Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Częste zrywanie połączenia internetowego.

ROZWIĄZANE

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 28
  • 44
  • 1

Częste zrywanie połączenia internetowego.

Witam. Bardzo często przerywa mi synchronizację ADSL. Wzywałem już techników, w sumie nic się nie zmieniło. Wymieniłem spliter, przewody na nowe, próbowałem i na tp-linku i na fun -box'ie. Dalej to samo...  macie jakieś sugestie ? 

 

Bez tytułu.png

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Częste zrywanie połączenia internetowego.

@kamilostatek Linia do przeglądu przez techników.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

18 ODPOW. 18

Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 541
  • 648
  • 24

Częste zrywanie połączenia internetowego.

Przydałaby się pozycja "Margines szumu w dół". Zrestartuj router, może się pojawi. Jak na tp-linku masz więcej danych wyrażonych w dB to wrzuć screena. 🙂

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 28
  • 44
  • 1

Częste zrywanie połączenia internetowego.

Bez tytułu.png

Anonim

Nie dotyczy

Częste zrywanie połączenia internetowego.

@kamilostatek Linia do przeglądu przez techników.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 28
  • 44
  • 1

Częste zrywanie połączenia internetowego.

Witam ponownie. Po zasugerowaniu przez techników wymiany przeowdu od jednego domu do drugiego (2 domu w jednym podwórku) - gdzie na moim domu była puszka pośrednia, do której nie było dostępu bo długie lata temu została zaklejona pod styropianem i ewelacją - sytuacja nieco się poprawiła. Teraz mam jedeno ciągłe połączenie, wczesniej była po drodze łączeniówka. 

 

Martwi mnie tylko ten margines szumu w dół... 

 

W słuchawce nie słychać trzasków a router nie zrywa już synchronizacji ADSL. 

 

1.png2.png

Anonim

Nie dotyczy

Częste zrywanie połączenia internetowego.

@kamilostatek A linia była resetowana przez techników ?


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 28
  • 44
  • 1

Częste zrywanie połączenia internetowego.

Tak pisałem o resetowanie DML i dziś dzwonili z zapytaniem czy jest lepiej...

Jednak dalej, ale rzadziej zrywa połączenie, ale to przez 2-3 dni normalne ?

Anonim

Nie dotyczy

Częste zrywanie połączenia internetowego.

@kamilostatek Po resecie DLM poczekaj do 10 dni jak dalej będzie żle to zgłaszaj ponownie.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 28
  • 44
  • 1

Częste zrywanie połączenia internetowego.

Chyba będę musiał wezwać znowu techników. Połączenie znowu zrywa dość często. Przy każdym połączeniu telefonicznym też rozłącza. W słuchawce znowu trzaski i szumy. Także musi być coś nie tak dalej na linii.

 

Jakość linii (błędy)

Liczba sekund z błędami (ES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji)  12183

Sekundy z poważnymi błędami (SES) w trakcie pobierania (od momentu ostatniej synchronizacji)  1044

 

Margines szumu w dół ciągle poniżej 6dB

Anonim

Nie dotyczy

Częste zrywanie połączenia internetowego.

@kamilostatek Nic innego nie pozostaje jak kolejne wezwanie techników.