Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 19, Pasjonat
  • 150
  • 46
  • 2

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

[ Edytowane ]

Miałeś nie pisać zgłoszenia, tylko reklamację, zgłoszeniami to tak możesz się bujać 10 lat. Zgłoszenie mogą sobie zamknąć, do reklamacji muszą się ustasunkować w odpowiednim terminie.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 13, Recenzent
  • 43
  • 17
  • 0

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

Opisywałem ostatnie 2 zgłoszenia po których napisałem reklamacje 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 32, Ekspert
  • 3781
  • 1747
  • 135

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

@jaryn @-brtk- Już zajęła się tym problemem @MilenaPe dzięki mi .

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajkaEmotikon: Szczęśliwy.Założyłeś temat i ktoś Ci pomógł? Oznacz najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie Dla mnie to najlepsza motywacja.Emotikon: Szczęśliwy
Poziom 13, Recenzent
  • 43
  • 17
  • 0

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

Dawno nie wstawiałem logów więc oto są:
aktualne logi.jpg

Poziom 20, Pasjonat
  • 534
  • 83
  • 4

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

Ostatnio było 26db jest 26db tłumienia tylko ta prędkość marna. Błędy CRC po 3 godzinach nie występują.

No i brak adsl2+.

Dla porównania

Bez tytułu5.png

prędkość mniej więcej taka sama tylko o ile tłumienie jest większe.

0 Lubię to
Odpowiedz
Highlighted
Poziom 32, Ekspert
  • 3781
  • 1747
  • 135

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

@mateusz54bCzy otrzymałeś odpowiedz na twoja reklamacje ?

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajkaEmotikon: Szczęśliwy.Założyłeś temat i ktoś Ci pomógł? Oznacz najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie Dla mnie to najlepsza motywacja.Emotikon: Szczęśliwy
Poziom 13, Recenzent
  • 43
  • 17
  • 0

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

Ciężko to nazwać odpowiedzią bo żadnych wyjaśnień nie dostałem, reklamacja ma status ,,Zrealizowana pozytywnie" po czym założyli zgłoszenie które zostało zrealizowane (techników nie było a internet dalej przerywa). Gdzie mogę szukać jakiejś odpowiedzi od orange? na maila nic nie przyszło, na pocztę tylko rachunek. Jak mam rozumieć to że reklamacja została zrealizowana pozytywnie? dostane jakiś zwrot pieniędzy czy po prostu to że założyli zgłoszenie?

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 13, Recenzent
  • 43
  • 17
  • 0

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

Aktualne logi, dodam ze w tym czasie nikt nie korzystał z internetu 

logi piatek 13.jpg

Poziom 32, Ekspert
  • 3781
  • 1747
  • 135

Dosyć częste rozłączanie nasilające się w weekendy (nowy router: ASUS DSL-12E)

@mateusz54bJak teraz się zachowuje Internet ? Jak widziałem  wstawkę z piątku to byłby sukcesEmotikon: Szczęśliwy

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajkaEmotikon: Szczęśliwy.Założyłeś temat i ktoś Ci pomógł? Oznacz najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie Dla mnie to najlepsza motywacja.Emotikon: Szczęśliwy
0 Lubię to
Odpowiedz