłata za kolejny miesiąc rozliczeniowy nie zostanie pobrana.

 

Jeśli problemy będą nadal występować, to daj proszę znać.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 4188
  • 6509
  • 137

Natflix

@Brawonetfllx  to podepnij kartę kredytową i zrezygnuj z subskrypcji, bo procedura aktywacji z dekodera ciut odmienna, od tej na stronie, choć z drugiej strony, skoro da się aktywować w dekoderze, to powinna być opcja dezaktywacji.


Zespół Nasz Orange
  • 202
  • 1284
  • 16

Netflix

Cześć @Brawonetfllx niestety nie można zrezygnować z usługi z poziomu dekodera. Orange również nie może zrobić tego w Twoim imieniu.

Ale możesz zrobić to samodzielnie wchodząc na stronę Netflix, a następnie klikając w przycisk Anuluj członkostwo w sekcji Konto.

 

Netflix - anulacja subskrypcji.jpg

 

Anulowanie członkostwa oznacza rezygnacje z dalszych opłat za konto. Oznacza to, że jeśli okres rozliczeniowy kończy się wraz z końcem danego miesiąca kalendarzowego, a anulowanie członkostwa nastąpiło w połowie tego miesiąca, to można jeszcze korzystać z Netflixa do końca tego okresu rozliczeniowego (opłata za usługę jest z góry). Opłata za kolejny miesiąc rozliczeniowy nie zostanie pobrana.

 

Jeśli problemy będą nadal występować, to daj proszę znać.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 2
  • 0

Netflix

Kiedy loguje się do netflixa czy to na smartfonie czy na dekoderze, od razu kieruje mnie żebym dokończył rejestrację wybierając formę płatności Orange/karta kredytowa.

Więc wybieram Orange (bo dostałem fakturę do zapłaty) po czym wyświetla się komunikat że mam już konto i możliwości są dwie zaloguj się /wróć. I tak w koło.

 

 

 

 

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 2
  • 0

Netflix

Nie mam możliwość wejścia w ustawienia bez podania numeru karty kredytowej. 

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26467
  • 16876
  • 1183

Netflix

Skontaktuj się ze wsparciem netflixa https://help.netflix.com/pl
Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 2
  • 0

Netflix

Tak zrobię dzięki za podpowiedź.. 

Czyli Orange nie bierze za to odpowiedzialności, a jak jest z HBO? Też mają w ofercie, wykupujesz płacisz a w razie problemu odsyłają? 

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 530
  • 554
  • 17

Netflix

@Brawonetfllx jest tak jak napisała Kinga.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 26467
  • 16876
  • 1183

Netflix

Nie wiem jak to się odbywa obecnie, bo w wakacje coś zmieniali, ale na początku działało to tak że rejestracja na dekoderze oznaczała pełną rejestrację na stronie netflixa. Być może z jakimś powodów rejestracja nie została zakończona.
Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 823
  • 2715
  • 39

Netflix

Jak napisał @Piotrekk85 w dalszym ciągu jest to pełna rejestracja na Netflixie z wyborem płatności Płacę z Orange. Jeżeli znasz maila na którym to konto zarejestrowałeś, to jak najbardziej mogą Ci jedynie pomóc poprzez : https://help.netflix.com/pl. 

W przypadku gdy nie znasz loginu do konta (adresu mailowego), możesz skontaktować się z BOK - najbardziej polecam naszego czata (na stronie orange.pl zakładka kontakt). Doradca ma możliwość jedynie wysłania prośby do Netflixa o zmianę adresu mailowego przypisanego do konta użytkownika.