Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Moj Orange

Highlighted

Poziom 20, Pasjonat
  • 189
  • 123
  • 4

Moj Orange

Witam
Przeniosłem się z oferty na karte na abonament. Nie zmieniając nic w kontekście mojego konta Mój Orange, a co za tym idzie adresu email. Problem pojawił się gdy po zalogowaniu się na stronie internetowej Mój Orange. Nie mam dostępu do zarządzania usługami etc
Zapewne dlatego że nie ma w nim mojej oferty na abonament a dalej tkwi w ofercie na karcie. Do tego wszystkie zakładki mają tego typu komunikat błędu

Zapytanie nie zawiera numeru prepaid!
Do tego mając numer telefonu przypisany do tego adresu email nie mogę zarejestrować nowego. Który byłby już przypisany do abonamentu a nie do starych usług na kartę
Czy można jakoś to zresetować lub żeby to konto przeszło jakąś formę aktualizacji czyli zmieniło usługi na karte na te aktualne abonamentowe?

4 ODPOW. 4
Highlighted

Poziom 21, Pasjonat
  • 256
  • 680
  • 9

Moj Orange

Konto musi być zresetowane - na to się czeka około tygodnia, później rejestruje się ponownie. O takie coś trzeba wystąpić przez czat, też w miarę możliwości podesłać screenshoty tego, jak to wygląda. I ogólnie, miałam taką samą sytuację i polecam podkreślać, że nie jest to zależne od przeglądarki w komputerze, że ciasteczka były czyszczone, że problem występuje niezależnie od aplikacji itp, bo ja musiałam 4 razy się w tej sprawie zwracać, żeby ktoś w ogóle przyjął to jako zgłoszenie.

Powodzenia!!! 🙂


Zespół Nasz Orange
  • 745
  • 2798
  • 44

Moj Orange

@Aborows40 Po zalogowaniu na orange.pl, przejdź do zakładki „Ustawienia” a następnie „Zabezpieczenia” – w sekcji Dostęp do Mój Orange, jest guzik „Usuń konto” - proces ten obecnie trwa 48h (został skrócony z 14 dni)

Highlighted

Poziom 20, Pasjonat
  • 189
  • 123
  • 4

Moj Orange

Chciałbym to doprecyzować, zresetować? Czyli jak to zrobić? Bo można też usunąć ale to chyba trochę trwa

I czy musi to zrobić konsultant?


Screenshot_20200520-083346_Samsung Internet.jpg
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7263
  • 11618
  • 211

Moj Orange

@Aborows40 możesz sam usunąć konto lub zlecić konsultantowi.

Po usunięciu konta, będziesz musiał ponownie się zarejestrować na adres e-mail.

W ustawieniach poszukaj usunięcia konta.