Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dodatkowe opłaty w roaming. Wprowadzenie w błąd.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Dodatkowe opłaty w roaming. Wprowadzenie w błąd.

Witam,

Proszę was o pomoc, w marcu odwiedziłam salon Orange w celu zapoznania się z oferta rozmów w roamingu. Wielokrotnie powtarzałam Pani, która mnie obsługiwała że od dłuższego okresu czasu przebywam za granica i będę przebywać, odwiedzam nasz kraj jedynie co 3-4 tyg. Pani poinformowała mnie że dodatkowe opłaty BĘDĄ NALICZANE JEŻELI W CIĄGU 4 MC NIE POJAWIĘ SIĘ W POLSCE, JEDNAK GDY PRZYJADĘ CHOCIAŻ NA JEDEN DZIEŃ I MÓJ NUMER ZALOGUJE SIĘ W KRAJU NIE BĘDĄ NALICZANE ŻADNE DODATKOWE PŁATY, czyli rozmowy jak w kraju. Podpisałam umowę. Po dwóch miesiącach przyszedł mi sms ze zostaną naliczone dodatkowe opłaty, wiec udałam się do salonu (w maju akurat odwiedziłam kraj) tam Pani poinformowała mnie że to tylko informacja, ale skoro jestem w Polsce to żadne opłaty zagranicą nie będą naliczane iż mój numer zalogował się. Dziś zobaczyła OGROMNY rachunek, a Pani z Orange poinformowała mnie, że najprawdopodobniej źle zapoznano mnie z ofertą. Macie może jakieś rady co ja mam zrobić? Najprawdopodobniej zostałam świadomie wprowadzona w błąd!  

8 ODPOW. 8

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Dodatkowe opłaty w roaming. Wprowadzenie w błąd.

@annaba94 standardowe postępowanie to reklamowanie rachunku... co do szczegółów Ci tu nie pomożemy, bo nie mamy dostępu do danych klienta... Wiesz, skoro rachunek jest duży, to znaczy, że wykonałaś dużo połączeń, albo pobierałaś dużo danych. Trzeba też rozróżnić połączenia w roamingu od połączeń z zagranicą... czyli rozmów międzynarodowych - czytałaś info na stronie głównej? "przeczytaj zanim wyjedziesz za granicę"

 

Update... informacje o roamingu masz tu


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Dodatkowe opłaty w roaming. Wprowadzenie w błąd.

Tak czytałam te informacje, Pani na infolinii też o tym mówiła i odesłała mnie po szczegóły do strony. Widzę że opłaty będą naliczane, ponieważ w Austrii przebywam cały czas z wyjątkiem 4-5 dni, kiedy zjeżdżam do kraju. O czym wielokrotnie informowałam Panią w salonie, a ta za każdym razem mówiła, WAŻNE ŻEBY W CIĄGU 4 MC PANI CHODŹ RAZ ZALOGOWAŁA SIĘ W POLSCE. Wiec skoro przyjeżdżam do kraju co miesiąc nie powinno być problemu z tego o mówiła...
Połączeń z rodzicami mam sporo, internet staram sie kontrolować na Mój Orange.
   


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Dodatkowe opłaty w roaming. Wprowadzenie w błąd.

Tylki reklamacja zostaje. Ale będzie ciężko bo rozmowy w salonie nie są nagrywane.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Dodatkowe opłaty w roaming. Wprowadzenie w błąd.

Niestety, wystosuje pismo reklamacyjne, powalczę z nimi. To nie pierwszy incydent ze strony Orange i ludzi zatrudnionych na obsłudze klienta... 


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3187
  • 7368
  • 134

Dodatkowe opłaty w roaming. Wprowadzenie w błąd.

@annaba94, po co salon do zapoznania się z ofertą. Internet, strona Orange.pl czytanie itd. 

Anonim

Nie dotyczy

Dodatkowe opłaty w roaming. Wprowadzenie w błąd.

Trzeba weryfikować, co mówią w salonie, nie jedna osoba się na tym przejechała.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 164
  • 75
  • 0

Dodatkowe opłaty w roaming. Wprowadzenie w błąd.

Dlatego takie sprawy najlepiej załatwiać drogą mailową lub telefonicznie ponieważ gdy wyczerpało się wiedzę na temat usługi jakiej potrzebujemy to konsultant mailowo czy przez telefon mówiąc ,że taka będzie oferta jaką ją opisałaś jest potwierdzeniem tego.Rozmawiając z kimś w cztery oczy pozostaje ci dokładne czytanie umowy.

Ja tak zareklamowałem telewizję bo dostałem w cenie jaka ogólnie obowiązuje w środkach przekazu a konsultant dał mi o 5złotych taniej miesięcznie i przez nagrywane rozmowy dostałem 5złotych tańszą ofertę.

Nigdy więcej punktów Orange no chyba ,że z dyktafonem.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 4
  • 0

Dodatkowe opłaty w roaming. Wprowadzenie w błąd.

Niestety macie racje, jestem w trakcie reklamacji, wiec czekam na odpowiedź...
 

Jak się dowiedziałam salon, w którym byłam to tzw. "prywatna firma" a nie oficjalny punkt Orange, ile w tym "salonie" wyciągną i uciągną od klienta, tyle ich... Szkoda słów.