Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Częste zrywanie połączenia internetowego.

ROZWIĄZANE

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Częste zrywanie połączenia internetowego.

takie pytanie:

wszedłem na "stronkę www" swojego funboxa, margines szumu w dół wynosi 9,5dB a jakość linii (błędy) wynoszą w punkcie 2.8 - 24477, a w punkcie 2.9 - 16500. Co to oznacza ? Dodam że co chwilę zwrywa połączenie z netem, już raz zgłaszałem "usterkę", technik orange dzwonił z sąsiedniej ulicy (pewnie grzebał coś w kablach, połączeniach), powiedział że po jego "interwencji" już powinno być ok, ale gów... prawda 😞 nadal zrywa połączenie - nie da się normalnie korzystać z neta !!


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3212
  • 7458
  • 136

Częste zrywanie połączenia internetowego.

Robiłeś restart FunBoxa? Poszukaj informacji tutaj może sam na coś wpadniesz. Jak dalej nic, to kolejny kontakt z BOK.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 28
  • 44
  • 1

Częste zrywanie połączenia internetowego.

Technicy wezwani jeszcze raz. Tym razem działali coś na słupie przy domu. 

Nareszcie jest OK. Router nie zrywa połączenia od 14h, margines szumu przyzwoity. 

Prędkość zadawalająca. Zostają błędy na linii, ale skoro wszystko działa poprawnie, to nalezy się tym przejmować ? ? ? 

 

Taka rada dla innych - zgłaszać do skutku i najlepiej z konta online. Wtedy już przy samym pomiarze pokazuje komunikat, że pomiar wskazuje na uszkodznie usługi.

 

2.pngBez tytułu.png


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Częste zrywanie połączenia internetowego.

Poszedłem za Twoją radą i zgosiłem kolejny raz problem z netem. Z konta on-line nie bardzo się udawało z racji na stale rozłączający się internet (za którymś razem udało mi się dojść do etapu który nazwałem "test linii / łącza" i faktycznie pokazało że są jakieś błędy związane ze świadczoną usługą ). Ostatecznie zadzwoniłem na pomoc techniczną, opisałem całą sytuację, zgłosiłem że nadal net nie działa i czekam na pozytywne załatwienie sprawy - realizacja ma nastąpić w ciągu 48h 🙂 Dam znać co z tego wszystkiego wyszło 🙂 Prawda jest taka, że w dzisiejszych czasach bez neta to jak bez ręki..... a takie akcje z netem mocno człowiek wkurzają, bo nawet rachunków nie ma nagle jak popłacić 😉


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Częste zrywanie połączenia internetowego.

kamilostsatek dalej masz za duzo tych bledow jak na 14h dzialania urzadzenia/synchronizacji. Bledow ses nie powinienes miec w ogole, a es ze 250max na dobe.(a najlepiej w ogole albo ponizej 100)

Chyba ze te bledy sa jeszcze sprzed naprawy. Zrestartuj raz router by sie bledy wyzerowaly i obserwuj.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Częste zrywanie połączenia internetowego.

Poszło zadziwiająco szybko: rano 07.06 zgłoszenie telefoniczne, że neostrada nadal świruje  (modem non-stop "szuka synchronizacji", bo co chwilę druga dioda mruga na zielono, a trzecia pali się na czerwono, potem łapie bo wszystkie 4 są zielone, a za parę sekund znowu "migacz").... tego samego dnia popołudniu przyjeżdża Technika. Ostatecznie nawet wpada do domu, odpalamy komp i internet, patrzy na stronce modemu co się dzieje, mierzy sobie coś swoim miernikiem (wyjął kabel idący od splitera do modemu, podłączył do swojego "urządzonka" i coś patrzył) .... błędy były wyzerowane, w czasie wizyty doszły od 0 do ok 300-500. Redukcja szumu w dół 9,5dB .... O dziwo strony jakoś się otwierały, nic nie zrywało w tym czasie. Powiedział że grzebał w "słupku" obok sąsiadów (kable z epoki PRL jak to określił).... ponoć wymienić połowę zawartości tego słupka bo było zawilgocone.... teraz dał jakieś złączki pokryte "żelem chroniącym przed wilgocią" i powinno być ok. Na tym dobre wiadomości się kończą, niestety 😞 już wieczorem tego 07.06 net chodził "koślawo" .. tzn może nie rozłączał się tak często, ale raz na 5-10 minut - co nadal jest NIEAKCEPTOWALNE jak dla mnie ! 08.06 w dzień nie wiem co się działo bo byłem w pracy, popołudniu udało się jakoś zalogować i zapłacić rachunki (nawet nic się nie rozłączyło), ale wieczoram powrót do przeszłości 😞 3 do 5 min grało i rozłączenie i tak w kółko 😞 jak dla mnie to nie jest "sprawa załatwiona" bo tak Internet nie może "działać" !! nie wiem czy po tych ostatnich "naprawach" mam czekać parę dni licząc naiwnie, że linia może się "unormuje" czy od razu atakować kolejny raz pomoc techniczną i zgłaszać, że nie do końca udało im się mnie pozbyć 😛

Błędy przez te 1,5 dnia urosły do ok 7000 (ES) i 5000 (SES) ... redukcja szumu w dół bez zmian - 9,5dB ..... parametry w miarę dobre, bo: prędkość synchronizacji DSL w górę była coś ok 7000 kB/s a w dół ok 44000 kB/s (neostrada do 80Mb/S). TYLKO że to ciągłę zrywanie połączenia/synchronizacja modemu występuje i cholerka wie co z tym robić ???????? (może jakoś inaczej to "zjawisko" się fachowo nazywa?) KTOŚ MA JAKIŚ POMYSŁ jak to rozwiązać definitywnie ?

 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4102
  • 56

Częste zrywanie połączenia internetowego.

Zglaszaj do skutku. Popros o bonifikate za okres niedzialajacej neostrady do czasu jej calkowitej naprawy. Cos jest w kablach a technicy sie nie przykladaja do pracy by wyeliminowac calkowicie ten problem.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Częste zrywanie połączenia internetowego.

Kolejne zgłoszenie czeka na realizację 😛 Pani przyjmująca stwierdziła, że widzi nadal błędy na linii "od centrali", więc wymaga to przyjęcia kolejnego zgłoszenia. (pomimo że chciałem dać im szansę i poczekać do niedzieli, czy może coś się jednak nie unormuje i zgłaszać ew dopiero w poniedziałek ! ale Pani się uparła, że już i koniec, bo tu się na nic nie czeka .... Chciała? No to ma :P)

 

Czekam więc nadal jak się zakończy ta moja bajka.


Zespół Nasz Orange
  • 2831
  • 10897
  • 150

Częste zrywanie połączenia internetowego.


wojtas_poz napisał: Czekam więc nadal jak się zakończy ta moja bajka.

No właśnie @wojtas_poz jak ta bajka się ostatecznie zakończyła? Emotikon: Szczęśliwy
▬▬▬
Przy okazji @kamilostatek zachęcam Cię do oznaczenia wpisu przez │→ Zaakceptuj jako rozwiązanie│, który Twoim zdaniem wydaje się najbardziej przydatny. Dzięki temu inni (z podobnym problem) będą mogli łatwiej na niego trafić Bardzo szczęśliwy kot.