Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

2 opłaty za jeden miesiąc

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 6
  • 0

2 opłaty za jeden miesiąc

Witam. Kończyła się umowa w styczniu na ojca, ze względu na to, że nie za bardzo lubi chodzic do jakichkolwiek salonów chcieli przepisać to na mamę. Była oferta świąteczna, wszystko ładnie, nowa umowa podpisana 15 listopada wraz z zakończeniem starej. Dostaliśmy teraz dwie faktury do zapłaty za okres 10.11-9.12 (stara umowa na ojca) oraz 15.11-5.12 (nowa umowa). Jak się odwołać do tego że do zapłaty jest dwa razy ten sam okres? Bez sensu podwójna opłata za jedną ofertę bo druga miała zostać wyłączona lecz działała do czasu zdania sprzętu. Pytanie, pójść z tym do salonu czy pisać gdzieś do Orange do odpowiedniego działu czyyy jednak za przeproszeniem jestem w 4 literach i muszę zapłacić obydwa rachunki?

Jesli nie odpowiedni dział to przepraszam. 

 

______________

* Wpis został tu przeniesiony z kategorii O społeczności - moderator Kinga

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1178
  • 2452
  • 70

2 opłaty za jeden miesiąc

@NoOgar 

 

Powinieneś otrzymać taką samą jak zwykle opłatę na umowie ojca.Na nowej umowie kwota może być mniejsza niż zwykle ponieważ jest to okres między jednym a dugim okresem rozliczeniowym tzw.wyrównanie.

 

Tą sytuację możesz też rozwiązać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta (510-100-100).Oni mają tam wgląd na twoje konto abonenckie i są w stanie wyjaśnić szczegółowo tą sprawę.

 

Sprawę lepiej wyjaśnić na infolinii,ponieważ w salonie możesz długo czekać a i tak wszystko sprowadzi się do zarejestrowania reklamacji.

 

Czas na odpowiedź wynosi 14 dni.

 

Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

11 ODPOW. 11

Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1178
  • 2452
  • 70

2 opłaty za jeden miesiąc

@NoOgar 

 

Powinieneś otrzymać taką samą jak zwykle opłatę na umowie ojca.Na nowej umowie kwota może być mniejsza niż zwykle ponieważ jest to okres między jednym a dugim okresem rozliczeniowym tzw.wyrównanie.

 

Tą sytuację możesz też rozwiązać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta (510-100-100).Oni mają tam wgląd na twoje konto abonenckie i są w stanie wyjaśnić szczegółowo tą sprawę.

 

Sprawę lepiej wyjaśnić na infolinii,ponieważ w salonie możesz długo czekać a i tak wszystko sprowadzi się do zarejestrowania reklamacji.

 

Czas na odpowiedź wynosi 14 dni.

 

Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 6
  • 0

2 opłaty za jeden miesiąc

Jak się okazało, po głębszym przeczytaniu umowy, zaznaczona została opcja zerwania umowy po spłaceniu jej do końca. 

Wychodzi więc teraz na to iż Pani z salonu twierdziła że wraz z podpisaniem nowej umowy i rezygnacji ze starej, tamta przepada i koniec. Aktualnie otrzymujemy 2 faktury za funkcjonowanie jednej 👌👏

Łącząc do tego inny fakt jakim jest powiedzenie nam że dekoder musi iść po kablu, ale bez uwzględnienia czy to ma być satelitarny czy internetowy (Pani wiedziała że chodzi nam o satelitarny gdyż mieliśmy wcześniej telewizję u innego dostawcy), mamy szansę zareklamować zaistniałą sytuację, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd podwójnie i odstąpić na tej podstawie od umowy?


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 6
  • 0

2 opłaty za jeden miesiąc

Aham, więc widzę że w tę stronę pomoc już nie działa, tylko byle by zwabić klienta, a nie dla jego dobra 🙂 Dziękuję gorąco za brak odpowiedzi w tej sprawie 🙂 


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1178
  • 2452
  • 70

2 opłaty za jeden miesiąc

@NoOgar 

 

Przeoczyłem ten wątek.Czy potrzebujesz jeszcze jakieś

pomocy ?


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 6
  • 0

2 opłaty za jeden miesiąc

Czy mam jakieś szanse na pozytywne rozpatrzenie, czyli odstąpienie od nowej umowy, jeżeli napisze reklamację że nie zostałem do końca poinformowany z działaniem usług (płata za 2 rachunki jednocześnie oraz telewizja po kablu INTERNETOWYM a nie satelitarnym), podpisem pracownika u którego została podpisana ta umowa i wysłaniem do oddziału w Warszawie?


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1178
  • 2452
  • 70

2 opłaty za jeden miesiąc

@NoOgar 

 

Jeżeli umowa była zawierana telefonicznie lub przez internet masz na odstąpienie 14 dni.Jeżeli była w salonie to po ptokach ponieważ nikt nie nagrywa rozmowy sprzedażowej w salonie.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 6
  • 0

2 opłaty za jeden miesiąc

Ale jeżeli pod moją reklamacja w której będzie opisana sytuacja ze nie zostaliśmy do końca poinformowani dokładnie i podpisze się pracownik który nam to przedstawiał można czytać jako przyznanie się do błędy z jego strony 


Poziom 30, Pasjonat Galaktyczny
  • 1178
  • 2452
  • 70

2 opłaty za jeden miesiąc

@NoOgar 

 

Jeżeli pracownik podpisze się wraz ze swoją pieczątką jak i pieczątką z salonu Orange wtedy jest duża szansa.

 

Postawa konsultanta godna jest naśladowania.Ciesz się że trafiłeś na takiego człowieka.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 6
  • 0

2 opłaty za jeden miesiąc

Jeszcze nie zanosilem pisma, jutro dopiero to zrobię, pisałem wcześniej tu właśnie żeby dowiedzieć się czy jednak są szanse, ale z tego co twierdził, mogliśmy to napisać przy nim i od razu by się podpisał. Sam stwierdził że chyba od nowego roku będą rozmowy nagrywać bo nie jesteśmy pierwsi którzy twierdzą że nie wszystko zostało powiedziane itd. Dzięki bardzo za odpowiedź i mam nadzieję że wszystko pójdzie po naszej myśli 🙂