Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?

Z radiem to już jest jasne, wniosek, że ilość błędów powoduje zatrzymanie interka.

Anonim

Nie dotyczy

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?

@matowsky71, jeżeli po czystym rozruchu wszystko u Ciebie działa poprawnie, przypuszczam że niektóre usługi firm trzecich mogą być przyczyną problemu. Aby dowiedzieć się który to program, być może trzeba będzie zaktualizować lub zainstalować nowszą wersję programu. Jeżeli zaś rzadko używasz tego oprogramowania, możesz rozważyć odinstalowanie go. A czy wszystkie sterowniki są zaktualizowane? Masz Windows 7 wersja 6.1.7601 i piszesz, że błędy występują nawet gdy komputer jest wyłączony???
Winamp masz pewnie z zainstalowanymi dodatkami, obciążającymi system. Pokaż screen Panelu sterowania z zainstalowanymi programami. Wspomniałeś też, że testy robiłeś na trzech modemach, czyli wychodzi mi na to, że to nie wina routera, tylko obciążeń systemu. Druga rzecz, to 20-tka kuleje, a na 10-tce jak było z grami, w połączeniu z odtwarzaniem plików z radia internetowego? Bo ja tak miałem w Windows 7, gdzie pakowałem różne programy ze strony Dobreprogramy i już mi radio zrywało. A Ty dodatkowo grasz, więc może tutaj musisz zrobić przegląd programów i sterowników. Rozważ to, proszę. U mnie wczoraj sprawdzałem download i upload. U Ciebie jest spory rozrzut, więc coś za coś. Spróbuj pograć bez radia i zrób test, albo zobacz na modemie błędy. Ciągle te same problemy.

speedtest.JPG


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4101
  • 56

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?

Tu problemem jest linia a nie żaden program czy sam komputer. Komputer nie ma nic do parametrów routera, albo inaczej, jedyne co ma, to to, że poprzez użytkowanie internetu, np. poprzez pobieranie czegoś może więcej błędami sypać jak obciążasz linię. Jakby linia była ok, to by nic na nią aż tak negatywnie nie wpływało.

Anonim

Nie dotyczy

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?


-brtk- napisał(-a):

Tu problemem jest linia a nie żaden program czy sam komputer. Komputer nie ma nic do parametrów routera, albo inaczej, jedyne co ma, to to, że poprzez użytkowanie internetu, np. poprzez pobieranie czegoś może więcej błędami sypać jak obciążasz linię. Jakby linia była ok, to by nic na nią aż tak negatywnie nie wpływało.


Od obciążenia linii to nie, ale od przeciążenia czyli stanu w którym linia nie jest wstanie przenieść informacji, a to przeciążenie może być od różnych czynników (zwrost szumu, uderzenia impulsowe hałasu, niekontakt, zmiany parametrów kabla np. od wilgoci, stanu izolacji) Mogą szwankować i urządzenia końcowe linii.  Te rady na temat kompa to trąca szarlatanerią w tym przypadku.

Jedna rzecz mnie ciekawi czy te nagłe wzrosty ilości błędów są cykliczne?

Anonim

Nie dotyczy

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?


jaryn napisał(-a):

-brtk- napisał(-a):

Tu problemem jest linia a nie żaden program czy sam komputer. Komputer nie ma nic do parametrów routera, albo inaczej, jedyne co ma, to to, że poprzez użytkowanie internetu, np. poprzez pobieranie czegoś może więcej błędami sypać jak obciążasz linię. Jakby linia była ok, to by nic na nią aż tak negatywnie nie wpływało.


Od obciążenia linii to nie, ale od przeciążenia czyli stanu w którym linia nie jest wstanie przenieść informacji, a to przeciążenie może być od różnych czynników (zwrost szumu, uderzenia impulsowe hałasu, niekontakt, zmiany parametrów kabla np. od wilgoci, stanu izolacji) Mogą szwankować i urządzenia końcowe linii.  Te rady na temat kompa to trąca szarlatanerią w tym przypadku.

Jedna rzecz mnie ciekawi czy te nagłe wzrosty ilości błędów są cykliczne?


@Anonim i @-brtk-, ja nie mam wiedzy technicznej na Waszym poziomie, skoro jeden z Was nazwał, ja zwał. Przyjrzałem się swoim ustawieniom i błędom (administrator). Nie widzę w nich niczego, co by miało, bądź potęgowało błędy na styku komputer-sieć. Nie widzicie wszystkiego u @matowsky71. Najpierw trzeba "posprzątać" swój ogródek. Jak w przysłowiu (przepraszam Panie): "baba z wozu, koniom lżej". Bajty, niestety, ważą. Nie liczę błędów w pisowni Emotikon: Mrugający

Zrzut ekranu (282).pngZrzut ekranu (283).pngZrzut ekranu (284).png


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 26
  • 6
  • 0

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?

Wczoraj nie miałem za bardzo kiedy napisać.

 

@Anonim za krótko byłem na czystym rozruchu, żeby to stwierdzić, ale wczoraj komputer był odpalony cały dzień ze wszystkimi programami, których używam i błędów nasypało bardzo mało, nie było też żadnego ataku, że 200 błędów w ciągu 10 minut czy coś. Sterowniki aktualne, Windows 7  6.1.7601 Service Pack 1 Komplilacja 7601, tak, błędy występują również, gdy komputer jest całkowicie wyłączony. Winamp bez żadnych dodatków.

 

panel.PNG

 

Tak, testowałem na 3 routerach. Na 10-tce było ok, chociaż jakiegoś czasu zacząłem mieć "kicki". Problem wtedy był taki, że z gniazdka szedł jeszcze jeden kabel do innego pokoju, w którym pierwotnie stał router. Odkąd router znajduje się w moim pokoju, kabel ten nie był podłączony do niczego prócz gniazdka. Miał już swoje lata, więc nie był w najlepszym stanie, odłączyłem go i wszystko wróciło do normy. Był to bodajże wrzesień 2016, od tamtego czasu do marca było wszystko ok (a przypominam, że w grudniu z 10tki wszedłem na 20stkę, więc 3 miesiące na 20stce było wszystko wporządku). Nie mogę też powiedzieć, czy występowały wtedy błędy, gdyż zbytnio się tym nie interesowałem. Zakłócenia na radiu i w grach również występowały na 10tce, ale tak jak napisałem wyżej, nie jestem w stanie stwierdzić, czy to było przez błędy, czy po prostu ktoś coś robił na WiiFi. 

 

@Anonim do wczoraj były cykliczne, bo raz dziennie ilość błędów drastycznie wzrastała. Odziwo wczoraj nie miało to miejsca i przez 24h przybyło tylko kilka błędów, nawet nie 10.

Anonim

Nie dotyczy

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?

@matowsky71, specjalnie dla Ciebie "poświęciłem" zmianę ustawień (ręcznie) w moim FunBox-26F2, która doprowadziła do...walki o odzyskanie kontroli nad systemem Windows 10 i powrót do stanu routera bez błędów. Poczytałem też trochę na forum link i nie tylko tam. Strasznie dużo problemów z grami! A może to jeszcze raz?

Przywróć router do ustawień fabrycznych i skonfiguruj go ponownie wg zaleceń operatora.

Bez grania, ustaw najwyższy poziom zabezpieczeń zapory i następnie sprawdź zakładkę DSL. Zmień admin-admin na admin i swoje hasło, które tylko Tobie da dostęp do modemu. Podejrzewam, że przez Wi-Fi są problemy (wyłącz) i podłącz przewodowo Ethernetem). Odinstaluj i zainstaluj ponownie sterowniki karty sieciowej. Wyczyść cache przeglądarki, i co Ci powie wiersz polecenia  ipconfig /all ? Zrób porządną diagnostykę Windowsa, a jak będziesz miał dalej problemy, to odinstaluj Win 7 (może link ?), lub Microsoft oferuje dużo lepszy Win 10. Widzę dwa systemy-który masz, ten z architekturą x64 czy x86? Niepotrzebne odinstaluj. Wprawdzie Microsoft Visual C++ nie "waży" dużo, ale jest Ci potrzebne? CCleaner w Win 7 narobił mi bajzlu i błędy były nieusuwalne na moją wiedzę, aż system padł. Nie pochylam się nad innymi instalkami, bo to Twój wybór. Moje screeny:

Typ systemu.JPGModem systemowe DSL błąd.JPGKomunikat-diagnostyka.JPG

 

 

 


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 26
  • 6
  • 0

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?

@Anonim dzięki za rady ale może jeszcze z tym poczekam? Sami mi mówiliście, żebym conajmniej przez 10 dni nie restował routera, poza tym jestem na fabrycznych i nic nie zmieniałem od tego czasu. A tak w ogóle to od wczoraj nie nabiło mi ani jednego błędu, więc może jest już poprawa? Poczekam jeszcze trochę.

Anonim

Nie dotyczy

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?


matowsky71 napisał(-a):

@burebusek dzięki za rady ale może jeszcze z tym poczekam? Sami mi mówiliście, żebym conajmniej przez 10 dni nie restował routera, poza tym jestem na fabrycznych i nic nie zmieniałem od tego czasu. A tak w ogóle to od wczoraj nie nabiło mi ani jednego błędu, więc może jest już poprawa? Poczekam jeszcze trochę.


@matowsky71Tak możliwe że to już poprawa,ale takie błędy mogą być rozwniesz spodowane iskrzenia w gniazku czy podłączona( golarka czy suszarka) i wiele innych.

Masz tu test podłaczenia w/w urządzeń

Przechwytywanie.PNG

Anonim

Nie dotyczy

Częste rozłączanie - zbyt niski margines SNR?


matowsky71 napisał(-a):

@burebusek dzięki za rady ale może jeszcze z tym poczekam? Sami mi mówiliście, żebym conajmniej przez 10 dni nie resetował routera, poza tym jestem na fabrycznych i nic nie zmieniałem od tego czasu. A tak w ogóle to od wczoraj nie nabiło mi ani jednego błędu, więc może jest już poprawa? Poczekam jeszcze trochę.


@matowsky71, każda rada prowadząca do zmiany zachowań sprzętu wymaga czasem żmudnych i dociekliwych testów narzędziami dostępnymi w konkretnym systemie operacyjnym. U mnie np. wygląda to tak, chociaż tych narzędzi jest znacznie więcej Emotikon: Szczęśliwy

SYSTEM.JPG

Dwukrotne kliknięcie LPM, lub raz PPM(uruchom jako administrator) otwiera wybrane narzędzie.

ADMINISTRATOR.JPG