Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wielki Negatyw !


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 2
  • 0

Wielki Negatyw !

Miarka się przebrała!! NIE POLECAM NIKOMU "SERWISU" ORANGE. Dlaczego:

-nieprofesjonalna obsługa

-niewyszkolona kadra pracowników (nawet najprostrze pytania sprawiają trudność ponieważ nie mają tego w swoich wyklepanych regułkach)

-odwieczne problemy z rachunkami (chciałem listownie to wciąż firma robi problemy)

-naciąganie i wydłużanie rozmów z obsługą Orange (linie pytań i pomocy są płatne i czeka się w nieskończoność)

- Niska jakość produktów

- Internet bezprecedensowo i szybko (strona onet ładuje się 32s/haha w ogóle wchodzi a o pełnym załadowaniu nie ma mowy) nie wydaje mi się żeby była to wina sprzętu (4 miesięczny nowy laptop Toshiba (procek intel i7 win 7 64, telefon tygodniowy Samsung Galaxy Note 4 itp.

- problem z telewizją

Sieć na Kartę:

- gubi zasięg w mieście

- słaby internet nawet w mieście

- problem z wysyłaniem sms dzwonieniem i ogolnie ze wszystkim (spokojnie nie tylko ja mam takie problemy i rzetelnie sprawdzałem swoją kartę na urządzeniach znajomych to samo

+ jedyny jaki może być to tak stacjonarny telefon chodzi dostatecznie...

 

Byłem z Wami od 10 lat (na kartę) przy dzwonieniu na obsługę informują mnie żebym wymienił stary telefon, mówię mam nowego Note 4 (no to musi być wada fabryczna) mówię na innych różnych telefonach jest to samo ( gdyby Pan kupił w naszym salonie nie miał by Pan takich problemów) Mówię Pan jest bezczelny nigdy nie miałem takich problemów jestem z Wami od 10 lat a od Listopada 2016 roku jest tragedia u Was. ( Nic na to nie poradze, mogę w czymś pomóć jeszcze)

 

ŚMIECH NA SALI LICZE DNI KIEDY SKOŃCZY MI SIĘ UMOWA Z ORANGE, NORMALNIE DAM NA MSZĘ ZA TO !! CORAZ WIĘCEJ OSÓB TWIERDZI ŻE BĘDĄ KOŃCZYLI Z WAMI UMOWY Z CZEGO BARDZO SIĘ CIESZE

 

ZA TAKIE POTRAKTOWANIE STAŁEGO GOŚCIA U WAS BO JESTEM Z WAMI OD 10 LAT A TU TAKA AROGANCJA I SYF. idziecie w złą stronę z dniem dzisiejszym tracicie stałego kienta, Idziecie w złą stronę.

 

Nie pozdrawiam Jumbo

16 ODPOW. 16

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 37
  • 12
  • 0

Wielki Negatyw !

Mógłbym tutaj argumentować twoje odpowiedzi np. mówiąc Ci, że jeżeli narzekasz na długie oczekiwanie na połączenie oraz na koszta rozmowy, to mógłbyś zainstalować aplikacje Mój Orange na telefon i kontaktować się z BOK w pełni za darmo, ale to raczej nie ma sensu, bo sprawa jest prosta:

 

Jeżeli jesteś niezadowlony z usług operatora, obojętnie jakiego, w tym przypadku Orange, to masz prawo do zerwania umowy, niestety wiążę się to z dodatkowymi kosztami, ale tak już jest to zapisane w prawie.

 

Dodam, że żaden operator nie jest idealny, ale jak to się mówi "Szukajcie aż znajdziecie".

 

Pozdrawiam.


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 2
  • 0

Wielki Negatyw !

Oczywiście ale naprawdę nie miałem do Orange żadnych zastrzeżeń ale problem się zaczął gdy faktury za usługi chcieli załatwiać przez internet a ja wole mięć papier od tamtego momętu zaczęło się pod górkę ze wszystkim...

 

Masz racje jest dla mnie to nieopłacalne bo zostało mi jeszcze z nimi 12 miesięcy umowy  czyli 1200 zł do zapłaty..

 

Dzwoniłem wczoraj na infolinię oczywiście nie bawiłem się z płotkami w orange tylko od razu do kierownika działu przedstawiłem mu sprawę powiedziałem że nagrywam rozmowę i każdę odstępstwo od udzielonej informacji idę do sądu. Rozmowa od razu per Pan to my wyślemy techników to my to my tamto a może herbatki i frytki...

 

TO NIE ZMIENI FAKTU ILE STRACIŁEM KRWI NA TĄ FIRMĘ I NERWÓW..

 

Wiem nie ma idealnej firmy ale powiem tak na telewizje i tak nie mam już czasu (własna firma) wystarcza mi naziemna jaka jest więc likwiduje, stacjonarny też likwiduje bo dzwonie tylko do jednej osoby z rodziny wiec też likwiduje,

 

Internet sam mam multum firm oferujących w dużo mniejszych pieniądzach i dużo bardziej lepszych jakościowo usług niż w orange.

 

 

Karta z prywatnego telefonu miałem usługe 30zł nielimitowane rozmowy i sms do wszystkich i 6GB internetu tak no byłem wniebowzięty aż do czasu takich wałów jakie robi Orange. Naprawdę szanowałem tą firmę była bezproblemowa aż do II połowy 2016roku od tego momętu coś się zepsuło i mam ich dość..


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36192
  • 1366

Wielki Negatyw !

Niestety w Polsce każdy oczekuje najtańszych usług, a nie obsługi, jakości. Póki to się nie zmieni...
Pracowałem dla Tele2, Netii, Playa i Orange. To nie kwestia ludzi, a wielu lat braku inwestycji. Ostatnie 2-3 lata to jakiś postępy, ale nie od razu Kraków zbudowano. W necie znajdziesz o każdej firmie pozytywne i negatywne komentarze. Życzę byś znalazł takiego operatora, który w 100% spełni Twoje oczekiwania 🙂

Zespół Nasz Orange
  • 1105
  • 7727
  • 80

Wielki Negatyw !

@Jumbo Przykro mi bardzo, że zostałeś tak potraktowany, tym niemniej zachęcam Cię do zgłoszenia problemu z zasięgiem i prędkością internetu mobilnego bezpłatnie: online poprzez Mój Orange, bądź przez naszego czata

Anonim

Nie dotyczy

Wielki Negatyw !

Najlepiej jakby wszyscy wszystkich przepraszali ze żyją.
Anonim

Nie dotyczy

Wielki Negatyw !

@Anonim, miej miłosierdzie dla nas i całego świata. Edenu nie mamy, ale za co tu przepraszać?

Anonim

Nie dotyczy

Wielki Negatyw !

Może warto zamknąć temat 🙂 Ja koledze proponuje iść do fioletowych, zobaczysz tam jaka jest jakość sieci 😜


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Wielki Negatyw !

Ja jakoś zawsze łączę się z aplikacji i zawsze jest to połączenie płatne jakoś dziwnie co nie ???? I proszę o nie tłumaczenie jak to robię bo sądzę że to wasze celowe działanie proste rzeczy skomplikować ....

Dziś dla odmiany miałem przyjemność 3x próbować kontaktować się z waszym działem utrzymania klienta i 2 razy dałem sobie spokój wisząc na telefonie po 20 min za 3 razem poczekałem i chamski konsultant powiedział że sprawdza i się zwyczajnie rozłączył...

To właśnie zoobowiązanie Orange i wasza prawdziwa twarz, umowy nie przedłużę i już nigdy nic u was nie zamówię, na szczęście mam inne opcje.

Możecie tu bronić sieci ale takie jest moje doświadczenie z wami i moja opinia.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36192
  • 1366

Wielki Negatyw !

Aby połączenie było bezpłatne, musisz być zalogowany loginem i hasłem, a nie poprzez tzw. autologowanie.