Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 30, Ekspert
  • 7938
  • 9669
  • 78

Komunikat antyspamowy?

Nadawcą sms jest orange.pl: Masz wiadomość:[Administrator Orange<admin@internetdsl.pl>Zmiany ustawien mechanizmu antyspamowego dla Twojego konta e-mail] Od: orange.pl 26/03/2019 10:25:35
Co to jest?

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz

Rozwiązanie:
Zespół Nasz Orange
  • 614
  • 2116
  • 38

Komunikat antyspamowy?

@burebusek potwierdzam, mail od nas - brak powodu do niepokoju :-)

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange | Udzielasz się na forum? Przestrzegaj zasad netykiety |


Wszystkie odpowiedzi:
Zespół Nasz Orange
  • 614
  • 2116
  • 38

Komunikat antyspamowy?

Hejka, napisałem Ci PW. Sprawdzimy to.

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange | Udzielasz się na forum? Przestrzegaj zasad netykiety |

Poziom 22, Pasjonat
  • 267
  • 235
  • 12

Komunikat antyspamowy?


@burebuseknapisał(-a)

(…)
Co to jest?


To jest właśnie spam ;-)

Poziom 30, Ekspert
  • 7938
  • 9669
  • 78

Komunikat antyspamowy?

Otrzymałem smsa na komórkę z Planu Komórkowego. W OL drugiej komórki rzadko używam, więc nawet tam nie zaglądam.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 30, Ekspert
  • 7938
  • 9669
  • 78

Komunikat antyspamowy?

[ Edytowane ]

@Bartłomiej , jeżeli doszło, to odezwij się. Bo ja nie wiem, czy siąść i płakać, czy śmiać się z mojego usunięcia konta MO. Nie wiem, jakimi sznurowadłami jest powiązane z MultiBoxem, ale żeby się tam dostać, adres mailowy zły, konta w MB nie mam, więc jakbym musiał je aktywować. Ale nagimnastykowałem się i wyszło, że są jeszcze nieuprzątnięte "gruzy" po "starych bebechach" z MO.

MultiBox.PNGpostmaster.PNG3 stare MO.PNG

@Wojciech , mam pytanie. Czy ja mam "przyjemność" być pechowcem, albo inwigilowanym na specjalnych zasadach, czy też niepojętym dla mnie logicznym rozumowaniu, że skoro ja napotykam na bariery, to dlaczego pozostali klienci milczą, albo wręcz mają wszystko ok? Bo tak odebrałem Twój wczorajszy przekaz do mnie.["Co do błędu z VAS: Ja bym bardzo chętnie to zgłosił. Tylko potrzeba informacji czy więcej osób ma też ten problem. Póki co nikt na forum nie pisał, nie licząc oczywiście Ciebie. Stąd bardzo możliwe że u Ciebie tylko problem."]

Highlighted
Zespół Nasz Orange
  • 1605
  • 2827
  • 48

Komunikat antyspamowy?

[ Edytowane ]

Ja na swoją skrzynkę też dostałem tą wiadomość. Do tego też dzisiaj. Także to nie tylko u Ciebie przypadek Emotikon: Mrugający Także inni zapewne też to dostali. Zmiana chyba ok, także się nie ma czym przejmować. Natomiast cóż, swoje zdanie dalej podtrzymuję. Koledzy nie mówili nic o przypadku włączenia wykazu połączeń, żeby jakiś problem występował. Może jest i więcej przypadków, ale o nich nic nie wiadomo, stąd potrzebne zgłoszenie na konkretnym koncie.

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange | Udzielasz się na forum? Przestrzegaj zasad netykiety |

Zespół Nasz Orange
  • 614
  • 2116
  • 38

Komunikat antyspamowy?

@burebusek potwierdzam, mail od nas - brak powodu do niepokoju :-)

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange | Udzielasz się na forum? Przestrzegaj zasad netykiety |