Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wszystko o AMA :)


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 5
  • 5
  • 0

Wszystko o AMA :)

Uważam że konsultant powinien wiedzieć gdzie ma takie rzeczy zgłosić podczas rejestracji danych a nie uzytkownik dzwoniący / piszący do orange. 


Poziom 40, Guru *****
  • 30492
  • 24301
  • 1304

Wszystko o AMA :)

Wydaje mi się, że źle skierowano pierwsze zgłoszenie a potem każdy następny powtarza to samo. Dżumy cholerą się nie leczy 🤷🏻

Poziom 37, Guru **
  • 10387
  • 17732
  • 355

Wszystko o AMA :)

@aju miałem identyczną sytuację. Po założeniu konta na swój adres e-mail, dostałem dostęp do konta osoby, której w ogóle nie znam. Sprawę pomogła mi załatwić @Aśka_M. Usuniecie konta będzie się wiązało z usunięciem konta tego klienta, do którego masz obecnie dostęp, ale ta osoba już niestety nie ma nawet w tej chwili dostępu do swojego konta. Należy oba konta usunąć i Ty jak i ta osoba musicie na nowo założyć konta po usunięciu.

Zagmatwana sprawa.


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 5
  • 5
  • 0

Wszystko o AMA :)

Czyli Orange nie uczy się wcale na błędach. 

Pomijając że dostęp na takie zgłoszenie powinni zablokować od kopa to oni nie wiem co myślą. 


Poziom 31, Ekspert
  • 1027
  • 1985
  • 173

Wszystko o AMA :)

Numery na kartę czy na abonament?


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 5
  • 5
  • 0

Wszystko o AMA :)

Mój jest na kartę natomiast tamta osoba ma telefon i internet na abonament.