- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Karta eSIM
@mathev zrobić zgłoszenie poprzez czat, niech numer zgłoszenia ci podadzą i z tym numerem na wsparcie iPhone 😎
Problem drzemie w oprogramowaniu 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Karta eSIM
Piszę już po raz kolejny że kod QR do esim został użyty, a jest to kod jednorazowy i nie mogę go użyć ponownie. Dodana karte esim usunąłem z telefonu, gdyż tak kazał mi konsultant Orange, miał wysłać nowy kod QR jednak tego nie zrobił. Jedyny plus tej sytuacji to to, że zwykła karta sim działa i nie jest zablokowana.
W jaki sposób mogę dodać kartę esim, która nie jest aktywna i nie widać jej nawet w Mój Orange, gdyż zwykły sim działa?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Karta eSIM
@mathev żeby nieć pewność, czy karta eSIM działa w iPhon-ie, proponuję uruchomić nowy numer w ofercie FLEX i sprawdzić, czy z FLEX-ową kartą eSIM telefon działa prawidłowo. Jeżeli z FLEX-a zrezygnujesz przed upływem 14-tu dni, to opłata za plan zostanie zwrócona.
Odnośnie obecnego numeru, proponuję skontaktować się z konsultantem, infolinią, czat i poprosić o usunięcie karty eSIM. Po kilku godzinach może uda się samemu wymienić i aktywować kartę eSIM po przez konto Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Karta eSIM
@mathev jeśli usunąłeś kartę eSIM z telefonu to w takim przypadku wymień kartę eSIM na nową kartę eSIM w punkcie sprzedaży Orange i pobierz ją ponownie na urządzenie, z którego korzystasz. W tej sytuacji, tzn. przy braku starej karty eSIM, wymiana nie będzie możliwa na infolinii i w serwisie nowy Mój Orange na www.orange.pl. Usunięcie karty eSIM z urządzenia powoduje bezpowrotną dezaktywację usuniętej karty. To może w tym jest problem @mathev Przesyłam linka gdzie to znalazłem taką odpowiedz https://www.orange.pl/view/esim#dlaciebie wejdź na tą stronę i wybierz kafelek eSIM jako kartę główną i zejdź na dół strony do tytułu FAQ i wejdź w kafelek aktywacje dezaktywacja i zarządzanie kartą tam masz taką odpowiedz w sprawie usunięcia karty eSIM z urządzenia. Nawet w regulaminie Regulamin Promocji „Wymiana na kartę eSIM” w punkcie 9 jest zawarta ta informacja: Usunięcie (skasowanie) karty eSIM z poziomu urządzenia za pomocą funkcjonalności udostępnionych przez producenta urządzenia lub w ustawieniach systemowych urządzenia, nie powoduje rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych i zaprzestania naliczania opłat. Nie ma możliwości odzyskania karty eSIM usuniętej (skasowanej) z urządzenia, a także utraconej wraz z urządzeniem lub w wyniku jego uszkodzenia. W takim przypadku należy wymienić kartę eSIM na nową kartę eSIM i pobrać ją ponownie na urządzenie. Przesyłam link do regulaminu https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006198/4108694374.pdf
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Karta eSIM
Karta eSIM nie jest aktywna, cały czas zwykła karta sim działa. Mogę na niej odbierać smsy i dzwonić.
Nie da się dezaktywować coś co nie zostało aktywowane, a wygląda na to że karta esim nie jest aktywowana jeżeli zwykła karta sim działa.
W Mój Orange dalej widnieje numer mojej zwykłej karty.
Na ten moment zwykła karta sim działa, ale nie mam możliwości "wymiany karty" w Mój Orange.
Do salonu Orange nie mam możliwości podejść gdyż mieszkam za granicą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Karta eSIM
@mathev piszesz w koło to samo 🤔
Zrobić zgłoszenie na czat Orange i potem nr zgłoszenia na wsparcie iPhone, niech to naprawią, bo obie firmy za twoje problemy odpowiadają, tak po za tym, chyba ten model z esim Orange ma problem, pewnie dlatego tak długo to naprawiają 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Karta eSIM
Ja im to już zgłaszałem z 5 razy albo więcej i nic to nie daje. Zawsze mówią to samo: "do 48h rozwiążą problem", po 48h następne zgłoszenie i ta sama odpowiedź. Nie mam pomysłu jak to od nich wyegzekwować żeby coś zrobili..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Karta eSIM
@mathev mniej na uwadze, że na forum są tylko użytkownicy, nie ma tu wsparcia Orange i Apple też tu nie pomaga, czy obserwuje takie tematy/ posty 😎
Nie wiem jak możemy ci coś sensownego doradzić 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Karta eSIM
Może też być problem z aktywacją esim właśnie w związku z tym że jesteś za granicami kraju.