Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kontakt z Dyrekcją


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Kontakt z Dyrekcją


@jan1napisał(-a)

Witam zainteresowanych  , @Misiek62  czy możesz doprecyzować , 

dlaczego  do każdej osoby decyzyjnej  , kierowniczej , na każdym szczeblu zarządzenia do każdego działu  Orange , w każdej sprawie ( nie musisz się domyslać) mogę napisać list na podany adres korespondencji , a mailem już nie mogę pisać  ?

Dziękuję. 


@jan1  - napisałem, że nie wiemy dlaczego taki kanał kontaktu został zlikwidowany. Generalnie, tak jak napisali inni, aktualną metodą, najszybszego kontaktu z pracownikami Orange którym powierzono obowiązki obsługi klienta jest czat... można tą drogą uzyskać informacje, pomoc, zgłosić reklamację. Poza tym można kontaktować się z biurem obsługi lub działem sprzedaży telefonicznie. Jak wiesz, równolegle można skorzystać z tradycyjnej formy korespondencji - list na adres korespondencyjny. Jednak nie masz pewności, że trafi on do innego działu niż obsługa klienta. Zdaje się, że nie przewidziano innego poziomu decyzyjnego dostępnego dla klienta niż ten do jego obsługi, zarówno w zakresie informacyjnym, reklamacyjnym jak i sprzedażowym.

Dodam, cytując przewodnik po forum, że "Nasz Orange to forum, na którym wzajemnie pomagają sobie użytkownicy (w większości będący klientami Orange) wykorzystując do tego swoją wiedzę i doświadczenie. To miejsce, gdzie możesz zadać pytanie dotyczące usług Orange, podzielić się opinią, dyskutować, pomagać innym i tworzyć niepowtarzalną pomarańczową Społeczność". Co do zasady jednak nie uzyskasz tu stanowiska przedstawicieli Orange w Twoich sprawach dotyczących usług, które masz od Orange.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 344
  • 1227
  • 1

Kontakt z Dyrekcją

Witam ponownie ,  i  b.dziekuję wszystkim za podzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem w dyskusji , a tobie  @Misiek62 za obszerną odpowiedź. Tutaj w pytaniu dyskutowalem w tym konkretnym  temacie . Jeżeli chodzi o czat to mam z tym osobiste doswiadczenia , ale wolę to nie pisać ( chyba że ciebie to zainteresuje , to napisz ) żeby 

nie posądzono mnie że  

" piszę  nie na temat "

Dziękuję. 

 

 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Kontakt z Dyrekcją

Interesują mnie i innych aktywnych użytkowników Nasz Orange takie kwestie w których możemy pomóc innym użytkownikom forum. Jeżeli chodzi o Twoje @jan1 doświadczenia z kontaktów przez czat, to nie wydaje mi się abyśmy mogli Ci jakoś pomóc... (zakładam, że w Twojej ocenie są to doświadczenia negatywne) bo nie mamy wpływu na to kto i jak "prowadził" sprawę w której kontaktowałeś się z Orange.  


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 344
  • 1227
  • 1

Kontakt z Dyrekcją

@Misiek62 wiem że tutaj nie macie wpływu na czat , ale jeżeli po przyjęciu mojej reklamacji , po kilku dniach dostaję z Orange SMS , że już naprawiono , a po sprawdzeniu nadal występuje ta sama usterka i znowu zgłaszam to samo i po kilku dnia dostaję  SMS  że już wszystko działa  , a po sprawdzeniu nadal historia zgłoszeń się powtarza i było już 7 zgłoszeń,  a nadal nie naprawiono , to czy teraz rozumiesz moją sytuację negatywną na temat zgłoszeń na czacie ?  Może osoby zajmujące się moją reklamacją  są niekompetentne  ? - nie wiem

Dziękuję. 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Kontakt z Dyrekcją

@jan1  to co opisałeś może wyprowadzić z równowagi. Tu na forum nie jesteśmy wstanie spowodować rzeczywistego usunięcia usterki. 

Przejrzałem część Twojego dorobku na NO (posty) - znalazłem między innymi wpisy, w których doradzasz zwrócenie się do rzecznika praw konsumenta. Jeżeli więc problem, którego rozwiązania nie możesz się doczekać jest związany z usługami Orange, których jesteś klientem... to może skorzystaj z tego rozwiązania.

Anonim

Nie dotyczy

Kontakt z Dyrekcją

@jan1Orange rzeczywiście jakiś czas temu zrezygnowało z komunikacji via e-mail - decyzja firmy i tłumaczyć się nie muszą. To nie jest tak, że kontakt z dyrekcją (która swoją drogą ma dość rozbudowaną strukturę) jest możliwy tylko pisemnie. Nawet jak dasz w nagłówku ,Do dyrekcji" to i tak nie trafi do żadnej osoby z góry tylko do odpowiedniego działu. Pracownicy na czacie przyjmują zgłoszenie przekazują dalej, nie mają wpływu czy zostanie rozwiązane skutecznie czy nie. Jak @Misiek62 wyżej wspomniał - nie jesteś zadowolony zawsze możesz do wspomnianego rzecznika uderzyć. Jakby nie patrzeć szeroko pojętą dyrekcja ma zupełnie inne zadania niż pochylanie się nad zgłoszeniami od szarego Kowalskiego. 


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12784
  • 52607
  • 600

Kontakt z Dyrekcją

@jan1  a ja w tym nie widzę problemu...

Po pierwsze jak zmasz mail do biura prasowego czy rzecznika, to znaleźć  kogoś z Zarządu i podstawić do wzoru może każdy.

Po drugie, po co pisać maila, który I tak nie zostanie odczytamy przez adresata?

Czy naprawdę myślisz, że maile od zwykłych abonentow odczytuje Prezes czy ktoś z Zarządu? Jakby jego praca wyglądała, abstrahując od znajomości języka...

Do tego ma zapewne asystentów 

Po kolejne, po co tworzyć procedury i ścieżki reklamacyjne, kiedy każdy użytkownik by pisał maile  do pracowników wszystkich szczebli? Wedle upodobania i humoru...

Od razu podajmy telefony do managerów lokalnych w każdym salonie i salon ma wolne...każda sprawa będzie się dyrektor zajmował...

Nie wiem..mi się te kontakty bezpośrednie wydają trochę nielogiczne, bo jakby wyglądała praca montera jakby wszyscy mu zgłaszali problemy na komórkę bezpośrednio?

Wniosek: chcesz, znajdziesz drogę,  ale bez przesady w kierowaniu problemów  poza obowiązującymi ścieżkami 

I żeby nie było, że jestem przeciw: sam doeadzam tę drogę, ale w sytuacjach naprawdę ostatecznych...

 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 344
  • 1227
  • 1

Kontakt z Dyrekcją

@Misiek62 Jeżeli przejrzałeś moje posty , to konkretnie chodzi o temat w dniu 

27 marca br. i od tej daty informuję  cyklicznie na czacie do dzisiaj i już znasz efekt tych zgłoszeń.  Temat :

" Diagnostyka w aplikacji Moj Orange sypie błędem podczas testu " , zapoznaj się również z moim postem z dnia  01. kwietnia br ( to nie Pryma- Aprylis ) 

Rzecznika Konsumentów  nie poinformuję  , ponieważ on nie zajmuje się naprawą diagnostyki w aplikacji Mój Orange .

Dziękuję. 

Anonim

Nie dotyczy

Kontakt z Dyrekcją

Dyrekcja Orange nie zajmuje się takimi sprawami, od tego jest dział techniczny 😎

Zgłasza się problem i czekać trzeba 😎

Na FB czy blogu Orange porusz też te problemy😎


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 344
  • 1227
  • 1

Kontakt z Dyrekcją

@Anonim ja już od 27 .03.br zgłaszam na czacie , oraz na infolini ( pisałem o tym na forum) konsultant kieruje moją reklamację do działu technicznego ( nie do dyrekcji , jak piszesz) i do dzisiaj nic w tej sprawie nie zrobiono  , nie  naprawiono .

Jak długo jeszcze można zgłaszać i czekać na naprawę  ?

Dziękuję.