- « Poprzedni
- Następny »
14-03-2023
10:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-03-2023
10:37
Karta eSIM
Miał być aktywowany esim. Za extra esim się płaci, a ja nie mam żadnych opłat. Na ten moment nic nie zostało aktywowane bo zwykła sim nadal działa. Dziś ponownie to zgłosiłem to kazali mi czekać do piątku i wtedy oczywiście definitywnie sprawa zostanie rozwiązana😅
14-03-2023
13:33
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-03-2023
13:33
@mathev Najprawdopodobniej znów jakiś błąd systemowy podczas deaktywacji eSIM.
Poproś na infolinii o weryfikację konta według tego, co widzisz w systemie i ewentualną korektę. Wyprostowanie konta i przesłanie ponownie QR, po czym restart telefonu powinny odnieść skutek
14-03-2023
13:41
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-03-2023
13:41
Karta eSIM
Otrzymałem nowy kod QR od Orange do aktywacji eSIM i dodałem go do telefonu. Wszystko już działa.
- « Poprzedni
- Następny »